Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään miehiä!

Vierailija
16.05.2016 |

Oon tapaillu nyt miestä huhtikuusta alkaen satunnaisesti lähinnä viikonloppuisin. Tavattiin baarissa ja mies teki selväksi että ei hae mitään vakavaa suhdetta ja haluaa vaan pitää hauskaa. Nyt sitten viikonloppuna sanoi, että haluaa mun kans muutakin kuin seksiä, en vain oikein ymmärtäny että mitä muuta se haluaa kun kuitenkin sanoi haluavansa pitää hauskaa ja ei kuulemma halua tuntea että sitä käytetään vaan hyväksi. No enhän minäkään sitä halua, mutta ajattelin että se hauskanpito tarkoittaa juuri sitä seksiä. Auttakaa mua ymmärtämään mitä tuo miesten hauskanpito sitten oikein käsittää vai onko mies ehkä sittenkin lämpiämässä jollekin vakavemmalle tasolle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit, että me tiedämme tuota kyseistä miestä paremmin, että mitä hän oikein tarkoitti?

Vierailija
2/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että kysyt mieheltä.

Minä olen huono arvaamaan hänen mietteitään.

Ehkä  hän haluaa jatkossa tavata vain sinua

ja kolmea muuta naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko kattoa suoraa semmoinen mies minkä kanssa ei tarviis arvailla onko se kiinnostunut sinusta vai ei.

Vierailija
4/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan!

Vierailija
5/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tapailla sinua seksin ja muun kivan tekemisen merkeissä, mutta ei halua sitoutua. Esimerkiksi käydä elokuvissa, festareilla, ulkona syömässä, kävelyllä jne. Hän on ilmeisesti huomannut, että jos tarjoaa naisille pelkkää seksisuhdetta niin tulee pakit tai naiset juoruavat eteenpäin.

Vierailija
6/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tapana puhua suoraan eikä vihjailla. Veikkaanpa että on huomannut sinun olevan mukavaa seuraa ja haluaa harrastaa muutakin kanssasi kuin seksiä, niinhän tuo sanoi. Joten jollekin vakavemmallekin on mahdollisuus. Miehiltä kannattaa kysyä suoraan.

Vierailija
7/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta sitä voi ekan viikon aikana tietää mitä oikeasti haluaa? Huomasi, että olet hyvä tyyppi ja haluaakin enemmän?

Vierailija
8/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosiako olisi heti aluksi pitänyt?

Vierailija
9/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kanssasi myös valokuvaussession axl smith tyyliin? Kysy mieheltä mitä tarkoitti tai ol kysymättä jos et uskalla. Tarkoitti varmaan, että haluaa tapailla sinua (ja muita toki samalla), mutta ei seurustella (ainakaan vielä).

Vierailija
10/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Mies on ainakin tosiaan kiinnostunut minusta ja minäkin siitä mutta en uskalla painostaa miestä mitenkään ja siksi en oikein uskalla kysyäkään suoraan että mitä haluaa. Mulla on paljon pettymyksiä ollut suhteissa ja niin tällä miehelläkin ja voi olla että kumpikin vähän pelkää sitoutumista mihinkään vakavaan ja siitä ollaankin puhuttu jo heti kun tavattiin. Miehellä oli päättynyt just edellinen suhde ja oli siitä vielä tosi allapäin. Tunsinkin aluksi että oon sille vähän kuin laastari. Nyt viimeksi kun tavattiin niin tuntui ensimmäisen kerran että meidän välillä on jotain enemmänkin, mutta koska kumpikin on tosi epävarmoja ja varovaisia niin tilanne on vähän vaikea ristiriitainen. -ap

Vierailija
11/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan exäni XD

Vierailija
12/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa siirtyä pepun puolelle vai annoitko jo kakkosta?

Vierailija
13/14 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma merkki jos mies haukkuu entisiä naisiaan ja sanoo, että on joutunut edellisissä suhteissaan hyväksikäytetyksi tai huijatuksi niin mies on jonkin sortin riippuvainen esim. alkoholisti ja vainoharhainen. Silloin kannattaa ottaa ritolat.

Vierailija
14/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksista! Mies on ainakin tosiaan kiinnostunut minusta ja minäkin siitä mutta en uskalla painostaa miestä mitenkään ja siksi en oikein uskalla kysyäkään suoraan että mitä haluaa. Mulla on paljon pettymyksiä ollut suhteissa ja niin tällä miehelläkin ja voi olla että kumpikin vähän pelkää sitoutumista mihinkään vakavaan ja siitä ollaankin puhuttu jo heti kun tavattiin. Miehellä oli päättynyt just edellinen suhde ja oli siitä vielä tosi allapäin. Tunsinkin aluksi että oon sille vähän kuin laastari. Nyt viimeksi kun tavattiin niin tuntui ensimmäisen kerran että meidän välillä on jotain enemmänkin, mutta koska kumpikin on tosi epävarmoja ja varovaisia niin tilanne on vähän vaikea ristiriitainen. -ap

Pettymyksiä, lässyn lässyn...kenelläpä ei olisi. Miksi niihin pitää jääädä vellomaan, jos näistä ei ole yli päässyt ja niitä ei kestä niin silloin ei toisten tunteilla leikitä vaan opetellaan olemaan itsensä kanssa. Helvetin väärin toisia kohtaa nähdä toisissa se mennyt, eikä uusi mahdollisuuksia.