Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RHCP:n keikalle menijät

Vierailija
16.05.2016 |

Miten teitä onnisti lippuostoksilla? Minä pääsin heti nettisivuilla ostamaan ja sivut toimivat hyvin, mutta kenttäpaikat ja hyvät alakatsomopaikat olivatkin menneet ihan heti ja joudun tyytymään yläkatsomoon. Nyt ärsyttää vielä enemmän, kun näköjään äsken tuli myyntiin lisäkeikka. Vähän tuntuu epäreilulta, että lipunmyynti tuolle toiselle konsertille tapahtui ihan ilmoittamatta, eikä sitä aloitettu esim. huomenna.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain alhaalta, toiselta riviltä liput. Olinkin kyllä ostamassa liput heti yhdeksältä. Tuo toinen keikka tuli kyllä aika puskista!

Vierailija
2/4 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINK.

Ostan aina lippuni lähellä keikkaa. Silloin niitä alkaa tippumaan, kun jengi ei pääsekään paikalle.

Kaikille keikoille olen päässyt, joihin olen halunnut ja hyville paikoille. Siis alakatsomoon lähelle lavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 min lisäkeikan myynnin alkamisen jälkeen oli kuule seisomapaikat myyty loppuun! Valitsin ne ja sitten tuli virheilmoitus. Alakatsomossa nyt ollaan. Vähän harmi, mutta ei se oikeestaan haittaa. Viimeksi olin seisomassa ja en oikeastaan ikinä ole keikalla ollut istumassa, uusi kokemus sekin.

Vierailija
4/4 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin RHCP:n keikalla Tampereella sillon pari vuotta sitte, ja paikat oli yläkatsomosta. Permannolla näytti olevan ehkä piirun verran paremmat bileet, mutta olin silti istumapaikoistamme ihan tyytyväinen. Ihan hyvä meno meillä siellä katsomossaki oli!