Soul kitchen oli pettymys!
Melko paljon puhuttu ja kehutukin soul kitchen helsingissä oli hiukan pettymys! Ruoka oli ok, samoin palvelu, mutta ilmeisesti odotin vain enemmän, kun niin paljon hyvää olen kuullut. Millaisia kokemuksia teillä on ?
Kommentit (7)
Olin tosi pettynyt. Ruoka oli jotenkin plääh eikä palvelukaan :-(
Mäkin odotin enemmän, koska olin kuullut ja lukenut paljon hyvää. Ruoka oli ihan jees, vaikka kotona ois tehny iha vastaavanlaista, ellei parempaakin. Söin pastaa. Palvelu todella ystävällistä, joten sille pojot.
Minä kävin myös noin kk sitten siellä ekan kerran, kun olin kuullut paljon hyvää. Ei vastannut odotuksiani. Enpä mä oikein sitten tiedä, mitä odotin edes, mutta aika perus lafka muiden joukossa. Palvelu melko kehnoa ja ruoka hyvin tavanomaista. Miksiköhän on niin puhuttu ja kehuttu? Yleensä ne helmet löytää jostain vähän tuntemattomammasta paikasta. :)
Niin mieletön paikka, etten muista käynnistä mitään. Siis mieleen ei jäänyt ruoka, palvelu tai tunnelmakaan, lähinnä mielessä kävi vain otsikon luettuani, että ai niin, olen käynyt sielläkin. Ja söin kolme ruokalajia, ei mitään mielikuvaa. Ei varmaan hirveän huono, koska sen muistaisin, mutta ei mitenkään poikkeuksellisen hyväkään.
En myöskään ymmärrä, miksi siitä puhutaan niin paljon? Blogeissa esimerkiksi. Minusta ihan perus kakkaa. En menis uudestaan, vaikka hinnat ei kirpassutkaan
Olen käynyt lounaalla. Lounas oli ihan hyvän makuinen ja hintainen, mutta palvelu oli ihan olematonta, vaikka ravintola oli lähes tyhjä. Ei vastannut sellaista paikkaa, missä tykkään käydä, joten jäi ekaks ja vikaks kerraks
Erinomaisia, ihan todella hyvä ruoka ja paikka.