Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3688)

Vierailija
3621/3688 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran talvella lintulaudalla kävi lapinpöllö, joka vain tapitti suoraan ikkunaan päin, kun eksäni tuli katsomaan sitä kun pyysin, niin hän avasi ikkunan ja huusi pöllölle; vttu lähe menemään siit mehtään, naistani et saa! Katoin eksääni suu auki ja tokaisin et ootko ihan terve, ei sanonut mitään. 

Mulla on samantyyppinen kokemus exästä, joka alkoi huutamaan pihalle tulleille varikselle, että jättäkää kumppanini (minut) rauhaan😵💫 

Hups, siis variksille

Vierailija
3622/3688 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U. Pp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/3688 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 

Vierailija
3624/3688 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja havaitsi, että hänen partavesipullonsa oli vähän eri asennossa kuin mihin sen oli jättänyt. Selitin, että siivosin ja pyyhin myös kylppärin peilikaapin. Hän ei uskonut, vaan syynä oli tietysti se, että hänen poissa ollessaan kodissamme oli käynyt vieras mies n*ssimassa. 

Tällöin päätin jättää hänet.

Mutta meni vielä pari kuukautta ennen kuin sain uuden asunnon ja asuin hänen kanssaan sanomatta erilleen muutosta sanaakaan, ettei hän olisi pillastunut.

Tänä aikana hän ehti nostaa mekkalan mm. siitä, kun menin avaamaan alakerran oven hänen kahdelle kaverilleen, sillä ovikoodilaite ei toiminut ja he soittivat alhaalta. Hänen mielestään olimme rappukäytävässä liian pitkään ja ihan varmasti olimme ehtineet jotain hommailla. 

Samala viikolla olin hänen mielestään roskakatoksessa liian pitkään. Hirveä tenttaus, että oliko siellä joku muu, oliko se viereisen rapun xxx joka tervehtiikin liian kovaan ääneen häntä, aivan kuin yrittäisi peitellä syyllisyyttään ja olla hänelle liian hyvää naapuria. 

Vierailija
3625/3688 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3626/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
3627/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oliko näillä linnuille huutelijoilla muita psykoosin merkkejä, esim. hajanaisuutta puheessa, keskittymisen ja muistin ongelmia, identiteetin vääristymistä, luuloja että seurataan tms? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Keksittyjä juttuja.

Vierailija
3628/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme rivitalossa jonka takapiha aukesi metsään. Eksäni ei halunnut että menen yksi  tupakalle, koska "metsässä on miehiä jotka katsoo" . Eräänä pimeänä joulukuun aamuna sekosi sitten  täysin ja rynni t-paita,bokserit,huppari ja sandaalit yllään lumiseen metsään karjuen keuhkojen pohjasta. Eihän siellä ketään ollut.  Tuon jälkeen aloin etsiä omaa asuntoa.

Vierailija
3629/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin maalla, järven rannalla silloisen kumppanin kanssa, kesäisin oli toisinaan paljonkin kalastajia liikeenteessä vedessä, no, ei siinä mitään ihmeellistä ollut, paitsi kumppanin mielestä..hän oli niin ehdottoman varma, että monet niistä kalastajista odottaa milloin pääsisi naimaan kanssani (eivät muka oikeasti kalasta), eksä alkoi huutelemaan hulluja luulojaan laiturilta noille kalastajille, ja karkuuhan ne lähti. Ei mennyt kauaa kun erosimme tuon episodin jälkeen. 

Vierailija
3630/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuimme rivitalossa jonka takapiha aukesi metsään. Eksäni ei halunnut että menen yksi  tupakalle, koska "metsässä on miehiä jotka katsoo" . Eräänä pimeänä joulukuun aamuna sekosi sitten  täysin ja rynni t-paita,bokserit,huppari ja sandaalit yllään lumiseen metsään karjuen keuhkojen pohjasta. Eihän siellä ketään ollut.  Tuon jälkeen aloin etsiä omaa asuntoa.

Taisi joku psykiatrinen sairaus olla miehellä puhjennut.

