Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen p**ka ihminen, tiedän.

Vierailija
23.02.2006 |

Mutta silti ajattelen, että oikeudenmukaisuus on kerrankin toteutunut. Eräs tuttuni teki aikanaan abortin, koska lapsi olisi syntynyt " väärään aikaan" Vain 7kk abortin jälkeen hän alkoi yrittämään vauvaa saman miehen kanssa. Tähän mennessä heille on tullut 3 keskenmenoa. Ja minusta se on oikein. Vielä parempi olisi jos hän ei tulisi raskaaksi lainkaan.

Helpotti kun sain tunnustaa tämän kamalan ajatuksen. Kiitos.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole oksettavampaa kuin äiti joka tappaa lapsensa työpaikan tai koulun takia ja sitten muutaman kuukauden päästä tekee toisen lapsen. Millainen arvomaailma tällaisilla ihmisillä on?!?

Vierailija
2/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeen abortin tekijälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis varmasti tuntisin noin, jos tämä henkilö kuuluisi minun tuttavapiiriini... minulla on yksi kaveri,joka on tehnyt jo 2 aborttia. julmaa sanoa,mutta toivon ettei hän saa sitä lasta sitten jos joskus sellaisen haluaa... onhan hänelle jo kahta " tarjottu" ,mutta molemmat hän on tappanut ihan oman bilettämis- ja vapaudenhalunsa vuoksi! en tietenkään toivo tätä kohtaloa kenellekään,joka on esim. vakavan kehityshäiriön tms. takia joutunut abortin tekemään! se on mielestäni kuitenkin " hiukan" eri juttu.

Vierailija
4/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes ystäville ei kaikkea kerrota, saati sitten jollekin puolitutulle.

Vierailija
5/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yllättynyt, olin varma että olen ainut joka tuntee näin. Ajattelin että minut haukutaan niin etten enää koskaan uskalla tänne tulla, mutta yllättävän moni tuntee samoin.

Mukava huomata, että on muitakin jotka eivät niele ihan kaikkea vain sillä perusteella että kaikilla on oikeus elää oma elämänsä niinkuin parhaaksi katsoo.

Vierailija
6/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli raskaana ja päätti tappaa vauvan koska ei tahdo sitä. 7kk myöhemmin hän tahtoo vauvan, mutta kohtalo puuttuu peliin ja hän ei saa vauvaa.

Mitä muuta tässä tarvii tietää?

Vierailija
7/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ekan lapsen isä oliskin ollut joku muu kuin oma mies, vaikka tummaihoinen niin että olis heti narahtanut pettämisestä kun lapsi syntyy...

niinpäniin, oli " taustat" mitä vaan niin ei ne selityksestä käy.

Vierailija
8/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinu eläämääsi tullaan arvostelemaan ja tuomitsemaan valittujen tekojesi tähden. Ajattelet että mielestäsi teit oikean ratkaisun, mutta kukaan muu ei ole samaa mieltä kanssasi. Löydät vielä netistä sinua herjaavan kirjoituksen. Miltä tuntuisi?

Vierailija
9/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset tekevät, niinkuin tekevät. Moni palstalla on sitä mieltä, että minunkin pitäisi vaan olla onnellinen, kun en kerran saa lasta, kun " luonto" on kerran näin päättänyt, ja silti käyn lapsettomuushoidoissa ja " leikin jumalaa" tms. Jokainen tekee itse päätöksensä, ja muiden tarvitse pitää toisten päätöksistä.

Vierailija
10/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuttavasi on ollut masentunut yllätysraskauden aikaan, esim. vaikka itsetuhoisuuteen asti (joo, ja ei aina näy " tuttaville" päälle, voin omasta kokemuksesta kertoa). Arvatkaa pystyykö ja kannattaako siihen tehdä lasta??!! Ne jotka tekee ja sitten ratkeaa tuhoisin seurauksin on niitä joita täällä haukutaan hirviöiksi (joo, mikään ei kelpaa). Tilanne on voinut olla toinen 7 kk kuluttua. Ehkä ystävälläsi silloin oli myös syyllisyydentunteita ja siksi antoi lapsen tulla, ikään kuin hyvitykseksi. Tai jotain, ette te voi tietää minkälaisia asioita muitten ihmisten elämässä on pinnalla.

Vierailija
11/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole sun kaveri, niin voitko olla varma, ettei hän " vain halunnut lasta" ?

Vierailija
12/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä tuttavasi on ollut masentunut yllätysraskauden aikaan, esim. vaikka itsetuhoisuuteen asti (joo, ja ei aina näy " tuttaville" päälle, voin omasta kokemuksesta kertoa). Arvatkaa pystyykö ja kannattaako siihen tehdä lasta??!! Ne jotka tekee ja sitten ratkeaa tuhoisin seurauksin on niitä joita täällä haukutaan hirviöiksi (joo, mikään ei kelpaa). Tilanne on voinut olla toinen 7 kk kuluttua. Ehkä ystävälläsi silloin oli myös syyllisyydentunteita ja siksi antoi lapsen tulla, ikään kuin hyvitykseksi. Tai jotain, ette te voi tietää minkälaisia asioita muitten ihmisten elämässä on pinnalla.

Mitä jos nainen katui aborttia ja kärsi ne 7 kk? Se voi olla pitkä aika.

Vierailija
13/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä väliä, mitä ystäväsi on joutunut kokemaan ja millaisia menetyksiä on joutunut kestämään. On se hyvä, että hänellä on tuollainen " hyvä ystävä" .

Vierailija
14/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suinkaan VARMASTI ole ainoa joka noin tuollaisessa tilanteessa ajattelisi, mutta vain harva sen uskaltaa sanoa;)

Ja AV:lla ei kukaan, täällä sinut haukutaan heti!!

Vierailija
15/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin typerälle ihmiselle en kyllä lapsia soisi!

että ihan oikeassa olet ap!

Vierailija
16/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin hänen olevan tuttu, mikä ei tarkoita lähellekään ystävää.

En usko että voisin olla ystävä kenellekään, joka menettelee niinkuin tämä nainen menetteli.

t. ap

Vierailija
17/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toki sinut haukutaan, selvähän se. Kaikki matamit täällä kun ovat hienoja ja omatunnoltaan putipuhtoisia malliäitejä.

Paitsi sinä ja minä. Olen kanssasi nimittäin samaa mieltä. Tokikaan en toivo mitään pahaa kenellekään, mutta nuo tunnot ja ajatukset minä ymmärrän.

Tsemppiä ap.

Vierailija
18/18 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, jos se nainen on tehnyt perusteettoman ja julman abortin esim. uransa takia.