Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3688)
Vierailija kirjoitti:
Exä piti ruutuvihkoa, johon kirjasi milloin kävin kaupassa/miten pitkään mulla meni kaupassa, missä liikkeissä kävin, ketä tapasin, otti kuitit talteen vihon väliin. Noiden tietojen perusteella tuli "totuus" kenen kanssa olen pettänyt - ja milloin. Kauheimmat väitteet oli et panin lähikaupan kauppiaan (iäkäs mies) kanssa autossani kaupan parkkipaikalla ja mulla on s e x suhde kaupassa pyörivän vartijan kanssa (nuori nainen) kanssa. Huomionarvoista et mä ja ex oltiin nelikymppisiä tuolloin.
Ei jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki käveli jouluaattona naapuritaloon, ja eksä näki ikkunasta pukin. Alkoi raivoamaan et pukki on oikeasti mun naamioitu pano, joka olevinaan menee muka naapuritaloon..??!
Ei sais nauraa😂 täytyy olla pipo päässä kun tollasta kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Silloinen kumppani oli varmasti mieleltään sairas, keksi/luuli mitä hulluimpia luuloja et mie muka petän häntä. Tässä pahimmat;
*Joku miun salaisista rakkaista oli muuttanut itsensä miun kissaksi (omistin siis kissan) ja näin voisi elää lähellä minuu.
*Olen paritellut koko paikkakunnan miesten kanssa, sekä kaksin että ryhmässä niiden miesten kanssa (iällä,ulkonäöllä ei ollut väliä).
*Kumppani repi/hävitti kaikki taulut, lehdet kodistaan joissa oli miehiä, koska ne olivat automaattisesti rakkaitani.
*Jos olimme kahden liikeenteessä, niin kumppani ilveili, haistatteli ohi kulkeneille miehille, jos hällä kävi epäilys et mies yrittää iskeä miut.
*Yritti miun puhelinta ja läppäriä monet kerrat tutkia ominpäin asunnossani, ei onnistuneet yritykset, estin aina, laitoin laitteet lukkojen taakse, ettei pääse ronkkimaan niitä. Syy miksi noin toimi, kun oli varma ne laitteet on oikeasti jonkun miu
Selvästi sairas eksä, kun jo luullaan et ihminen on muuttunut kissaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme kumppanin kanssa käytännön syistä eri maissa aina osan vuotta. Niina kuukausina mielikuvitukseni lähtee toden teolla laukalle, kun emme ole yhdessä. Koitan pitää härskeimmät mustasukkaiset ajatukset omana tietonani. Mutta kyllä kuvittelen välillä milloin mitäkin ja ajoittain otan myös puheeksi. Olen raskas, ymmärrän tämän.
Tää EI kuulu tänne, tämän aihe on OIKEASTI sairaalloisesti mustasukkaisten luulot/tempaukset. Silloin ne oikeasti epäillään vaikka naapureita salarakkaiksi esim.
Miksi ei kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki käveli jouluaattona naapuritaloon, ja eksä näki ikkunasta pukin. Alkoi raivoamaan et pukki on oikeasti mun naamioitu pano, joka olevinaan menee muka naapuritaloon..??!
Ei sais nauraa😂 täytyy olla pipo päässä kun tollasta kuvitteli.
*pipi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme kumppanin kanssa käytännön syistä eri maissa aina osan vuotta. Niina kuukausina mielikuvitukseni lähtee toden teolla laukalle, kun emme ole yhdessä. Koitan pitää härskeimmät mustasukkaiset ajatukset omana tietonani. Mutta kyllä kuvittelen välillä milloin mitäkin ja ajoittain otan myös puheeksi. Olen raskas, ymmärrän tämän.
Tää EI kuulu tänne, tämän aihe on OIKEASTI sairaalloisesti mustasukkaisten luulot/tempaukset. Silloin ne oikeasti epäillään vaikka naapureita salarakkaiksi esim.
Miksi ei kuuluisi?