Vierailija
3631/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä piti ruutuvihkoa, johon kirjasi milloin kävin kaupassa/miten pitkään mulla meni kaupassa, missä liikkeissä kävin, ketä tapasin, otti kuitit talteen vihon väliin. Noiden tietojen perusteella tuli "totuus" kenen kanssa olen pettänyt - ja milloin. Kauheimmat väitteet oli et panin lähikaupan kauppiaan (iäkäs mies) kanssa autossani kaupan parkkipaikalla ja mulla on s e x suhde kaupassa pyörivän vartijan kanssa (nuori nainen) kanssa. Huomionarvoista et mä ja ex oltiin nelikymppisiä tuolloin. 

Vierailija
3632/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ei voinut harrastaa kanssani se k siä kun olen ennen häntä seurustellut aiemmin ja ollut sitä kautta luonnollisesti sänkyelämää, koska jos hän olisi kiksuttanut kanssani, niin hänhän olisi samalla pannut entisten kumppanieni kaa🙄🤔 mitenköhän tämä outo ajattelutapa olisi toiminut toisinpäin? (eksälläkin oli takana aiempia parisuhteita) olisin varmaan saanut hullun akan leiman eksän suusta! No tämän oudon ajattelutavan vuoksi suhteemme loppui äkkiä. 

Ei halunnut oikeasti olla siun kaa yhessä. Keksi tollasen ns tekosyyn sitten. 

Vierailija
3633/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3634/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olin yksin kotonani, miun piti sulkea sälekaihtimet ikkunoista alas, ettei kukaan mies mua kyttäisi ikkunoista. No en noudattanut käskyä. Testasi kerran asiaa, ja meni itse ikkunan taakse kyyläämään mua. Soitin poliisit. Jätin siinä samalla hänet. Olimme vasta alkaneet seurustella. 

Miulla ex teki tuota ihan samaa, monia kertoja siis. Eipä hän nähnyt mitään sisälle kun oli kaihtimet alhaalla, siltikin möllötti ikkunan takaa. Soitin poliisit+erosin.

Vierailija
3635/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kumppanin kanssa käytännön syistä eri maissa aina osan vuotta. Niina kuukausina mielikuvitukseni lähtee toden teolla laukalle, kun emme ole  yhdessä. Koitan pitää härskeimmät mustasukkaiset ajatukset omana tietonani. Mutta kyllä kuvittelen välillä milloin mitäkin ja ajoittain otan myös puheeksi. Olen raskas, ymmärrän tämän. 

Vierailija
3636/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme kumppanin kanssa käytännön syistä eri maissa aina osan vuotta. Niina kuukausina mielikuvitukseni lähtee toden teolla laukalle, kun emme ole  yhdessä. Koitan pitää härskeimmät mustasukkaiset ajatukset omana tietonani. Mutta kyllä kuvittelen välillä milloin mitäkin ja ajoittain otan myös puheeksi. Olen raskas, ymmärrän tämän. 

Ai kuvitteletko näitä mitä täällä kerrotaan? Et kai? Jos mietit, niin tarvitset apua. 

Vierailija
3637/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oliko näillä linnuille huutelijoilla muita psykoosin merkkejä, esim. hajanaisuutta puheessa, keskittymisen ja muistin ongelmia, identiteetin vääristymistä, luuloja että seurataan tms? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Keksittyjä juttuja.

Varmasti osa onkin keksittyjä juttuja, mutta itselleni kävi niin, että silloinen mieheni kehitti pakkomielteen missä minulla oli suhde näyttelijä Cuba Gooding jr:n kanssa. Oli siis katsottu yhdessä Tom Cruisen elokuvaa Jerry Maguire, missä Cuban peppu vilahti jossain kohtaa nopeasti. Myöhemmin minulla oli kuulemma suhde Tommi Läntiseen.

Vierailija
3638/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää EI kuulu tänne, tämän aihe on OIKEASTI sairaalloisesti mustasukkaisten luulot/tempaukset. Silloin ne oikeasti epäillään vaikka naapureita salarakkaiksi esim. 

Vierailija
3639/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää EI kuulu tänne, tämän aihe on OIKEASTI sairaalloisesti mustasukkaisten luulot/tempaukset. Silloin ne oikeasti epäillään vaikka naapureita salarakkaiksi esim. 

*epäilee 

Vierailija
3640/3688 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan