Joudun tekemään elämäni kuudennen abortin
Olen nyt 23v. Aiemmat abortit olen tehnyt viikoilla 11,13, 9, 17, 15 ja nyt on siis kuudes tulossa. Vauva ei sovi elämäntilanteeseeni, satunnaisia juttuja ollut enkä ole valmis äidiksi tai halua halua lasta riesaksi. Tekisin sterin mutta kun en sitä vielä saa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
En käytä hormoneja kun en edes seurustele. Asian voi ihan hyvin hoitaa näinkin. Minusta kuudes abortti on vähän kun ottaa huomioon että olen harrastanut seksiä 15- vuotiaasta. Miksi häpeäisin? Ei se ole mikään lapsi vaan solumöykky joka on tunkeilija mun kehossa. Parasiitti. Mutta ainahan täällä kivitetään jos on tehnyt abortteja, ihan sama se mulle on mitä huutelette. Oma on kohtuni. Ap
Tämmöisiä ovat kommarit, jotka hajottavat suomalaista arvopohjaa yhteiskunnan sisältä käsin. Ljudmila-Löyhäperse.
Noh, itse tunnen nuoren naisen, joka on tehnyt kolme aborttia. Hän on kuin onkin vastuullinen ihminen. Siten ei yllätä, että jollain vähän vastuuttomammalla on kyseistä toimenpidettä kaksinkertainen määrä...
Laittakaa joku 0/5, minä en jaksa.
Mistä teitä jeesustelijoita aina löytyykin? Hohhoijaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä hormoneja kun en edes seurustele. Asian voi ihan hyvin hoitaa näinkin. Minusta kuudes abortti on vähän kun ottaa huomioon että olen harrastanut seksiä 15- vuotiaasta. Miksi häpeäisin? Ei se ole mikään lapsi vaan solumöykky joka on tunkeilija mun kehossa. Parasiitti. Mutta ainahan täällä kivitetään jos on tehnyt abortteja, ihan sama se mulle on mitä huutelette. Oma on kohtuni. Ap
Annatko ilmaiseksi vai paljonko otat tavarastasi?
Kullikarusellin seikkailut jatkuvat...
Vaihtoehdot:
a) Huono provo
b) Debiili
c) Sieluton kusipää
d) Armoton horo
e) Psyykkisesti erittäin sairas
Olin keskenmenon kaavinnasta heräämössä. Siinä verhon takana 2 hoitajaa haukkui keskenään jotain nuorta, jolla oli neljäs keskeytys vuoden sisällä. Se nuori ei ilmeisesti ollut siinä just paikalla(Ihnettelin itsekseni, miten se ehti noin tiheään tahtiin)
Vierailija kirjoitti:
Oma on terveytesi myös. Päästät miehiä paneskelemaan ilman kondomia; hiv tai joku muu sukupuolitauti sen kohdun sulta kohta pilaa, ja vie hyvässä lykyssä hengen myös.
Eihän toi oo yhtä vuottakaan kohden jos 15v alotti. Hyvinhän toi on.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta saat varmasti vielä terveenkin lapsen. Mikä kehityshäiriö sikiölläsi on ollut? :/ Noilla viikoillahan ei tervettä sikiötä abortoida.
Saa tehdä Valviran luvalla. Itse tein rv 17 kun olin 17v ja poikkis jätti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi oo yhtä vuottakaan kohden jos 15v alotti. Hyvinhän toi on.
Juu koka vuosihan on 12 kertaa mahdollisuus raskauteen. Helppo ja nopea toimenpide. Kaverille on tehty neljä, se on nyt 19v ja yhden yh.
17 jatkaa
Hyvä että olet tajunnut olla lisääntymättä, typeriä ihmisiä on maailmassa jo tarpeeksi