Lentopelko
Moi. Olen lähdössä mun kahen kaverin kanssa kahestaan saksaan. Ollaan 12-13 vuotiaita ja meitä tullaan saksassa vastaan. Pelkään olla koneessa. Onko se turvallista? Mennään siis finnairilla. Onko siinä jotain pelättävää? Matka kestäisi suunnilleen 1h 30min. Apua kiitos!
Kommentit (7)
Finnair on erittäin turvallinen, eikä sinulla ole mitään pelättävää. Hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Saksan lento kestää noin 4 tuntia. Mutta mitään pelättävää ole.
No ei kestä. + / - pari tuntia. Riippuen paikasta ja tuulesta. Lentelen emona paljon just noita saksan lentoja.
Ja niinkuin tossa aiemmin joku sanoi, mainitse asiasta emolle, niin he kertoilevat (toivon mukaan) mitä kaikkea lennoilla tapahtuu, eli eri äänistä koneessa, lennon vaiheista ja tietty sitä rauhoittelmista.
Ja kyllä, lentäminen on turvallista, ja Finnair on turvallinen yhtiö. Helppohan se on tietty sanoa, että ei ole mitään hätää.
Olen nyt itse taahaillut tuolla taivaalla tollaset 6 vuotta, ja koskaan ei ole mitään turvallisuuteen liittyvää riskiä ollut, jollei oteta huomioon muutamaa uhkaavaa ja huonosti käyttäytyvää asiakasta. Mutta ne ovat sitten tarina erikseen.
Hauskaa matkaa! =) Tiedä vaikka olisinkin samalla lennolla... =D
Jos näkyy että konetta on paikkailtu jeesusteipilla niin suosittelen varautumaan kaikkee.
ps joo kyllä todellakin jesarii käytetään lentokoneissa.
Mainitse lentoemännille, että pelkäät. Ja tuo lentohan on lyhyt (itsellä edessä tällä viikolla 5h lento). Paljon tekemistä lennolle, että saat ajatukset pois pelosta. Pelatkaa vaikka kavereiden kanssa korttia.
Lento-onnettomuudet on harvinaisia ja etenkin Finnair on yksi turvallisimmista lentoyhtiöistä, ainoat lento-onnettomuudet ovat olleet Aeron aikaan.