Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3688)

Vierailija
3481/3688 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä (mies) hermostui silmittömästi jos teeveen ruudulla vilahti boksereissa miehiä, hän oli niin varma, että kostun niistä heti automaattisesti! Myös suuttui paljon siitä, että työpaikassani on miehiä sekä naisia töissä, oli niin varma että naimme keskenämme orgioissa työtiloissa sekä pikkujouluissa! Erohan tosta mustis ongelmasta tuli. 

Vierailija
3482/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mukamas kokis juoman värin avulla tummia miehiä.... 

Tämä on niin päätön ja tyhmä että naurattaa. Voi kamala mitä päähänpinttymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko lisätä vielä koulutustaso ja/tai ammatti näihin kertomuksiin mukaan. Nämä kaikki miehet ovat kuin kauhuelokuvista tai suljetulta osastolta. Tulisi vähän perspektiiviä siihen, että millaisia taustoja näiltä hulluilta löytyy. 

Exälläni oli alempi korkeakoulututkinto. Nähdäkseni persoonallisuushäiriö ei ole koulutusasteesta kiinni.

Vierailija
3484/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mulla olleet s*lelut piti hävittää kun otti "miehellä" itsetunnon päälle että "hän ei riitä". Klittaan ei saanut samasta syystä koskea touhuillessa kun olin vaikka päällä.

Mun mustis ex oli samanlainen! Ei saanut käyttää vibraa sängyssä, kun oli sille mustasukkainen. Kyseli, onko se isompi kuin hänen vehkeensä. Seksielämä oli hänen kanssaan tosi ankeaa. Siis miten nuo typerykset pitää naisen orgasmiakin jotenkin uhkana miehuudelleen? Eikö se ole juuri toisin päin.

Vierailija
3485/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Väitti kaulan atopiaa fritsuiksi. Ja ihan samaa ihottumaa minulla oli mm  kainaloissa ja selässä.

- Syytti Lidlissä, että minulla on suhde johonkin mamumieheen koska esittelin tälle mukamas myynnissä olevia alushousuja ( etsin omaa kokoa ja nostin pakkausta ilmaan). Oli vielä puuvillaisia peruspikkareita,ei mitään pitsistringejä.

- Luuli ajastimella toimivia jouluvaloja ikkunassa singaaliksi, että hän on lähtenyt ja toinen mies voi tulla.  Ei auttanut vaikka valo meni päälle hänen istuessaan vielä sohvallani.

Vierailija
3486/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3487/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni 2000-luvulla yritti epätoivoisesti monia kertoja kiikaroida kauempaa kulman takaanta asuntoni sisään (yritti selvittää näkyykö luonani vieraita miehiä), tosi toivonta, eihän sieltä mitenkään voinut nähdä kotini sisälle (asuin kerrostalossa 6krs). Jäi kiinni kun huomasin asian sattumalta kun ikkunasta ulos katsoin, ja soitin hänelle aika vihaisen puhelun. Harrasti myös kotini lähettyvillä kuljeskelua, yritti selvittää käykö luonani miehiä/kuljenko alueella jonkun miehen kanssa käsikädessä. Tuostakin annoin äkäistä palautetta ja pian myös otin eron. Ei mitenkään osannut selittää käytöstään, ei pyytänyt anteeksi, ei mitään. 

Vierailija
3488/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi tarina, joka tapahtui siis ysärillä, seurustelin tuolloin hetken jätkän kanssa joka oli pukeutunut klovniksi kodissaan, ja kun tulin hänelle töitteni jälkeen (mulla oli asuntonsa avaimet lainassa) niin hän hyppäsi eteeni ja huusi; olen se sun uusi miesystäväsi, haluan sua!! säikähdin aivan hirveästi ja laukkuni lensi maahan, ja huusin mitä prkl tämä on!? Miksi sä olet pukeutunut pelleksi!?. Jätkä oli erittäin pettynyt reaktiostani, yritti siis tuolla tempauksellaan saada vahvitusta että pettäisin häntä, ja että oisin syöksynyt pellen syliin ja sitä kautta sänkyyn..! Siis hän oikeasti oletti etten tunnistaisi häntä pukunsa läpi ja pitäisin häntä vieraana miehenä jonka syliin menisin heti, eli entinen kundikaveri piti mua helppona pettäjä naisena. Järkyttävää. Tuon episodin jälkeen katkaisin suhteen. 

Vierailija
3489/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U b

Vierailija
3490/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella näyttää olevan et entiset kumppanit ovat suuttuneet mainosten, lehtien, elokuvien naisista&miehistä luulleen niitä märiksi päiväunelmiksi ym uhiksi suhteelle. On aika rankkaa epäillä varsin satojen mainosten ym malleja vihollisiksi😅 no joo, eihän tuollainen normaalia käytöstä ole, kertoo jostain isommista ongelmista kuvittelijan päässä. 

Vierailija
3491/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3492/3688 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi tarina, joka tapahtui siis ysärillä, seurustelin tuolloin hetken jätkän kanssa joka oli pukeutunut klovniksi kodissaan, ja kun tulin hänelle töitteni jälkeen (mulla oli asuntonsa avaimet lainassa) niin hän hyppäsi eteeni ja huusi; olen se sun uusi miesystäväsi, haluan sua!! säikähdin aivan hirveästi ja laukkuni lensi maahan, ja huusin mitä prkl tämä on!? Miksi sä olet pukeutunut pelleksi!?. Jätkä oli erittäin pettynyt reaktiostani, yritti siis tuolla tempauksellaan saada vahvitusta että pettäisin häntä, ja että oisin syöksynyt pellen syliin ja sitä kautta sänkyyn..! Siis hän oikeasti oletti etten tunnistaisi häntä pukunsa läpi ja pitäisin häntä vieraana miehenä jonka syliin menisin heti, eli entinen kundikaveri piti mua helppona pettäjä naisena. Järkyttävää. Tuon episodin jälkeen katkaisin suhteen. 

:D juma, miten tyhmä tyyppi. Onneksi pääsit eroon

Vierailija
3493/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että mieheni on ainoa normaali mies maailmassa joka ei ole mustasukkainen eikä kyttää tekemisiäni. Mieheni ei kysy kenelle soitan ja kenelle puhun eikä halua katsoa kännykkääni. Jokainen edellisestä neljästä miehestä halusi tutkia kännykkääni ja olivat mustasukkaisia. En ole pettänyt koskaan mutta silti minua vahdittiin kuin vauvaa vaikka olen 30 vuotias. Mieheni ei kysele minne lähden ja ketä tapaan vaikka tapailisin siskoani niin edellinen mies kyseli heti että mihin aikaan tulen kotiin. Vihdoin koen olevani hyvässä suhteessa. Mieheni jopa kannustaa minua lähtemään viihteellä kun edelliset miehet olisivat tulleet mukaan vahtimaan. Mieheni on työtön lisäksi ja hirveän mukava ja täydellinen. Maksan vaikka mieheni kaikki laskut ja teen kaikkeni että se on onnellinen kanssani. Seksiä nykyinen mies saa koska haluaa ja olen seksuaalinen itse ja mieheni pieni hierontakin saa minut kiimaiseksi.

Vierailija
3494/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskoni teki im ja olin hyvin järkyttynyt, puoliso sain raivarin siitä että hän tietää, että nyt olen pitkään surullinen eikä hän saa seksiä. Avioero tuli myöhemmin hänen pettämisensä takia.

Vierailija
3495/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puhuitteko asiasta ja kysyit miksi? Jospa se oli joku pellefetissi?

Mä olisin lähtenyt mukaan oitis 😂

Vierailija
3496/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että mieheni on ainoa normaali mies maailmassa joka ei ole mustasukkainen eikä kyttää tekemisiäni. Mieheni ei kysy kenelle soitan ja kenelle puhun eikä halua katsoa kännykkääni. Jokainen edellisestä neljästä miehestä halusi tutkia kännykkääni ja olivat mustasukkaisia. En ole pettänyt koskaan mutta silti minua vahdittiin kuin vauvaa vaikka olen 30 vuotias. Mieheni ei kysele minne lähden ja ketä tapaan vaikka tapailisin siskoani niin edellinen mies kyseli heti että mihin aikaan tulen kotiin. Vihdoin koen olevani hyvässä suhteessa. Mieheni jopa kannustaa minua lähtemään viihteellä kun edelliset miehet olisivat tulleet mukaan vahtimaan. Mieheni on työtön lisäksi ja hirveän mukava ja täydellinen. Maksan vaikka mieheni kaikki laskut ja teen kaikkeni että se on onnellinen kanssani. Seksiä nykyinen mies saa koska haluaa ja olen seksuaalinen itse ja mieheni pieni hierontakin saa minut kiimaiseksi.

Onko miehesi käskenyt sua pakottamaan maksamaan laskut ym? 🤔 Jotenki ristiriitainen tää tekstisi. 

Vierailija
3497/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko kunnolla tapausta? Et selvästikään. Eli mies selvästi epäili et kumppani pettää miesten kanssa ja ton pelleksi pukeutumisen avulla yritti jotenkin vahvistaa luuloaan. Tossa ei ollut kyse mistään fetissi puvuista, vaan ihan sairaan mustiksen ajatuskuluista. 

Vierailija
3498/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma kokemus, mutta kuulin työkaverilta 1980-luvulla. Tämän tuttavanaisen mies ei päästänyt naista vessaan kotona kuin ovi auki, koska epäili että joku panee sitä siellä! Vaimo oli tehnyt jatkuvan sikailun jälkeen katoamistempun ja ilmoitti ettei tule takaisin ellei meno muutu. Jatkosta en tiedä sen enempää.

Olen mies ja olen pari kertaa saanut ex. tyttöystävän nyrkistä nuorempana täysin aiheettomista mustasukkaisuusepäilyistä. Mitään vakavampaa ei onneksi sattunut. Ihmisiä ei voi omistaa kuten polkupyöriä ja veneitä, vaikka moni muuta kuvittelee. Ero tuollaisesta tulee, ellei sitten kyseessä ole täysi orja/isäntä -suhde.

Vierailija
3499/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että mieheni on ainoa normaali mies maailmassa joka ei ole mustasukkainen eikä kyttää tekemisiäni. Mieheni ei kysy kenelle soitan ja kenelle puhun eikä halua katsoa kännykkääni. Jokainen edellisestä neljästä miehestä halusi tutkia kännykkääni ja olivat mustasukkaisia. En ole pettänyt koskaan mutta silti minua vahdittiin kuin vauvaa vaikka olen 30 vuotias. Mieheni ei kysele minne lähden ja ketä tapaan vaikka tapailisin siskoani niin edellinen mies kyseli heti että mihin aikaan tulen kotiin. Vihdoin koen olevani hyvässä suhteessa. Mieheni jopa kannustaa minua lähtemään viihteellä kun edelliset miehet olisivat tulleet mukaan vahtimaan.

Mun mies oli samanlainen. Ei ikinä mustasukkainen. Oltiin naimisissa 15 vuotta. Päättyi siihen, että otti salaa toisen naisen ja jätti minut hänen vuokseen.

Vierailija
3500/3688 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko kunnolla tapausta? Et selvästikään. Eli mies selvästi epäili et kumppani pettää miesten kanssa ja ton pelleksi pukeutumisen avulla yritti jotenkin vahvistaa luuloaan. Tossa ei ollut kyse mistään fetissi puvuista, vaan ihan sairaan mustiksen ajatuskuluista. 

Luin. Mutta kysyttiinkö siltä mieheltä itseltään miksi vai oliko tämä naisen oletus? Kuten itsekin sanot "eli mies selvästi epäili..." eli miehen itsensä kulma asiaan puuttuu ja nainen olettaa.

Jos kukaan mun poikakavereista noin tekis, niin en olettaisi että se yrittää saada mua "pettämään" vaan sillä on ollut vähän tylsää ja nyt koitetaan tällaista leikkiä.

Miksi ihmeessä se mies luulisi että nainen tulee miehen omaan kämppään miehen avaimilla pettämään vieraan pellen kanssa? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän