Millainen takki maximekon kanssa?
Olis illanistujaiset tiedossa, ajattelin pukeutua mustaan maximekkoon.
Ilma ei kuitenkaan mikään lämmin ole, ja tarvin kyllä takin päälleni. Millainen takki maximekon kanssa sopii? Itsellä ei ole kuin yksi polvipituinen takki, mutta mielestäni se näyttää jotenkin hölmöltä pitkän mekon kanssa.
Ideoita?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ilma ei kuitenkaan mikään lämmin ole, ja tarvin kyllä takin päälleni. Millainen takki maximekon kanssa sopii? Itsellä ei ole kuin yksi polvipituinen takki, mutta mielestäni se näyttää jotenkin hölmöltä pitkän mekon kanssa.
Ideoita?
Farkkutakki? Iiiso huivi tai poncho?
Meinasin myös vastata farkkutakki. Myös lyhyt biker-mallinen nahkatakki vois käydä.
Jep, farkkutakki on mitä mainioin maxin kanssa https://www.google.com/search?q=denim+jacket+maxi+dress&client=firefox-…
Joku lyhyt takki, esim farkkutakki tai nahkatakki.
joku lyhyt, max vyötärölle ulottuva hyvin istuva takki tai neule on mun silmään kiva Maximekon kanssa. plus matalat sandaalit
Ehdottomasti lyhyt takki. Voi olla farkkua, nahkaa, turkista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ideoita?
Farkkutakki? Iiiso huivi tai poncho?
Kiinnostaa alapeukutuksen logiikka. Mitä tässä vastauksessa on alapeukuttamista?
Mäkin tulin heti sanoon että farkkutakki tai bikertyylinen nahkatakki :)
Riippuu vähän mekon väristä, mutta itse laittaisin varmaan nahkatakin.
Maksimekon kanssa lyhyt farkkutakki käy parhaiten. Myös lyhyt bikernahkatakki käy, jos kengät ei ole aivan hentoiset etkä vierasta nahkatakkia muuten. Jos päädyt siihen, ettet ota takkia, myös kaunis iso huivi tai poncho ajaa saman asian etkä palele.
Eli farkkutakkikaupoille siis :)
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Minulla tuli heti ensimmäisenä mieleen poncho tai pitkä neuletakki.
Farkkutakki. Ehkä myös nahkatakki (ei tietenkään mikä pappamalli😊)
Pitkä takki ei sovi:(
Lyhyt farkkutakki?