Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3688)

Vierailija
3581/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä kukaan ei tanssi sen siiderivalaan kanssa, mies ei tanssi naisen kanssa jota ei pidä seksuaalisesti viehättävänä ja jonka kanssa sek$i on ehdoton no go.

Se ei tarkoita että mitään tapahtuisi, mutta se ajatus siellä kuitenkin on.

Tämän voi todeta ihan sillä että jos 150kg neitokaisen auto hajoaa tielle, hän saa odottaa vaikka koko viikon että kukaan pysähtyisi. 55kg supermalli taas saa taakseen jonon auttajia. Miehet eivät ota kontaktia sellaiseen naiseen jota eivät pidä seksuaslisesti viehättävänä ellei tällä ole kaveria joka on seksuaalisesti viehättävä.

Tästä syystä yksikään mies ei halua oman naisen viettävän aikaa toisten miesten kanssa koska tietää motiivin jolla toinen mies on liikkeellä.

Sen voi ihan jokainen nainen jolla on mies "kaverina" kokeilla. Laita kaikki taito peliin ja viettele se kaveri. Jos onnistuu niin tiedät syyn miksi oli sinun kaveri alunperin. Joku varattu joka pitää sinua takaporttina saattaa kestää, mutta viimeistään jos ero tulee niin soittaa kyllä.

Sinulla on kyllä niin tautisen tyhmiä ja lapsellisia näkemyksiä. Olen tanssittanut useasti naisia, joita en pidä seksuaalisesti viehtättävinä. Vähintäänkin silloin, kun nainen hakee minua, mutta tanssilattian etikettiin kuuluu hakea vastavuoroisesti minua hakenut, niin ihan ilman taka-ajatuksia haen. Myös silloin, kun itse haen sellaista naista tanssimaan, joka ei ole hakenut minua. En todellakaan tarvitse kontaktin ottamiseen seksiä tausta-ajatukseksi. Sinä projisoit omia ajatuksiasi kaikkiin miehiin ja perustelet sillä kontrollihaluasi. 

Niin ja ihan tiedoksesi, olen kyllä joskus myös torjunut minua viettelemään pyrkineitä naisia. Emme me kaikki ole kyrvän vietävissä olevia. Vaikka sinä olisitkin. 

Vierailija
3582/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: Sinä itse olet harhainen, kun näitä kerrot ehdottomana totuutena omasta suustasi. 

Vastaus: Vain naiset ovat niin naiveja että kuvittelevat kyseessä olevan "ystävyys" jotain sielujen sympatiaa ja parasta kaveruutta. Mies ei tarvitse naista kaveriksi, kaverit löytyvät aina jostain muualta. Miehellä ei ole tarvetta käydä "ihania" keskusteluita naisten kanssa. Ne syyt kanssakäymiseen ovat ihan jossain muualla.

Kysyin tämän aikanaan omalta vaimoltani. Sanoin että jokainen mies joka itseään on sinun kaveriksi kutsunut, mitä olisi tapahtunut jos olisit vietellyt ne. Vaimoni vastasi että aivan jokainen olisi lähtenyt heti sänkyyn. 

Sanoin vaimolleni että tästä syystä miesten ja naisten välistä "ystävyyttä" ei ole ja hön oli samaa mieltä. Kysyin vielä vaimoltani että olisiko sinulle ok jos minä viettäisin aikaa sellaisen naisen kanssa joka olisi hetkellä minä tahansa valmis sänkyyn kanssani, vaimon vast

Te kaksi ette ole muiden mitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä miehellä oli tapana ottaa minulta kännykkä pois perjantaina ja antaa maanantaina takaisin. Syy oli se, että todennäköisesti viikonloppuna voisi joku salarakas soittaa. En koskaan pettänyt miestä, vaikka mies oli siitä 100% varma. Menetin myös paljon ystäviä miehen käytöksen takia.

Ja sinä annoit ottaa ? ?

Vierailija
3584/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uskomatonta roskaa että kaikki tanssit ovat miesten ja naisten välillä seksuaalisia :D Kyllä, tanssil harrastajana minä suorastaan huokailen himosta kun tanssin esim kovatempoista polkkaa vastakkaisen sukupuolen seurassa. Hädin tuskin pysyn housuissani sisällä kun oikein reipasta polkkaa vedetään esim Säkkijärven polkan tahtiin :-)

Tämä ! . Ihmisillä ihme luuloja

Vierailija
3585/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3586/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä alkoi möykkäämään, huutamaan eräänä talvi aamuna kun näki pihallaan kengän jälkiä- väitti kivenkovaa että joku vieras mies on käynyt pihallaan..ja tottakai se mies on mun pano!! Kun sanoin että meneppäs vertaamaan tiettyjä kenkiäsi lumessa oleviin jälkiin, niin hetken kuluttua kun eksä palasi takaisiin, niin oli hyvin vaikeata miestä- näin että häntä hävetti oma typeryyntensä, ei silti pahoitellut tai mitään käytöstään. Tämän tapauksen ja pari muun vastaavan tilanteen takia annoin rukkaset hänelle. 

Vierailija
3587/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä irrotti auton taustapeilin, etten pääse "salaa" vilkuilemaan naisten perään ajaessani. Oli valmiina vääntämään myös sivupeilit pois, mutta siinä vaiheessa ehdin väliin. Täysi sekopää, joka feikkasi pari ekaa vuotta normaalia.

