Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon (panosuhde)ihastuksesta?

Vierailija
16.05.2016 |

Mies ei halua muuta kuin seksiä. Olen ihastunut, mutta tämä vie minut loppuun. Miten vahvistan itseäni ja irtaannun tuosta kuviosta. Alan olla hajalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetat suhteen. Jos mies huomaa että oot ihastunu siihen yms, niin voit olla varma ettei siitä enää kuulu.

Vierailija
2/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi olla koskaan se ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihastus kehiin ja mieluummin molemminpuolinen.

Vierailija
4/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyt tuollaiseen panosuhteeseen? Minä en ryhtyisi seksisuhteeseen, vaikka mies olenkin. Minun pitää olla ainakin ihastunut siihen naiseen kenen kanssa harrastan seksiä, olen pettynyt joskus kun olen päätynyt harrastamaan seksiä naisen kanssa johon olen ollut ihastunut ja tuo nainen onkin halunnut vain seksiä. Minä olisin halunnut muutakin kuin seksiä. Lopeta tuo suhde jos se ei hyvältä tunnu, ei siinä mikään pakko ole olla. M34

Vierailija
5/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo panosuhteet oikeasti toimivat?

Ettekö tee yhdessä muuta kuin harrasta seksiä? Arkisin, selvinpäin? Oletteko yhdessä julkisilla paikoilla? Katsotte leffaa? Syötte? Juttelette mukavia ja pussailette?

Voiko olla oikeasti pelkkää seksiä, vai olisko sittenkin vain nopeammin edennyttä tapailua ja ihastumista?

Vierailija
6/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kusetettiin nuoruudessa aika paljon Olin ihan pihkassa yhteen naiseen.ei hän halunnut multa kuin pelkkää seksiä ja kaikilta muiltakin miehiltä joita hänellä oli samaan aikaan joista en tiennyt mitään.en tajunnut että joku nainen voi olla noin kovasti lihan perään.hän jätti minut ja sydämeni murtui.parempi niin jälkeenpäin ajateltuna kun Olin niin lätkässä.

Vierailija
7/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Luulin että mieskin oli ihastunut. Ehkä olikin, mut nykyään ei ja huomaan olevani panosuhteessa. Haluaa olla ystäväni. Sinänsä ihan kiva jos ei olis noita tunteita tossa sotkemassa.

Mä alan ehkä paraneen tästä kun juteltiin miehen kanssa ja minkä sille voi jos toinen ei tunne kipinää. Sitä vastaan voi kapinoida, mutta ei se auta. Eli pitää vaan hyväksyä ja purra hammasta. Aika auttaa. Etäisyys saa unohtamaan toisen. Itsellä käynnissä nyt pehmeä lasku eli asteittainen irtautuminen. Nähdään harvemmin, mut nähdään kumminkin. Ehkä jollekkin voi toimia paremmin nopea irtautuminen. Puuhaile muuta. Tiedän, mikään muu ei huvittais, mut huomaat että tulee enemmän ja enemmän niitä päiviä kun jaksaa olla ilman sitä tyyppiä. Varsinkin nyt kesäaikaan on helpompi keksiä tekemistä ja nauttia auringosta. Kyllä se siitä sisko hyvä.

Vierailija
8/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen itteni sairaaksi ja alan ahmia, jos mulla ei ole aina jotain kiihkoa meneillään. Mä kadehdin niitä, jotka voivat tyynenä sanoa, että on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.

Vierailija
9/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne jatkunut jo vuoden. Vaikka omassa tilanteessani mies on ihastunut myös muhun mut silti asia ei jostain syystä vain etene.

Vierailija
10/12 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 1,5 vuotta panoihastunut. Miksi mies pitää mua kuin olisi rakastunut, sitten ei soita päiviin... viikkoihin. Haluan ihastua johonkuhun toiseen.

Vierailija
11/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetat heti sen paneskelun kyseisen miehen kanssa etkä enää tapaa häntä. Jos pyöritte samoissa porukoissa niin tilanne on astetta haastavampi. Sanoisin kuitenkin että parempi laittaa mies ns. seinää vasten eli paljastamaan omat korttinsa. Tämän jälkeen sinun helpompi päättää mitä itse haluat. Bonuksena ei tarttee miettiä milloin se paneskelu pitää lopettaa jos tapaat jonkun kumppaniehdokkaan.

t. eräs mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan