Soteli, saitteko kutsut pääsykokeisiin?
Mä en ole saanut mitään sähköpostia vielä. Onkohan niin etten saanut siis kutsuja? Esivalintakoe meni kyllä hyvin kun katsoin oikeita vastauksia. Pari kaveria jo saanut kutsut.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään.. Onko muut saanut Laureaan tai Lamkiin?
Laurean sivulla sanotaan näin;
/www.laurea.fi/opiskelu-ja-hakeminen/hakeminen/valintakokeet
Herra varjele, olin jo varautunut siihen, etten minä mihinkään kutsua saa. Mutta sain! Jamkiin, tosin alimmalla hyväksytyllä pistemäärällä, mutta silti! On hieman voittajafiilis :D
Kertokaa omat pisteet ja samalla mihin saitte kutsun.
Kiinnostaisi erityisesti toiminterapia tku ja metropoliaan:)
Täällä pisteitä 87. Riittääköhän..
Mistä näätte ne omat pisteet? Itse sain kutsun Diakiin Pieksämäelle.
Ite sain vähemmän pisteitä mitä yllämaininnu toimintaterapian hakija ja ei oo kuulunu kutsua :( kaikkiin neljään amk hain kyseistä alaa :/
Muakin kiinnostaa, mistä tiedätte pisteenne?
Tuli sähköpostiin omat pisteet. N tunti sitten
Vierailija kirjoitti:
Mistä näätte ne omat pisteet? Itse sain kutsun Diakiin Pieksämäelle.[/quote?]
Oli tullut siis sähköpostilla..Sain 47,7 pistettä. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko, koska hävettää niin paljon..
Sain kutsun Diakiin Helsinkiin.
Pisteitä oli 67,9.
Miten meinaatte valmistautua tulevaan pääsykokeeseen? Ne joilla on jotain ennakkomateriaalia niin varmaan lukee, mutta entäs te muut?
Ei siihen varmaan oikein pysty valmistautumaan mitenkään muuten kuin miettimään miksi juuri tätä haluan jne.
Pisteitä sain 80,1 ja ykkösenä TAMK ja kakkosena Metropolia, jonne kutsu tuli. En kyllä ymmärrä sitä logiikkaa, että ykkösvalintana Tampere, joka myös asuinpaikkakunta, mutta Metropoliaan kutsu pamahti. Tietty sitten, jos ei nuo pisteet Tampereelle valintakokeisiin riitä, sitten ymmärrän. :D
Soteli -hullu löytänyt palstan..jatkuvasti erilaisia siihen liittyviä aloituksia.
En ole minäkään.. Onko muut saanut Laureaan tai Lamkiin?