Joudun tekemään elämäni kuudennen abortin
Olen nyt 23v. Aiemmat abortit olen tehnyt viikoilla 11,13, 9, 17, 15 ja nyt on siis kuudes tulossa. Vauva ei sovi elämäntilanteeseeni, satunnaisia juttuja ollut enkä ole valmis äidiksi tai halua halua lasta riesaksi. Tekisin sterin mutta kun en sitä vielä saa.
Kommentit (63)
No parempihan se aborttikin on kun synnyttää ja pakastaa vauvaparat. Oletko harkinnut vaikka kierukkaa?
H.. eiku.. no rimmaa sanan suora kanssa jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
Ota vaan suuhun ja kakkoseen niin et tuu raskaaksi. Saat kuitenkin samat siiderit ja röökit.
Suosittelen aloittajalle kohdunpoistoa tai sterilisaatiota niin sitten voi nussia niin paljon kuin haluaa ilman pelkoa abortista.
jos leikitään että tämä olisi totta, niin olisin enemmänkin surullinen tämän naisen vuoksi. Eihän abortti koskaan ole mikää hirveän kiva kokemus. En sinällänsä jaksa leimata murhaajaksi ja muuta skeidaa, ei tähä maailmaa muutenkaan lapsia tarvi kun meno on niin hirveää jo valmiiksi.
Ap hanki apua itelles. Tollanen sarja-abortoiminen ei vaan yksinkertasesti ole normaalia eikä ok.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aloittajalle kohdunpoistoa tai sterilisaatiota niin sitten voi nussia niin paljon kuin haluaa ilman pelkoa abortista.
No ei Suomessa saa mitään kohdunpoistoa ilman lääketieteellistä, gynekologista syytä. Eikä sterilointia saa alle 30v ja hirveä vinkuminen on silloinkin.
Provohan tää taitaa olla. Mutta jos nyt olisi totta: itselläni ei ole mitään aborttia vastaa, mutta kyllä noin monta pistäisi jo mietityttämään.
Ja ihan kysymyksenä teille murhaajaksi huutelijoille: haluaisitteko oikeasti lapsen syntyvän tuollaiselle äidille? Niin ku for real?
Sulla on elämänhallinta hukassa. Jos et osaa käyttää ehkäisyä pidä jalat tiukasti yhdessä. Sterilisaatiota et saa, mutta miten ois kumi, pillerit, kierukka, ehkäisyrengas, laastari tai kapseli? Luulis, että joku näistä sullekin kelpaa.
Lol, täällä on joku trollikerholainen vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä hormoneja kun en edes seurustele. Asian voi ihan hyvin hoitaa näinkin. Minusta kuudes abortti on vähän kun ottaa huomioon että olen harrastanut seksiä 15- vuotiaasta. Miksi häpeäisin? Ei se ole mikään lapsi vaan solumöykky joka on tunkeilija mun kehossa. Parasiitti. Mutta ainahan täällä kivitetään jos on tehnyt abortteja, ihan sama se mulle on mitä huutelette. Oma on kohtuni. Ap
:D Hormoneja käytetään ehkäisynä, ei tarvii seurustella. Ehkäisyn tarve on silloin, kun jalkansa avaa, eikä lapsia halua. Sulle ehdottaisin lisäksi kortsua, kun ympäriinsä paneskelet.
Olen varmaankin vähemmistössä, kun se ei liikuttaisi, vaikka olisi kymmenes aborttisi. Kyseenalaistaisin tosin fyysisen terveytesi. Ja mielenterveytesi.
Voi tuo olla tottakin. Itselläni on vastaavanlainen sukulainen. Hänelläkin joku kuusi tai kahdeksan aborttia. Täysin vastuuton, käyttää paljon alkoa, ehkä huumeitakin. Miehet vaihtelee. Aina ollut samanlainen. Nyt on kohta onneksi jo vaihdevuodet jos eivät ole jo alkaneet, eipähän tarvitse enää abortoida.
Turha tuota on taivastella, ei siinä ole eroa tekeekö yhden vai kuusi aborttia.
Kaikilla abortintekijöillä on varmaan syynsä. Ap ei vaikuta valmiilta äidiksi. Ja muuten kaikille ei sovi hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukkaa taideta laittaa synnyttämättömille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 23v. Aiemmat abortit olen tehnyt viikoilla 11,13, 9, 17, 15 ja nyt on siis kuudes tulossa. Vauva ei sovi elämäntilanteeseeni, satunnaisia juttuja ollut enkä ole valmis äidiksi tai halua halua lasta riesaksi. Tekisin sterin mutta kun en sitä vielä saa.
Löysin sut tietosanakirjasta kohdasta WT.
Ei aborteissa ole mitään ylärajaa etteikö niitä tehtäisi joten voipi olla tottakin. Jotkuthan suhtautuvat asiaan yhtä kliinisesti kuin viisaudenhampaan poistoon. Elävä se hammaskin on.