Upeaa että pikkuveli Ukraina kyykytti isoveli Venäjää Euroviisuissa!
Kommentit (15)
Minnekäs seuraavaksi hyökätään? Kansa alkaa jo tajuta. Nyt on jo kiire, Vladjoska!
Kuinka monta vuotta Ukraina aikoo vielä ratsastaa tolla teemalla ja säälipisteillä näissä skaboissa? Tällä hetkellä Euroopassa on akuutimpejakin aiheita kuten maahanmuutto ja ääriliikkeiden nousu. Saksan olisi pitänyt voittaa, kiitoksena rajojen avaamiselle!
Kuka oikea suomalainen voi olla Venäjän puolella Ukrainan tapahtumissa? En ole tuollaista ihmistä tavannut missään livenä. Netissä taasen infotrollit isänmaan petturit sotkevat Putinin lipomisen joka hemmetin keskusteluun.
Musta se Ukrainan laulu olis ollu mahtava vaikka siinä olis laulettu hyttysistä. Ihan turhaa jankuttaa että vain politiikan takia voitti. Mä ja suurin osa mun tutuista äänesti sitä kun se oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minnekäs seuraavaksi hyökätään? Kansa alkaa jo tajuta. Nyt on jo kiire, Vladjoska!
Njaa. Vjaikea kjymysys. Olen ajatellut Sjuomea. Se on sjopivan pjieni ja mjiehet tjarpeeksi hjuonokuntoisia, ettei hjeistä ole pjuolustautumaan...
Katsotaan njyt rauhassa. Tai siis ei rauhassa... jos jymmärrät mjitä tjarkoitan AHAHAHAAHAHAHA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Vjaikea kjymysys. Olen ajatellut Sjuomea. Se on sjopivan pjieni ja mjiehet tjarpeeksi hjuonokuntoisia, ettei hjeistä ole pjuolustautumaan...
Katsotaan njyt rauhassa. Tai siis ei rauhassa... jos jymmärrät mjitä tjarkoitan AHAHAHAAHAHAHA
Well, my friend mekin olemme täällä, you know.
Ihan typerää, musiikin pitäisi yhdistää ihmisiä eikä erottaa. Sit varten koko viisut on keksitty vuosikymmeniä sitten! Turhaa politikointia nyt ja varmaan jatkuu pitkään. Biisi oli keskinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Well, my friend mekin olemme täällä, you know.
O-o-obama? Olekto se sjinä?
Mjene pjois Suomesta. Lupaan etten hjyökkää sinne (mjutta tsetseenit saattavat hjyökätä)
On näköjään liian vaikeaa erottaa politiikka musiikkiskabasta.
Vihaan Putleria mutta voisin äänestää Venäjän biisiä jos se on paras.
Teille muille näköjään liian vaikeaa.
Euroviisut ovat aina olleet politiikkaa. Aina.
Etova Venäjä ansaitsee kaiken paskan mitä saa. Hah, toivottavasti boikotoivatkin viisuja seuraavat sata vuotta, heitä ei kukaan kaipaa. Samaa hevonsontaa jääkiekkokisoissa, kaikessa huijataan missä voidaan. Ällöttävää epärehellistä sontakansaa putineineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuo Krimiä takaisin tai lopeta sotaa siellä perselävessä.
Huomenna pistetään taas rähinä päälle kun on viisuhumusta toivottu. Spasiba tavarisch
I fart your general direction. Your mother is a hampster, and your father smells of old elderberries!
Vierailija kirjoitti:
valkovenäjä ja suomi
Ei se tuo Krimiä takaisin tai lopeta sotaa siellä perselävessä.
Huomenna pistetään taas rähinä päälle kun on viisuhumusta toivottu. Spasiba tavarisch