Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miesystävä ja hänen exänsä

Vierailija
16.05.2016 |

Mä kirjoitinkin tänne joskus aiheesta.
Seurustelin lyhyen aikaa miehen kanssa, joka lupasi minulle suurinpiirtein kuun taivaalta mutta sitten yksi "kaunis" päivä ilmoitti että rakastaakin exäänsä ja haluaa erota minusta.

Elämältäni meni suurinpiirtein pohja pois ja tuon jälkeen olen viimeiset 1,5 kuukautta tehnyt surutyötä ja yrittänyt unohtaa tuon miehen.
Luulin jo että alan pikkuhiljaa päästä yli tästä miehestä kunnes lauantaina soi puhelin ja tämä mies soittaa...
Olivat eronneet exänsä kans. Kuulemma ei saa minua mielestään ja miettii päivittäin mitä minulle kuuluu ja miten minulla menee. Ja halusi kovasti nähdä minua. Ja mitä minä teen...? Suostuin vaikka olin lähestulkoon vannonut itselleni etten enää aio häntä nähdä vaikka pyytäiskin. Sillä hetkellä kun hänet näin ja hän sulki minut syliinsä, tajusin etten ole päässyt yli hänestä ja rakastan häntä edelleen. Kaikki oli kuin ennenkin.

Mutta nyt tuon jälkeen olen taas takaisin lähtöruudussa. Ikävä on valtava ja rinnassa pakahduttava tyhjyys. Sillä en enää voi häneen luottaa kaiken tuon jälkeen. Ja tiedän ettei meistä enää mitään tule sillä tiedän hänen tunteensa exää kohtaan. Vaikka yhteen palaisimmekin alkaa ex kummitella taas tämän miehen mielessä. Ilmeisesti kuten myös minä kummittelen hänen mielessään. Kysyin että mitä hän oikein haluaa muttei miesparka tiedä itsekään. Haluaa minut, haluaa exänsä ja haluaa olla myöskin yksin. Ja omien sanojensa mukaan minä olisin hänelle täydellinen nainen mutta minussa on yksi vika: en ole hänen lapsensa äiti.
Hitto että on taas sekava olo. Ja minkä takia menin tapaamaan häntä vaikka tiesin ettei siitä seuraa minulle muuta kuin paha mieli... :(
Juuri kun aloin päästä pahimman yli tämä mies soittaa ja minä heikkona ihmisenä ryntään heti hänen luoksensa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sun alotuksen. Ei toi tuu toimiin. Siellä meni miehellä taas sukset ristiin joten oot hyvä kakkos vaihtoehto.

Tai mies on krooninen kyllästyjä. Eli juuri kun teillä menisi taas hyvin, se jättää sut.

Tehän olitte ollut vaan 6kk yhessä. Nyt nainen ryhdistäydy ja pääse yli noin lyhyestä suhteesta.

Vierailija
2/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se elämä vain joskus on, ihminen on heikko ja tavallaan niin kuuluu ollakin. Toivottavasti elämäsi tästä kuitenkin lähtee johonkin hyvään suuntaan ja niin lopulta käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kuin yksi vaihtoehto: tulla raskaaksi niin olet hänen lapsensa äiti. Lol.

Vierailija
4/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sun alotuksen. Ei toi tuu toimiin. Siellä meni miehellä taas sukset ristiin joten oot hyvä kakkos vaihtoehto.

Tai mies on krooninen kyllästyjä. Eli juuri kun teillä menisi taas hyvin, se jättää sut.

Tehän olitte ollut vaan 6kk yhessä. Nyt nainen ryhdistäydy ja pääse yli noin lyhyestä suhteesta.

Juu tiedän... Tyhmää edes odottaa kun tiedän miten jutussa käy. Ja tyhmää heidänkin aina yrittää kun hekin tietävät miten heidän jutussaan käy. Samassa veneessä keikun tämän miehen ex-vaimon kanssa. Molemmat koukussa tähän mieheen ja sokeasti rakastuneita eivätkä osaa päästää irti. Pitäisi minunkin itseäni sen verran rakastaa etten anna itseni sortua tähän...

Ap

Vierailija
5/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä en käsitä miksi naiset antavat elämänsä, onnensa, seurustelunsa ratkaisun avaimet jonkun toisen käsiin?! Odotetaan päättämättömän (tuuliviirin) miehen ratkaisua, mitähän mahtaa päättää kun hän päättää jos hän päättää.

Päätäppä kuule ite. Saattaa tehdä miehellekin hyvää kun aloitat keskustelun MINÄ olen päättänyt. Ja elä sen päätöksen mukaan. Ota elämä omiin käsiisi. Päätä. Elä. Ota.