Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3709)
Ex-mies seuraili monta viikkoa kotinsa ikkunoista ohikulkevia ihmisiä, oli todella varma, että kymmenet kulkijat oli minun panojani! Toki ne rakastajat tahallaan ärsytti exää noin toimimalla. Exä oli siis sairastunut aiemmin henkisesti, niin se selittää käytöksen.
Osa täällä kerrotuista tapauksista ei ole enää mitään mustasukkaisuutta, vaan psyykkistä sairautta. Kannattaa tarkastaa ennen seurustelua onko tyypillä todettu aiemmin psykoosisairaus. Vaikka hoitotasapaino olisi kunnossa tulee se hulluus sieltä näkyviin helposti.
Oma lukunsa on sitten nämä persoonallisuushäiriöiset, jotka kyllä tietää ettei se muija/ukko nyt kaikkia vastaantulijoita oikeasti pane, mutta kunhan kiusaa näillä "epäilyillään".
Hyi helvetti teillä on ollut sairaita parisuhteita. Teillä ei taida olla minkäänlaista arvostelukykyä kun olette alkaneet suhteisiin ja pysyneet niissä tuollaisten hullujen kanssa.
Mies raiskasi ja pahoinpiteli vaimoaan Tampereella Murhasi sitten säälimättömästi
Turun hovioikeus käsittelee Tampereen raakaa ja julmaa murhaa tänään maanantaina. Henkirikosta edelsi kuukausien fyysinen ja seksuaalinen väkivalta.
Teko oli järkyttävä. Leipälä viilsi ja puukotti 43-vuotiasta vaimoaan useita kertoja usealla eri teräaseella. Ensimmäiset viillot olivat pinnallisia, ja vaimo yritti taistella Leipälää vastaan.
Kamppailun jälkeen Leipälä haki keittiöveitsen ja viilsi vaimonsa kaulan.
Menettely osoittaa sitkeää surmaamispyrkimystä. [Uhrilla] ei ole ollut juurikaan mahdollisuutta puolustautua ja selvitä hengissä vastaajan käyttämää väkivaltaa vastaan, käräjäoikeus katsoi tuomiossaan.
Syyttäjän mukaan kyse on tavanomaista törkeämmästä henkirikoksesta, jota oli edeltänyt pitkäkestoinen lähisuhdeväkivalta.
Leipälän puolustuksen mukaan lähisuhdeväkivallasta ei ole juuri muuta pätevää näyttöä kuin uhrin kertomukset poliisille. Vaimo oli kertonut pahoinpitelyistä ja raiskauksista poliisille pian tekojen jälkeen.
Yksityiskohtaisista ja johdonmukaisista kertomuksista käy syyttäjän mukaan ilmi Leipälän vainoharhainen, sekava ja mustasukkainen käytös.
Vaimon julma kohtalo paljastui sivullisten soitettua hätäkeskukseen verisestä miehestä Meesakadulla. Sekavan oloinen Leipälä oli huutanut apua ja yrittänyt tunkeutua vieraisiin autoihin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1d35b0a3-d2db-426d-946b-49fc7d32a5fb
Arvi Lind aiheutti 90-luvulla mustasukkaisuus raivokohtauksia; muka siksi katsoin uutisia kun olen niin pihkassa siihen. Samanlaisia kohtauksia aiheutti myös poliisi-tv ohjelma, kuulemma siksi katsoin sitä, että näkisin kuumia rosvoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti teillä on ollut sairaita parisuhteita. Teillä ei taida olla minkäänlaista arvostelukykyä kun olette alkaneet suhteisiin ja pysyneet niissä tuollaisten hullujen kanssa.
t. Kaiken heti osaava ja tajuava
Vierailija kirjoitti:
Arvi Lind aiheutti 90-luvulla mustasukkaisuus raivokohtauksia; muka siksi katsoin uutisia kun olen niin pihkassa siihen. Samanlaisia kohtauksia aiheutti myös poliisi-tv ohjelma, kuulemma siksi katsoin sitä, että näkisin kuumia rosvoja.
Kas kun ei Hannu karpo, rip.
Eikös poliisi TV:sää ollut naisjuontaja? Ai hitto, se mies on taatusti kuvitellut vaan pääsevänsä panemaan, olihan se Pelli aika kuuma ja se tuiss meikki ja maalatut huulet viettelevine katseineen! Taisi vielä pukeutua aika ihonmyötäisesti, kyllä joka ukko huomasi että hoikka ja hyväkroppainen! Selkeästi vaan kutsui miehiä kuumille seksitreffeille!!!
Ex joskus katseli Salkkareita ja erehdyin (vielä läpällä sanomaan) että on se Seppo ihanan romanttinen. Sain kuulla siitä sit aika usein 😂
Vierailija kirjoitti:
Olimme mökillä. Otin aurinkoa laiturilla niin mies tuli raivoamaan sorsille ja heitteli niitä kivillä. Luuli että mulla on niiden kanssa salasuhde.
Mulla sama mutta kyseessä oli miehen oma sorsastukseen käyttämä muovinen houkutuslintu.
Mies suuttui kun jäin maitohyllylle miettimään pitäiskö ostaa maidon lisäksi kermaakin. Tölkit toivat hänen mieleensä salapanojen elimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei Hannu karpo, rip.
Eikös poliisi TV:sää ollut naisjuontaja? Ai hitto, se mies on taatusti kuvitellut vaan pääsevänsä panemaan, olihan se Pelli aika kuuma ja se tuiss meikki ja maalatut huulet viettelevine katseineen! Taisi vielä pukeutua aika ihonmyötäisesti, kyllä joka ukko huomasi että hoikka ja hyväkroppainen! Selkeästi vaan kutsui miehiä kuumille seksitreffeille!!!
Ex joskus katseli Salkkareita ja erehdyin (vielä läpällä sanomaan) että on se Seppo ihanan romanttinen. Sain kuulla siitä sit aika usein 😂
Kirjoittaja kyllä tarkoitti ohjelmassa näkyviä rosvoja, ei nais juontajaa..
Kun seurustelin entisen kumppanin kanssa, niin hän suuttui vietävästi siitä kun en kertonut minkään palvelun tunnuksiani/salasanojani hänelle, epäili minulla olevan sen takia toinen mies. Esimerkiksi hänen olisi pitänyt saada nähdä pankin tilitapahtumani, että olenko mahdollisesti yöpynyt jossain hotellissa salarakkaani kanssa tai olenko kenties tankannut autoni jossain lähikaupungissa, kun olen ollut tapaamassa sänkykaveriani. Tuon käytöksen takia erosimme pian. Yritti myöhemmin eron jälkeen pyytää anteeksi käytöstään ja katui typeryyttään (jota kyllä epäilin), ja halusi yrittää uudelleen suhdetta, johon en todellakaan suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kun seurustelin entisen kumppanin kanssa, niin hän suuttui vietävästi siitä kun en kertonut minkään palvelun tunnuksiani/salasanojani hänelle, epäili minulla olevan sen takia toinen mies. Esimerkiksi hänen olisi pitänyt saada nähdä pankin tilitapahtumani, että olenko mahdollisesti yöpynyt jossain hotellissa salarakkaani kanssa tai olenko kenties tankannut autoni jossain lähikaupungissa, kun olen ollut tapaamassa sänkykaveriani. Tuon käytöksen takia erosimme pian. Yritti myöhemmin eron jälkeen pyytää anteeksi käytöstään ja katui typeryyttään (jota kyllä epäilin), ja halusi yrittää uudelleen suhdetta, johon en todellakaan suostunut.
Minulla oli samanlainen entinen kumppani, yritti myös sitä, että olisi halunnut asentaa kotiini valvontakameran, että olisi voinut seurata elämääni, ja sitä käykö luonani vieraita miehiä.
Ex-kihlattu (nainen) alkoi jossain suhteen vaiheessa päivittäin soittaa satoja puheluita, halusi kokoajan tietää, missä menen, kenen kanssa, mitä ajattelen ym. Halusi olla varma etten petä yhtään missään, piti lopulta laittaa estoon numero ja ottaa ero tuon puhelu kiusaamisen takia.
Insestillä tavalla mustasukkainen?