Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paastosta!

Vierailija
16.05.2016 |

Sanotaan, että 3-4 päivän jälkeen nälkä katoaa ja tulee hyvä olo tilalle.
Mulla ei ole ollut nälkää, paitsi eilen illalla alkoi ja tänään myös heti aamusta tajuton nälkä.
Olo on ihan hyvä, eilen päässä pyöri, jos nousin liian nopeasti.

Mietin vain, kun aina suositellaan 10 päivän paastoa ja jos mulla on kamala nälkä loput päivät, niin ei tule mitään.

Pitääkö mun nyt kokeilla kuntoilla vai mitä, että nälkä katoaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko päivä menossa? Yleensä kuntoilua suositellaan välteltäväksi paaston aikana eli ei ainakaan mitään kevyttä puuhastelua suurempaa.

Vierailija
2/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs päivä enkä ole kuntoillut tänä aikana, vaikka on voimassa oleva kortti kuntosalille.

Olo on ollut hyvä ekan päivän päänsärkyä lukuunottamatta. Ei mitään heikotusta tai muuta mikä estäisi kuntoilun. Eri asia miten kävisi tosi tilanteessa. Voi olla, että voimat loppuisivat alkumetreillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida juoda muuta kuin vettä. Sitäpaitsi 10pvän paasto on typeryyttä ellei ole saanut ravitsemusterapeutilta tarkat ohjeet ja NOUDATA niitä.

Puhdistusmielessä paastoa turhempia on vain luontaiskauppojen "puhdistus"kuurit. Riittävästi vettä ja kuituja riittää, ja keho puhdistaa itse itsensä. Ihmiskeho on oikeasti fiksumpi kuin mitä "gurut" (jotka havittelevat ihmetuotteillaan rahaa) antavat ymmärtää.

Vierailija
4/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paastoat?

Sh-aikoina harrastin paastoamista aika paljon ja jälkikäteen voin sanoa ettei siitä ollut mitään hyötyä.

Vierailija
5/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo pelkkää vettä, paastoan master cleansen mukaan.

Paastoan siksi, koska mussa on kaikenlaisia outoja ongelmia, joista en ole päässyt eroon muulla keinoin. Kuten se, että mikään dödö ei pidä hienhajua paria tuntia kauempaa loitolla, hiukset rasvoittuvat puolessa päivässä, haisen kissan pissalle jne.

Ajattelen paaston puhdistavan mut kaikesta p***sta ja että voin sen jälkeen paremmin.

Olen juonut vuosia vettä riittävästi eli se pelkästään ei ainakaan mulla näköjään toimi.