Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 176 cm ja 92 kg?

Vierailija
16.05.2016 |

Vaikea tosin näin sanoa näkemättä mutta mietin onkohan lihava?
Nettiprofiilissa vaan yhtä jätkää tutkailen.. 😉

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Onhan noita suomessakin kehonrakentajia, jotka ovat 100-kiloisia 180-senttisinä ja sixpack näkyy. Oma mieheni esim. on 179 ja 98 kg ja komeat vatsapalikat näkyy.

Vierailija
2/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen mitat. On mahaa ihan huomattavasti, aika tavallinen hieman lihava.

http://terveystieto2minnalaakso.blogspot.fi/2014_06_01_archive.html

Painoindeksi 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Onhan noita suomessakin kehonrakentajia, jotka ovat 100-kiloisia 180-senttisinä ja sixpack näkyy. Oma mieheni esim. on 179 ja 98 kg ja komeat vatsapalikat näkyy.

Joo, jos harrastaa punttisalia aktiivisesti, niin paino ei tule läskistä. Tosin aika monesti punttisaliharrastajiksi itseään kutsuvatkin ovat oikeasti vain lihavia.

Vierailija
4/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan saa olla treeniä takana että ois timmi ja tossa painossa... tai sit on lihaksikas mutta bulkkaa? Tai läski.

Vierailija
5/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan saa olla treeniä takana että ois timmi ja tossa painossa... tai sit on lihaksikas mutta bulkkaa? Tai läski.

Eli taitaa olla läski. Hitsi kun muuten vaikuttais kiinnostavalta, mutta en halua lihavaa edes ajatella.

Ap - 50 kg

Vierailija
6/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos se on tällainen nallukka niin kuin James Corden? :) <3

Vierailija
7/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 182 ja 95. Jos katson kolikkoa jalkojeni juurella niin kaksari varmaan näkyy ja on tuossa tuollainen pienehkö kaljamaha häiriköimässä. Jossain 80 kilon tietämillä lienee optimi eliniänodotteen suhteen mun kohdalla, sun tulevalla hepullasi varmaan 75 kilossa.

Vierailija
8/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taitaa olla läski. Hitsi kun muuten vaikuttais kiinnostavalta, mutta en halua lihavaa edes ajatella.

Ap - 50 kg

Ja oikeestihan se mies on pari senttiä lyhempi ja muutaman kilon painavampi....

Aika pinnallista kuitenkin valikoida ihmisiä pituuden ja painon perusteella. Otatko mielummin vittumaisen ja väkivaltaisen juopon joka on ihannepainossa?

Vierailija
9/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on mahdollista liukuva asteikko järjettömässä tikissä olevasta kropasta kunnon kaljamahaan. Riippuu ihan siitä, millä paino on hankittu. Itse olen hoikka/lihaksikas 178/89. Mittojen perusteella varmaan moni pitäisi vähän läskinä.

Vierailija
10/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap - 50 kg

Aika pinnallista kuitenkin valikoida ihmisiä pituuden ja painon perusteella. Otatko mielummin vittumaisen ja väkivaltaisen juopon joka on ihannepainossa?

No joo mut miltä näyttää hoikka ja timmi ap jos rinnalla kulkee pieni ja paksu "dannyDeVito"... En mäkään läskiä ottais kun itse oon 176cm ja 58 kg.

Vierailija
11/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap - 50 kg

No joo mut miltä näyttää hoikka ja timmi ap jos rinnalla kulkee pieni ja paksu "dannyDeVito"... En mäkään läskiä ottais kun itse oon 176cm ja 58 kg.

Pituus ei vissiin ollut mikään ongelma ap:lle, koska on tätä profiilia harkinnut.

Tutkimusten mukaan parisuhde onnistuu paremmin jos nainen tuntee olevansa miestä parempi saalis.

Vierailija
12/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin, ei tuollainen vielä ihan Devitolta kyllä näytä.

Tätä mä veikkaisin:

http://www.losethebackpain.com/weightlossspray/ThinMist_image12.jpg

Vierailija
13/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota noin, ei tuollainen vielä ihan Devitolta kyllä näytä.

Tätä mä veikkaisin:

http://www.losethebackpain.com/weightlossspray/ThinMist_image12.jpg

No toi nyt ei olis edes paha.

Ja juu, ei pituus haittaa. En itseasiassa ees tykkää mistään hujopeista. Lyhyenä naisena haluan miehen jota ylettää pussata ilman että tarttee tuolille kavuta :-D. Mut paino, sitä ei sais olla. Ehkä olen liian kriittinen.

Ap

Vierailija
14/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pieni ylipaino haittaa? onpahan enemmän mitä rakastaa :D Ja voitte alkaa harrastaa yhdessä lenkkeilyä/pyöräilyä niin kyllä se maha kutistuu

Vierailija
15/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas laiha! Oon ite 173cm /102 kg ja nainen.

T. Neropatti

Vierailija
16/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samankokoinen viimeisillään raskaana.

Vierailija
17/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite 178cm ja paino 88 ja en nyt sanois et oon läski, mahaa vähän ei paljon ja habaa löytyy

mut sit taas yks kaveri joka samanpainoinen on huomattavasti mahakkaampi ja ohut kätisempi

Vierailija
18/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee läski, unohda heti se sika.

Vierailija
19/19 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällähän se selviää. Kysy ootko läski ja pyydä kuva :-D. Jos osoittautuu läskiksi niin kiität vaan kohteliaasti ja uutta profiilia bongaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän