Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entiset ikisinkut, miten lopulta löysitte jonkun?

Vierailija
17.05.2016 |

Otsikossa kysymys? Olimme kummatkin hyvän ystäväni kanssa ikisinkkuja kunnes yht äkkiä ydtäväni löysi miehen johon rakastui. Samalla tulee itselle toiveikas olo ja onnellinen ystäväni puolesta mutta samalla tietenkin vähän katkera. Tarvitsen kuitenkin esimerkkejä että en vaipuisi aivan epätoivoon!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja epätoivoinen... Alan luovuttamaan jo...

En keksi itsestäni mitään sen luokan vikaa etten muka kelpaisi kenellekkään, mutta siltä nyt alkaa näyttämään.

Vierailija
22/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta löysin köyhän naisen ja se muutti mun kanssa Suomeen. En tiedä rakastaako se mua oikeasti vai vaan elintason parannusta, mutta itse olen onnellisempi näin kuin yksin

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo ikuisuus aikaa. Enkä oikein tiedä mikä sitten lopulta meni kohdilleen. Mutta ainakin podin ensin kolmenkympin kriisin, jonka seurauksena varmaankin tunsin itseäni vielä aiempaakin paremmin. Siinä kriisissä tuli myös analysoitua miksi parisuhde ei ollut aiemmin muodostunut, ja sitten aloinkin katselemaan vähän eri tyyppisiä miehiä kuin aiemmin.

Mieheni tapasin sitten yhteisen tutun luona juhlissa, ja se lähti siitä samana iltana liikkeelle. Ikää oli minulla jo sen verran, etten nyt vieläkään voi varmaksi sanoa oliko puoleltani kyse myös jossain määrin järkiliitosta. Mutta ei sillä niin väliä ole, kun ei todellakaan kaduta se, että minulla on mieheni kanssa nyt kolme kivaa lasta ja yhteistyö toimii. Eikä ole parempaakaan vaihtoehtoa vastaan tullut. Avioliittoa takana 15 vuotta.

Vierailija
24/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 ja epätoivoinen... Alan luovuttamaan jo...

En keksi itsestäni mitään sen luokan vikaa etten muka kelpaisi kenellekkään, mutta siltä nyt alkaa näyttämään.

Olet todella nuori... Sinulla on vakavampaa potentiaalista suhteidensolmimisaikaa takana vasta jokunen hassu vuosi. Potentiaalista lastentekoikääkin on jäljellä vielä yli 20 vuotta.

En millään muotoa huolestuisi tuossa vaiheessa.

Vierailija
25/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

upp!

Vierailija
26/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi vastaaja jo kirjoittikin olennaisen: ei mitään epävarmuuksia ja vikojen etsimisiä. Silloin se on löydetty. Eikä tosiaan tarvitse olla täydellinen hänen tai sinun.

Vierailija
27/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin ikisinkku saatta valheellisesti itselleenkin väittää olevansa ihastunut. Myöhemmin sitä tajuaa "enhän mä ollu ees ihastunut kunhan halusin antaa tälle suhteelle mahollisuuden"

Nyt minä olen ihan pihalla. Puhut siis ihmisestä, jolla on ollut suhde tai useita suhteita, mutta koska hän ei ole ollut ihastunut, häntä nimitetään ikisinkuksi?

Vierailija
28/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin ikisinkku saatta valheellisesti itselleenkin väittää olevansa ihastunut. Myöhemmin sitä tajuaa "enhän mä ollu ees ihastunut kunhan halusin antaa tälle suhteelle mahollisuuden"

Nyt minä olen ihan pihalla. Puhut siis ihmisestä, jolla on ollut suhde tai useita suhteita, mutta koska hän ei ole ollut ihastunut, häntä nimitetään ikisinkuksi?

..mahdolliselle suhteelle

Vierailija
29/29 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En löytänyt. Ja nyt olen sen ikäinen, että miehille on todella iso hälytysmerkki jos nainen ei ole ollut aiemmin suhteessa. Olen siis luovuttanut." - Ai mä olen joskus hatarasti erehtynyt luulemaan, että nainen voi olla neitsyenä ja koskemattomana vaikka alttarille asti, kun taas miehen oletetaan haalivan kokemusta hässien ja vaappuen kukasta kukkaan. Odotuksia mihen kokeneisuudelle esittävät sekä naiset että muut miehet. Mutta, mutta.jokaisella meistä on oma historiamme kannettavanamme. Ei siinä minusta- ehkä puolustelen näin sanoessani osaksi myös itseäni- ole yläikärajaa, milloin voi löytää sen oman toisen puoliskonsa. - paljon pahempaa on minusta se, että alkaa kuvittelemaan ja pitämään toista niin itsestään selvyytenä, että ei enää ymmärrä, että toisella on myös oma elämä elettävänä, eikä siihen kuulu jatkuva ja alituinen yhdessä olo ja raportointi jokaisesta askeleesta ja teosta, jossa odottaa toisen muutuvan itsensä kaltaiseksi tai oman haaveen kaltaieksi. - En tarkoita sitä, etteikö parisuhteeseen kuuluisi myös paljon asioiden jakamista sekä fyysisesti että ennen muuta henkisesti..    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan