Menetin maksulliselle naiselle neitsyyden
Olin vielä 22 vuotiaana yhä neitsyt joten päätin silloin mennä huoriin. Sen jälkeen olen saanut naisia ilman rahaakin. Itsetunto parani kummasti päästyäni neitsyydestä eroon. Maksullisissa naisissa käynnissä ei ole mitään väärää.
M25
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää poikaystävämateriaalia...
N25
Oletat miehen kertovan, jos hän on menneisyydessään ostanut maksullista seksiä? Minä (N) en. Aivan kuten en oleta, että muutenkaan kerrottaisiin yksityiskohtaisesti entisistä panoista ja heiloista.
Jos ostaa seksiä ihmiseltä, jonka ei ole pakko myydä sitä elääkseen vaan joka voi koska tahansa halutessaan myös lopettaa sen myymisen, esimerkiksi suomalaiselta opiskelijalta, niin en näe asiassa mitään ongelmaa.
Miehet/pojat eivät ole naisia, joten heiltä ei voi viedä neitsyyttä. Poikuus heiltä voidaan kyllä viedä.
Saa väärän kuvan koko asiasta.
Ei tunteita mukana. No liekö miehillä.koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kyllä arvostanut,ja paljon, jos olisin saanut olla mieheni ensimmäinen. Itelle hän oli eka ja on edelleen ainoa.
Naimisissa ollaan oltu jo n. 30vSä olet eri sukupolvea.. Nykyään neitsyyttä ei todellakaan arvosteta etenkään miesten
Mieluummin otan neitsytmiehen kuin huorissa käyneen tautisen luuserin...
N25
Se voi olla totta, mutta käytännössä et kuitenkaan ota neitsytmiestä, joten se on yhdentekevää kumman mielummin ottaisit.
Joo varmasti sulla on kumppani ja mulla on miljoona euroa tilillä. Mutta se ei poista sitä faktaa että valtaosa ihmisistä pitää neitsyttä jonkinlaisena friikkinä, mistä saattaa seurata se että tulee paineita seksiin ja neitsyydestä eroon pääsemiseen. Osa ei onnistu siinä ja ainoaksi ( ja parhaaksi) vaihtoehdoksi jää maksullinen jossa pääsee eroon neitsyydestä sekä "henkinen taakka" putoaa harteilta. Miten suhtautuisit oikeasti jos olisit baarissa ja pokaat jonkun jätkän sieltä joo sanoo olevansa neitsyt?