No ei mikään tollanen kun ollaan kaukosuhteessa, niin silloin moni inhimillisesti pelkää et jos toinen löytääkin asuinmaastaan jonkun toisen.. Eikä satunnaiseen pelkoon sisälly mitään ns sairaita luuloja, temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Asuin maalla, järven rannalla silloisen kumppanin kanssa, kesäisin oli toisinaan paljonkin kalastajia liikeenteessä vedessä, no, ei siinä mitään ihmeellistä ollut, paitsi kumppanin mielestä..hän oli niin ehdottoman varma, että monet niistä kalastajista odottaa milloin pääsisi naimaan kanssani (eivät muka oikeasti kalasta), eksä alkoi huutelemaan hulluja luulojaan laiturilta noille kalastajille, ja karkuuhan ne lähti. Ei mennyt kauaa kun erosimme tuon episodin jälkeen.
Mitäköhän ois tapahtunut, jos joku ois veemäisyyttään lähtenyt mukaan leikkiin ja huutanut takaisin että "ollaan käyty jo, tosi hyvä oli"
Vaimo luuli että olen rakastunut naapurin naiseen. Hän oli niin sairaanloisen mustasukkainen ja epäluuloinen että hänen oli pakko mennä pimpottamaan tämän ovikelloa selvittääkseen totuus. No totuus valkeni kun ovi aukeni ja ovensuuhun ilmestyi vähäpukeinen nainen. Tämä kertoi että mies elättää perheensä hankkimalla elantonsa myymällä itseään. Mies jäi rysänpäältä kiinni kun tämä oli riisumassa vaatteitaan. Hän vain tokaisi: mitäpä mies ei perheensä eteen tekisi. Vaimo pillastui ja käveli tiehensä. Yhtenä ehtoona mies tuli asunnolleen käymään jutellakseen vaimonsa kanssa. Näky oli jotain mitä mies ei osannut odottaa. Vaimo tuli kylpytakkiin sonnustautuneen avaamaan oven. Nainen tokaisi: olen kunniallinen kotirouva jonka tehtävä on elättää mies ja lapsensa. Tähän mies tokaisi: tasa-arvon nimissäkö tämän minulle teet? Nainen: en vaan perheeni koska sinun tuotoillasi tämä perhe kuolee nälkään. Mies: tuo on muuten ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo luuli että olen rakastunut naapurin naiseen. Hän oli niin sairaanloisen mustasukkainen ja epäluuloinen että hänen oli pakko mennä pimpottamaan tämän ovikelloa selvittääkseen totuus. No totuus valkeni kun ovi aukeni ja ovensuuhun ilmestyi vähäpukeinen nainen. Tämä kertoi että mies elättää perheensä hankkimalla elantonsa myymällä itseään. Mies jäi rysänpäältä kiinni kun tämä oli riisumassa vaatteitaan. Hän vain tokaisi: mitäpä mies ei perheensä eteen tekisi. Vaimo pillastui ja käveli tiehensä. Yhtenä ehtoona mies tuli asunnolleen käymään jutellakseen vaimonsa kanssa. Näky oli jotain mitä mies ei osannut odottaa. Vaimo tuli kylpytakkiin sonnustautuneen avaamaan oven. Nainen tokaisi: olen kunniallinen kotirouva jonka tehtävä on elättää mies ja lapsensa. Tähän mies tokaisi: tasa-arvon nimissäkö tämän minulle teet? Nainen: en vaan perheeni koska sinun tuotoillasi tämä perhe kuolee nälkään. Mies: tuo on muuten ihan totta.
Ja tää on sun...se x uni?
Mun exä oli myös ukkospilvi pään päällä, kun ilmoitin meneväni firman pikkujouluun, vaikka ei yhtään tykännyt, menin silti. Ei saa antaa periksi!
Tämä sama heitti kerran makkari kattoon 12 kanmunaa, kun kuvitteli et olin pettänyt, siis kun en tunnustanut kun tivasi, aina lenti yksi muna
En ollut pettänyt.
Ja kananmuna on tosi vaikee siivota, ei irtoo millään😡
Vaalensin kotonani hiukseni, ja kun exäni näki tukkani, niin alkoi huutamaan, lähti ovet paukkuen kotiinsa/samalla jätti miut, et nyt susta tuli maksullinen eukko!?! 😂 Eipä tullut ikävä.
