Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä 11v pojastani.

LOL
17.05.2016 |

Hän souti viime viikonloppuna itse soutuveneellä kesämökkimme lähellä olevaan hyvään kalapaikkaan, laski ankkurin veteen, laittoi onkeen itse tunkiosta kaivamansa kastemadon ja alkoi onkimaan. Parin tunnin kuluttua poika tuli takaisin mukanaan iso määrä hyvän kokoisia ahvenia, jotka hän itse tappoi, suomusti, poisti niistä sisäelimet ja laittoi ne savustumaan. Kun ne savustuivat, niin poika keitti perunat, teki salaatin ja kattoi pöytään meille koko perheelle aterian, jossa oli ahvenien, perunoiden ja salaatin lisäksi ruisleipää, voita ja maitoa. Aterian jälkeen poika siivosi pöydän, laittoi ruoat jääkaappiin ja tiskasi tiskit eikä poika edes suuttunut juuri yhtään, kun me muut emme suostuneet syömään hänen ruokiaan vaan tilasimme itsellemme pizzat :-D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette syöneet?

Voit olla varma, ettei poika tee toisten noin jos lopputulos oli se, että perhe ei syö vaan tilaa pitsat.

Vierailija
2/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette syöny pojan tekemää ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olette törkeitä kusipäitä koko sakki! Älkää sitten ihmetelkö kun poika jonain päivänä ampuu itsensä. Ihan itseänne voitte syyttää!

Vierailija
4/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksei ruoka kelvannut?

Vierailija
5/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika adoptoitu? Mistä hän ne teitä muita paremmat geeninsä sai? 

Vierailija
6/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa oikein loistava vanhempi! Kannustava ja rohkaiseva.

Vierailija
7/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kasvaa isommat ahvenet kuin muualla Suomessa

Vierailija
8/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette syöneet pojan tekemää ruokaa? Poika teki hirveen määrän työtä turhaan.

Vierailija
9/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Porvoossahan tämä tapahtui.

Vierailija
10/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tarina on tosi!!!!!!!!

Vierailija
11/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kasvaa isommat ahvenet kuin muualla Suomessa

Meriahvenet ovat keskimäärin isompia. Ohis. 

Vierailija
12/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit juuri luoda seuraavan kouluampujan. Onneksi olkoon.

Vierailija
13/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ette syöneet pojan tekemää ruokaa? Poika teki hirveen määrän työtä turhaan.

Poika tietää tasan tarkkaan, että meidän perheessä kukaan muu kuin hän itse ei syö kalaa. Sitä paitsi ei poika edes pahemmin suuttunut, sanoi vain että "Tyypillistä, aina minua sorretaan ja vain siksi, että te äiti ja isä ette olleet vielä naimisissa kun minä sain alkuni". Poika nimittäin sai alkunsa 2 viikkoa ennen hääyötä, koska emme miehen kanssa malttaneet odottaa ensimmäistä seksikertaa hääyöhön asti, joten olin raskaana naimisin mennessä ja häät menivät minun osalta pilalle, koska en voinut ryypätä ja minua oksetti koko ajan.

Vierailija
14/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika tietää tasan tarkkaan, että meidän perheessä kukaan muu kuin hän itse ei syö kalaa. Sitä paitsi ei poika edes pahemmin suuttunut, sanoi vain että "Tyypillistä, aina minua sorretaan ja vain siksi, että te äiti ja isä ette olleet vielä naimisissa kun minä sain alkuni". Poika nimittäin sai alkunsa 2 viikkoa ennen hääyötä, koska emme miehen kanssa malttaneet odottaa ensimmäistä seksikertaa hääyöhön asti, joten olin raskaana naimisin mennessä ja häät menivät minun osalta pilalle, koska en voinut ryypätä ja minua oksetti koko ajan.

Haha, parasta että 11-vuotias on selvillä koska vanhempansa ovat panneet.

Vierailija
15/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy kalansyöntiin, että vanhemmat on idiootteja?

Vierailija
16/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako tämä tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän