Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3838)
Punainen huulipuna teki musta muka maksullisen näköisen, ja niin kuulemma houkuttelin olemattomia miehiä luokseni..
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tuli näin montaa "keksitty" postausta, taisi osua arkaan kohtaan.
Nimenomaan näin. Netissä elämänsä tuhlanneet eivät ymmärrä miten erikoista oikea elämä voi olla.
Kuten sanonta kuuluu: Todellisuus on mielikuvitusta ihmeellisempää.
Luin joskus jostain, kuinka jonkun miekkosen tyttis oli saanut kohtauksen, kun kännykkään oli ilmestynyt viesti Elisalta. Luulin ensin sitä vitsiksi, mutta kun omalle veljelle kävi samoin, niin huhhuh...EX-tyttöystävä sai totaalisen raivarin, eikä uskonut että se (elisa) on teleoperaattori. Kännykkä pistettiin tuusannuuskaksi ja veli sai mustan silmän. Onneksi meidän isä oli paikalla ja soitti poliisit paikalle. Veli ei vaatinut korvauksia, pääasia että pääsi muidesta eroon.
Kerran kävin silloisen miesystävän kanssa tanssiravintolassa viettämässä aikaa kahdestaan, muutama tunti meni iloisissa merkeissä drinkkejä juoden ja tanssilattialla joraten. Sitten joku yhtäkkiä muuttui miehen käytöksessä, hän alkoi huutamaan parille lähellä seisoville tuntemattomille miehille (ilmeisesti kaveruksia?) kaikenlaista hullua, mm. Olette kuolanneet naistani sillä silmällä, ette saa häntä sänkyynne, olette epätoivoisia baskoja ym, miehet olivat ihan kauhuissaan, ja lähtivät hakemaan portsarin avuksi, siinä samalla mieheni alkoi huutamaan ja solvaamaan minua ties miksi lut kaksi ja pian portsari tuli hakemaan mieheni pois ja heitti hänet ulos paikasta. Järkyttyneenä koko yllättävästä tilanteesta jäin ravintolaan vielä pariksi tunniksi itsekseni, ja mietin kaikkea mahdollista - mitä teen suhteelle, mikä kumppanille oikein tuli ym. Kun kotiin menin taksilla, ja katsoin puhelintani siinä niin mies oli laittanut viestiä, että meidän suhde on ohi, mulla on toinen nainen ollut koko parisuhteemme ajan (3v), olet vain ollut varalla. Tästä asiasta emme enää keskustele, hyvästi. Eli koko suhde oli valetta ja mies oli täysi baska. 😟
Entinen kumppani alkoi kyselemään olenko aikonut pettää häntä. Häntä ei jätetä hän jättää itse. Aikansa jauhoi pettämisestä ja sittdn hän petti. Viimeinen niitti oli että kielsi kaiken vaikka olin itse nähnyt sen.
Jätin ja en antanut hänen jättää.
Sairaan mustis exä kuvasi kämppänsä ikkunoista kadulla ohikulkevia tuntemattomia ihmisiä, oli niin varma, että mun niitä mielikuvituspanoja varsin kulkee myös kadulla.. kun oli ottanut tarpeeksi monta kuvaa järkkärillään ja näytti tv:n näytöltä kuvia otoksistaan, ja käski kertomaan ketkä näistä tyypeistä on mun panoja..! Käskin soittamaan apua hulluuteensa ja pian myös erosimme.. Miksiköhän??
Vierailija kirjoitti:
Sairaan mustis exä kuvasi kämppänsä ikkunoista kadulla ohikulkevia tuntemattomia ihmisiä, oli niin varma, että mun niitä mielikuvituspanoja varsin kulkee myös kadulla.. kun oli ottanut tarpeeksi monta kuvaa järkkärillään ja näytti tv:n näytöltä kuvia otoksistaan, ja käski kertomaan ketkä näistä tyypeistä on mun panoja..! Käskin soittamaan apua hulluuteensa ja pian myös erosimme.. Miksiköhän??
Exä ei siis ollenkaan ymmärtänyt mikä oli ongelmana, hänestä tuo toiminta oli normaalia?! 😵💫🤔 Ei tajunnut myöskään, miksi suhde loppui...
Tapahtui lankapuhelinten aikaan. Puhelimessa oli toimintona viimeksi valitun numeron toisto, joten siippani painoi usein sitä nappulaa, kun olin ollut yksin kotona. Tarkisti, kuka sieltä vastaa.
Mustat hiukseni oli mukamas mies magneetti, joita houkuttelen kanssani sekstaamaan vaikka kahvilassa keskellä päivää. Komensi, että mun pitäis värjätä muun väriset hiukset, no en tieteenkään totellut.
Täällä on puhuttu aiheesta- talvella näkyi maassa kengänjälkiä ja ne on tietty salarakkaiden, mulla oli samanlainen eksä, kyseessä oli siis nainen. Vaikka jäljet oli selvästi mun kengistä, niin hänestä ne oli niitten höpöhöpö naisten kengänjälkiä, ja mä vaan valehtelen asiasta. Mesosi aiheesta monet kerrat, ei tota menoo kauaa jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani kiikaroi asuntonsa ikkunasta ohikulkevia ihmisiä, sen takia kun oli "niin varma", että monet "oletetut" panoni kulkivat kotinsa ohi härnätäkseen häntä. Huuteli myös toisinaan kiikarointi hetkillään ikkunasta joillekin ohikulkijoille harhaluulojaan. Eipä ne kulkijat mitään kuulleet, kun etäisyyttä oli aika paljon.
Voi ei, on siinä ollut kyttäämistä ja epäilemistä kerrakseen ties kuinka monesta ohikulkijasta😂
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä.
Todella sairasta menoo tulostella randomien ihmisten kuvia netistä ja epäillä niitä kumppanin sänkykamuiksi....
Söin banaania patiolla ja ex tuli repimään hiuksista sisälle koska kuulemma ei tarvinnut kaikille näyttää, että tykkään imeä munaa.
Tavassa jossa pureskelin banaania ei kyllä tasan ollut mitään seksikästä,enkä usko että kellekään muulle olisi tullut suikkari mieleen!
Exän mustasukkaisuus alkoi karata käsistä. Ajattelin erota, se oli selvä mutta ärsytti akka niin pahasti että annoin hänelle syytä mustasukkaisuuteen. Töissä oli jotain tyttöjä, töistä lähtien sanoin että pistä viestiä miten työhomma meni jne. Kaikista naispuolisista työkavereista laitoin edustavat kuvat yhteystietoihin. Jätin puhelimen lukitsematta. Aina kun tuli töistä viestiä esim suihkusta tulin niin exä selvästi kiehui. Häivyin asioille, toimistolle, lenkille yms epämääräiseksi ajaksi. Takaisin tullessa olin aina hyvällä päällä mutta poissaoleva.
Hitto se exä kiehui. Hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Exän mustasukkaisuus alkoi karata käsistä. Ajattelin erota, se oli selvä mutta ärsytti akka niin pahasti että annoin hänelle syytä mustasukkaisuuteen. Töissä oli jotain tyttöjä, töistä lähtien sanoin että pistä viestiä miten työhomma meni jne. Kaikista naispuolisista työkavereista laitoin edustavat kuvat yhteystietoihin. Jätin puhelimen lukitsematta. Aina kun tuli töistä viestiä esim suihkusta tulin niin exä selvästi kiehui. Häivyin asioille, toimistolle, lenkille yms epämääräiseksi ajaksi. Takaisin tullessa olin aina hyvällä päällä mutta poissaoleva.
Hitto se exä kiehui. Hauskaa.
Yritti eron jälkeen kostaa mutta osasin varautua. Seurasin sen sometilejä ja uudessa kämpässä oli kamerat. Lähestymiskieltoa sai. Yritti vielä häiriköidä työkavereita. Olin lähettänyt myös epämääräisiä viestejä prepaidista omaan puhelimeeni.
Nykyisen suhteeni tuntuu pilaavan puolisoni ns. takautuva mustasukkaisuus. Hän ei syytä minua mistään mutta velloo ja kärsii ihan sairaissa mielikuvissaan siinä, mitä minulla (muka) on toisen kanssa joskus ollut.
Olen yrittänyt ymmärtää, auttaa, kuunnella ja jutella koska välitän puolisostani todella paljon ja haluaisin hänen pääsevän eroon tuosta tuskasta että suhteemme voisi kukoistaa. Kaikki on vain hänen mielikuvitustaan.
Kuitenkin vaikuttaa siltä, että hän vain koko ajan putoaa syvemmälle tuohon mustasukkaisuutensa kuiluun ja etääntyy minusta. Hullua, koska meillä on kaikki todella hyvin ja hän tietää tunteeni häntä kohtaan. Eikä menneisyyteni ole mikään villi, päinvastoin.
Entinen kumppani (nainen) soitteli ja kertoi läheisilleni, ystävilleni ja työpaikkaani omassa päässään kehiteltyjä suhteitaan&lemmenleikkejään. Väitti mm minulla olevan suhde miespomoni kanssa, paneskelen työpaikan siivojan kanssa, himoan omaa siskoani, syytti ystäviäni minun varastamisesta häneltä- siinä on oltava takana salasuhteita... Kaikenlaisia tämmöisiä luuloja oli. Onneksi ihmiset oli niin järkeviä etteivät uskoneet alkuunkaan noita hulluja väitteitä- olivat jopa kehottaneet kumppaniani hakemaan apu luuloihinsa ja jättämään rauhaan, tai muuten tästä tulee poliisi asia. Kumppani sitten kotona raivosi minulle, että kuinka häntä kehdataan noin kohdella! Sanoin, että ihan syystäkin ja tästä meidän suhteesta ei tule mitään, kun epäilet vaikka mitä suhteita ja häiriköit tahallasi ihmisiä. Ihmeen lunkisti otti eron, ja pääsin hänestä eroon. T. Mies
Ai mikä logiikka viestilläsi? Ai, että kysyinen henkilö olisi oikeasti käynyt yökerhossa pettämässä vai? Käykö jokainen sitten yökerhossa vain pettämässä, vai mitä meinaat 😂