Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettituttavuuksista

Vierailija
17.05.2016 |

Karmaisevista nettideiteistä onkin ollut ketjuja, mutta olisi hauska kuulla kokemuksia erikoisista nettituttavuuksista, jotka eivät välttämättä ole treffeille asti päätyneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi vanhempi mies Lapista. Siis juttu kulki ja ihan asiallisella linjalla. HÄN itse totesi heti alkuunsa, ettei tästä nyt varmasti romanssia tule, mutta on hauska jonkun kanssa jutella.. Näin minäkin sen kuvittelin, mutta mielipä muuttui ajanoloon. Sitten siihen ei mitkään, kieltäytymiset tai muutkaan tehonneet..soittamista piisasi.. Ei muuten, mutta neljänsadankilometrin matka ja ikäeroa 17 vuotta pisti kyllä miettimään. Yritin sanoa, vaikka miten, ettei juttua tule..niin hän vain totesi, ettenkö minä sitä varten ole seuranhaussa, että seura myös kelpaa.. Hänen mielestään siis jokaisen olisi pitänyt kelvata. Lopulta panin puhelut kieltolistalle ja lopetin kokonaan vastaamisen. Puoli vuotta hän jaksoi..toivottavasti löysi hakemansa.

En ole osannut tälle kuin nauraa, sinnikäs lappalainen..

Hauskoja ovat nämä eläkeläiset , siis ikää n.45-55, joilta menet kysymään eläkkeen syytä, niin sinut blokataan välittömästi..olisikohan mielenterveydessä vikaa..

Vierailija
2/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikki nuoremmat eläkeläiset ole mitään mt potilaita. Ehkä sulla asenteessa vikaa. Eikä ole kovin hienoo heti kysellä jotain eläkesyitä. Itsekkin napsauttaisin tuttavuuden poikki. Sitten itse kysymykseen. Nettituttu on ja ihan ok muuten mutta kun kuva oli hieman nuoremmasta miehestä on vaikea nyt mieltää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi