Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3473)
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies oli oikeasti sairaan mustis siitä kun vanhempani kuoli kahden vuoden sisällä toisistaan, ja minun voimavarani menisi vain vanhempieni suremiseen, muisteluun jne eikä hän saisi olla ykkönen, huomion keskipiste parisuhteessa. Tahallani kuulemma surin vanhempiani, että ärsytän häntä sillä. Kaiken surun keskellä otin eron tuosta sairaasta miehestä. Onneksi ei ollut yhteisiä lapsia.
"Tahallani kuulemma surin vanhempiani, että ärsytän häntä sillä."
Siis miten h-tin itsekeskeinen voi ihminen olla! Ei mitään empatiaa, pelkkä minäminäminä. Onneksi pääsit tuosta tampiosta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut halloween ja minulla oli pahvinen Pennywise keittiössä. Jätkä tuli kahville ja huusi kurkku suorana että kuka v""u tuo on? Hyvä ettei mennyt täräyttämään nyrkillä. Pahvihahmoa. Hitto jos mulla salarakas olisi niin ei kai se pelleksi pukeutuisi?
Jösses :DDD
Ex ukko luuli oikeasti, että naapuritalon ikkunasta näkyvä pelle koriste oli hänelle kiusaksi laitettu (naapurin lasten tekemä piirros) , ja olin toki tottakai juonessa mukana silleen et olin sopinut naapuritalon isännän kanssa asiasta kuksimisen kanssa. Ex soitti kännissä isännälle uhkailusoiton, ja käski sen vtun pellen ottaa pois ikkunasta ja et pysyy musta kaukana!!. Syystäkin pelästynyt isäntä soitti poliisille, ja poliisit haki exän putkaan. Minä otin myös eron siinä samalla.
Punainen huulipuna on muka maksullisen naisen merkki..! Eli en olisi saanut tuon sairaan väitteen takia käyttää sitä punaa..kyllä silti käytin ja erosin äkkiä heilasta.
Kuulema banin kerrostalon seniori ukkojen kanssa, kun ne niin aina tervehtivät minua, ja juttelivat mukavia!?
Mustasukkainen ex-nainen soitteli häirikköpuheluita sekä lähetteli sairaita viestejään minun lähipiirille, väitti mm. kuinka tietää et paneskelen ukkini kanssa, on salasuhde tädin kanssa, hän tietää kuinka lähipiirini on ominut minut häneltä kokonaan, ja hän aikoo tehdä siitä lopun, sanomalla pari valittua sanaa heille ym sontaa. Sanomattakin selvää et ero tuli äkkiä suhteesta.
Seurustelin hetken kolmekymppisenä saman ikäisen miehen kanssa, joka oikeasti soitteli ja lähetteli kymmeniä kertoja päivässä viestejä, oli tosi varma että petän ties kenen kanssa, vaikka huoltomiehen kanssa varastossa.. En vastannut ollenkaan hänen yhteydenottoihin, valehtelin hänelle että vaihdan puhelinnumeroa, ja annoin jonkun eläinkaupan (huom, lankapuhelimen puh numeron) ja tämä typerä mies yritti lähettää siihen tekstiviestejä (eihän ne perille menneet), ja puheluihin ei vastattu, kun puhuttiin toista puhelua. Ei heti älynnyt mokaansa..sitten kun tajusi niin oli hirmu vihainen minulle, sanoin vaan goodbye suhteelle ja jatka samaa malliin puhelin tykitystä muillekin naisille.. Pikku huomiona tässä, että ei eletty älyluuri aikaa, kun tämä tapahtui,oli vain näppäin kännyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulema banin kerrostalon seniori ukkojen kanssa, kun ne niin aina tervehtivät minua, ja juttelivat mukavia!?
Mulla ex-tyttöystävä epäili samaa, eli kuinka panen lähinaapurissa asuvien mummojen kanssa, kun he niin moikkaa ja pari sanaa vaihtaa! Olen siis mies.
Joskus mustasukkaisuus on provosoitua, jos käyttäytyy epämääräisesti ja puhuu palturia. Tulisi olla johdonmukainen sanoissa ja teoissa, että luottamus syntyy.
Toki on niitäkin jotka turhasta ovat mustankipeitä.