Kun tein nuoruuden tyttöystävälle ja mulle ruokaa, niin sain aina huudot; mistä olet oppinut tekemään näin hyvin ruokaa!?, sulla täytyy olla toinen nainen, joka sua opettaa ym ym. Ja toki muutenkin jyystän sen mysteeri naisen kaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli myös ukkospilvi pään päällä, kun ilmoitin meneväni firman pikkujouluun, vaikka ei yhtään tykännyt, menin silti. Ei saa antaa periksi!
Tämä sama heitti kerran makkari kattoon 12 kanmunaa, kun kuvitteli et olin pettänyt, siis kun en tunnustanut kun tivasi, aina lenti yksi muna
En ollut pettänyt.
Ja kananmuna on tosi vaikee siivota, ei irtoo millään😡
Tän oli oppinut kotoaan, tämän mustasukkaisuuden. Olin tosi ihmeissäni, koska mun kotona ei koskaan ollut tollasta.
- Kun katselin ikunasta tuli tivaamaan mitä näkyy,mitä näkyy,onko siellä komeita miehiä ja sulki verhot
- Samoin tv;n saattoi äkkiä sulkea kun ruudussa oli joku ok näköinen miesnäyttelijä (tyyliin Danny De Vito ei haitannut mutta Brad Pitt haittasi)
- Olimme kylässä ystäväni luona ja heillä oli suloinen koiranpentu jota sylittelin,äkkiä mies painui kuin ukkospilvi ulos röökille ja kotimatkalla alkoi syyttää että olin muka kuvitellut ystäväni miehen siihen koiranpennun tilalle
- Tulin postin ovesta ulos samaan aikaan jonkun teinipojan kanssa (olin 29) ja autossa odottaneen miehen mielestä meillä oli ollut treffit siellä postissa
- Olimme Klamydian keikalla ja äkkiä mies vain katosi, Vesku (bändin laulaja ) oli kuulemma katsonut minua merkitsevästi kun oli laulanut "Kaunehin oot" (jatkuu muuten että "ei uskoisi että säkin käyt paskalla" eli sellainen romanttinen viisu)
- Ostin uudet korvikset ja ne olivatkin sitten mukamas rakastajani ostamat, sillä minulla ei ole rahaa (muka) kultakoruihin (ne olivat pronssia)
- Kun sain hiivatulehduksen heilutteli "mällisiä" pikkuhousuja voitonriemuisena,todiste pettämisestä
- Kävin mummoni luona pesemässä saunaa ja iskin kaulani pyykkinaruihin,tästä jäänyt jälki oli miehen mukaan fritsu ja olinkin ollut jonkun miehen luona enkä mummolla
Vierailija kirjoitti:
- Kun katselin ikunasta tuli tivaamaan mitä näkyy,mitä näkyy,onko siellä komeita miehiä ja sulki verhot
:D
Vierailija kirjoitti:
- Samoin tv;n saattoi äkkiä sulkea kun ruudussa oli joku ok näköinen miesnäyttelijä (tyyliin Danny De Vito ei haitannut mutta Brad Pitt haittasi)
:D
Eksällä oli pakkomielle kuvitella vaikka mitä:
- Sovitusti käynyt nuohooja kävi piipun lisäksi nuohoomassa minutkin.
- Ostin siksi just punaisen värisen auton, kun sillä sitten kerron miehille "olen himokas nainen" eli sen auton värin avulla houkuttelen miehiä ja petän.
- Kenkien jäljet talvella terassilla oli rakastajieni jälkiä (pian selvisi että olivat eksän jälkiä).
- Uudet kosmetiikat ostin sitä varten kun houkuttelen niillä lisää miehiä luokseni.
- Siivottu koti oli yhtäkuin että sillä peittelin jälkiä vieraitten miesten käynneistä. Ihmetteli myös miksi pesen viikottain vaatteita+petivaatteita, syy oli toki sama kuin tuossa siivous jutussa.
- Halasin isääni, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan, niin eksä jo kuvitteli sukurutsaa.
Tuon halasin isääni jutun jälkeen erosin sairaasta eksästä.
;D