Taidan mennä saunaan tänään - Sinkkumies
Vaikkei olekaan löylykippoa. Taidan ottaa 10 litran kattilan saunaan.
Kommentit (19)
Minulla on löylykiuluna sellainen muovinen boolimalja ja löylykauhana isoin keittokauha minkä löysin. En taida edes ostaa "oikeita" vehkeitä kun noillakin pärjää hyvin. Laita kiukaalle makkaroita folioon käärittynä! M34
Vierailija kirjoitti:
Minulla on löylykiuluna sellainen muovinen boolimalja ja löylykauhana isoin keittokauha minkä löysin. En taida edes ostaa "oikeita" vehkeitä kun noillakin pärjää hyvin. Laita kiukaalle makkaroita folioon käärittynä! M34
Laitan aina! Ostin juustomakkaraa varta vasten, mutta pitäisi tänään paistaa vielä pihvitkin. Tehdä salaatti ja lisukkeet. Täytynee tästä lähteä röihin.
Mulla on kauhana nyt pienin kattila mikä löytyi kaapista 0,8 litraa. Just hyvän kokonen. Kiuluna olen käyttänyt mitä sattuu. Halpakaupassa katselin kiinalaisia salaattivehkeitäkin. Maksoi 4.45
3 kpl "salaatti" kulhoja. Ostappa se löylykippo. niin se maksaakin 13 - 20 euroa. Tuossa jäisi vielä 2 kiulua yli ;) .. taidan lähtä valmistelemaan ruokia. Olkoot tänään tuo 10l kattila kiuluna. Sitä käytän lähinnä vain oluen ja viinin valmistamisessa.
Sinkkumies
Just tulin saunasta. Nyt on saunapuhdas pimpuli ♡
Mika kirjoitti:
Oohlalaa pimpuli 🚿
Ihana posliini viivapimpuli ♡
Vierailija kirjoitti:
Nuolisin
M44
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä se.
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Oohlalaa pimpuli 🚿
Ihana posliini viivapimpuli ♡
Voin vain kuvitella 👗 tossa mekko ettet vilustu
Kaipaatko saunaseuraa? Toinen hetero sinkkumies täällä.
Voin tuoda omat kaljat ja liukkarin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko saunaseuraa? Toinen hetero sinkkumies täällä.
Voin tuoda omat kaljat ja liukkarin.
Liukkarin? En tarvitse sellaista.
Millaisen sinkkunaisen ottaisit saunakaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Millaisen sinkkunaisen ottaisit saunakaveriksi?
Ei ole etsinnässä.
Sinkkumies
Voi kun oot sulonen. :)