Vierailija
3588/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä irrotti auton taustapeilin, etten pääse "salaa" vilkuilemaan naisten perään ajaessani. Oli valmiina vääntämään myös sivupeilit pois, mutta siinä vaiheessa ehdin väliin. Täysi sekopää, joka feikkasi pari ekaa vuotta normaalia.

Mulla exä rähjäsi autoni kyydissä ollessaan, että miksi katsot taustapeliin ajaessa niinkin usein, naisia sinä katsot oikeasti, etkä seuraa liikennettä..!!, vaikka olisin ajanut pimeällä hiekkatiellä korvessa.... Miksiköhän on exä. 

Vierailija
3589/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????

Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia.

Miehen ja naisen välistä ystävyyttä

Ei kai joku kirjoittanut tätä tosissaan ?????

Vierailija
3590/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
3591/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani kiivastui pahasti monet kerrat kun käytin heijastimia pimeällä, syynä et kuinka houkuttelen naisia luokseni kun niin kimaltelen sitten, ja sitten petän niitten naisten kanssa. Olen siis mies. 

Vierailija
3592/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
3593/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka paljon huonoa käytöstä ihmiset sietää ennenkuin näyttävät oven.

Kyllä jo ensimmäisestä psykoilusta ainakin itse olen näyttänyt ovea. Ei se meno paremmaksi ajan myötä muutu 

Vierailija
3594/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei voinut harrastaa kanssani se k siä kun olen ennen häntä seurustellut aiemmin ja ollut sitä kautta luonnollisesti sänkyelämää, koska jos hän olisi kiksuttanut kanssani, niin hänhän olisi samalla pannut entisten kumppanieni kaa🙄🤔 mitenköhän tämä outo ajattelutapa olisi toiminut toisinpäin? (eksälläkin oli takana aiempia parisuhteita) olisin varmaan saanut hullun akan leiman eksän suusta! No tämän oudon ajattelutavan vuoksi suhteemme loppui äkkiä. 

Vierailija
3595/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies laittoi hiekka-ansoja pihaan, joista näkee, jos on käynyt työpäivän aikana vieraita autoja pihassa. Niitä sitten tutki illalla, että onko renkaiden jälkiä jne. 

Samoin yhden miehen tiedän tutkineen kauppakuitteja, testanneen eri nopeutta kauppareissua ja kellottaneen näitä aikoja, että kun kaupasta tuli ulos xx.xx, niin kotona on pakko olla viimeistään xx.xx tai sitten on poikeuttu jossain matkalla. Lopulta lähti itse kauppaan mukaan, koska hänestä puoli tuntia ruokakaupassa kuulosti siltä, että ensin on poikettu jossain pikapanolla ja sitten juostu kauppa läpi. Eikä perustunut yhtään mihinkään. Tavallinen pariskunta, ei ainakaan naisen puolelta ollut mitään vipinää koskaan mihinkään suuntaan.

Miehen eksä oli kanssa hirveän mustis ja mies sanoi, että esim. ei voinut tervehtiä vieraita naisia kadulla. Siitä seurasi tajuton riita ja jankutus. Ja siihen palattiin joka riidan yhteydessä ja syntilista vaan kasvoi ja kasvoi, koska vuosien saatossa aina tuli tapauksia, joita voi muistella. Tämä nainen tosin eron jälkeen päästi heti irti. Hänelle parisuhde on omistamista. Kun ero on päätetty, ei yhtään yrittänyt kontrolloida vaan se siirtyi seuraavaan mieheen. Mies sanoi, että oli uskomatonta, että viikkoa aiemmin vielä huusi falsetissa mustasukkaisena ja sitten kun sulassa sovussa oli ero päätetty, niin seuraavana päivänä (ennen kuin ehti muuttaa pois) kyseli jo naureskellen, että onko miehellä jotain vipinää jo johonkin suuntaan. Eikä haitannut yhtään mikään enää. 

Vierailija
3596/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon keksinyt tänne kymmeniä juttuja, läpi vissii mennyt ne 😀

Ei ole mennyt , täällä on niin uskomattomia juttuja.Eihän ne voi olla totta 😳

Vierailija
3597/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon keksinyt tänne kymmeniä juttuja, läpi vissii mennyt ne 😀

Ei ole mennyt , täällä on niin uskomattomia juttuja.Eihän ne voi olla totta 😳

Miks kommentoit tähän..? 🤔 Ottaen huomioon et moni tapaus on varsin totta, jotkut on varmasti selvästi keksittyjä.. 

Vierailija
3598/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
3599/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kumppani kiivastui pahasti monet kerrat kun käytin heijastimia pimeällä, syynä et kuinka houkuttelen naisia luokseni kun niin kimaltelen sitten, ja sitten petän niitten naisten kanssa. Olen siis mies. 

Pimeetä ajattelua exältä

Vierailija
3600/3688 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ei voinut harrastaa kanssani se k siä kun olen ennen häntä seurustellut aiemmin ja ollut sitä kautta luonnollisesti sänkyelämää, koska jos hän olisi kiksuttanut kanssani, niin hänhän olisi samalla pannut entisten kumppanieni kaa🙄🤔 mitenköhän tämä outo ajattelutapa olisi toiminut toisinpäin? (eksälläkin oli takana aiempia parisuhteita) olisin varmaan saanut hullun akan leiman eksän suusta! No tämän oudon ajattelutavan vuoksi suhteemme loppui äkkiä. 

Siis...ihan pimahtanut ajatuksenjuoksu exällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän