Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä omistat niin paljon, ettei tarvitse ostaa...

15.05.2016 |

1. kolmeen kuukauteen
2. vuoteen
3. ehkä ikinä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi...

Vierailija
2/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyä, tiskiä, likaisia vaatteita, tahroja ikkunoissa ja peileissä... nämä tuli ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestekaasua. Grillissä menee noin pullo vuodessa ja mulla on kaksi.

Vierailija
4/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

1. kolmeen kuukauteen

2. kosmetiikkaa. Ei tarvitse kuin muutaman puuterin.

3. ehkä ikinä

Kaikki liinavaatteet, verhot yms. on loppuelämäksi. Vaikka se loppuelämä olisi monta kymmentä vuota. Vaatteitakin olisi niin paljon, että niillä pärjäisi loppuelämän, jos vain kehtaisi käyttää ja mahtuisi päälle.

Vierailija
5/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonkallinen kananpaskaa.  Riittää loppuelämäksi.

Vierailija
6/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hammastahnaa

2. Ehjät kalsarit

3. Kaikki muu

Vierailija
7/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita, porkkanoita, mustikoita, puolukoita, viinimarjoja, sipuleita.

Vierailija
8/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölyä, tiskiä, likaisia vaatteita, tahroja ikkunoissa ja peileissä... nämä tuli ekana mieleen.

Näitäkö sä ostat? Mä saan ihan ostamattakin.

Vierailija
9/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen kuukauteen: pesuaineita (kävin poikkeuksellisen autolla kaupassa ja ostin kaapit täyteen painavaa tavaraa)

Vuoteen: huonekaluja (lasten kasvaessa huonekaluvaatimukset vaihtuu mutta siihen on aikaa)

Ei ikinä: metsää (perin metsää ja nyt mietin mitä helvettiä mun pitäisi sen kanssa tehdä)

Vierailija
10/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vaatteita

2. vanupuikkoja

3. mittanauhoja

Vierailija
11/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kosmetiikkaa

2) vaatteita

3) liinavaatteita

Mutta mikä siinä on, kun noihin liinavaatteisiinkin kyllästyy. Nyt on lisäksi kaikkia ihania perkaalipuuvillalakanoita ja pellavalakanoita, joita tekee mieli.

Vierailija
12/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmeen kuukauteen: pesuaineita (kävin poikkeuksellisen autolla kaupassa ja ostin kaapit täyteen painavaa tavaraa)

Vuoteen: huonekaluja (lasten kasvaessa huonekaluvaatimukset vaihtuu mutta siihen on aikaa)

Ei ikinä: metsää (perin metsää ja nyt mietin mitä helvettiä mun pitäisi sen kanssa tehdä)

Äh, mullakin on vaatteiden pesuaineita vuodeksi. Ja vessan. Ja vissiin lattianpesuainettakin. Olenko mä joku hamstraaja...

Kuulakärkikyniä ja astioita mulla on loppuelämäksi. Ei haittaa vaikka särkyy, niitä riittää.

Vierailija
13/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

1. kolmeen kuukauteen

2. vuoteen

3. ehkä ikinä

Kolmeen kuukauteen, en tiedä, ei nyt mitään mikään pakko ole ostaa kuin ruokaa, vessapaperia ja jotain pesuaineita. Shampoota ei tarvi, sitä ostin muutama viikko sitte, se kestää monta kuukautta.

Vuoteen, no ei ainakaan huonekaluja ym. ei välttämättä vaatteitakaan.

Ehkä ikinä, no tupperikippoja, astioita yleensäkään, ehkä paistinpannun, sellanenkin on laadukas tupperin pannu käyttämätön joten periaatteessa ei sitäkään jos hyvin sen huoltaisi. Kirjojakin piisaisi loppuelämäksi.

Vierailija
14/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) kosmetiikkaa

2) vaatteita

3) liinavaatteita

Mutta mikä siinä on, kun noihin liinavaatteisiinkin kyllästyy. Nyt on lisäksi kaikkia ihania perkaalipuuvillalakanoita ja pellavalakanoita, joita tekee mieli.

Joo, olen tässä käyttänyt  6 vuotta samoja kolmea(x2) pussilakanasettejä, ja on kyllästyttänyt jo useamman vuoden. Mutta nuo oli kallliita puuvillasatiinilakanoita, ja ajattelin etten ikinä joudu ostamaan enää, kun ostan laatua. Mutta hitto, olen niin kyllästynyt niihin. Todella kauheata sisäistä taistelua käyn koko ajan, kun tekisi mieli ostaa uusia aivan erilaisia. Mutta en osta. Mulla on lisäksi vanhempia uudenveroisia settejä kaapissa yllin kyllin.

Vierailija
15/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.saippua

2. dödö

3. talo

Vierailija
16/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Saippuaa

2) Piilolinssejä

3) Kattiloita

Vierailija
17/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiskohan mun ostaa mitään ruuan, saippuan ja veskipaperin lisäksi vuoteen? Voisin tietenkin kokeilla ☺.

Vierailija
18/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen kk: Kissanhiekkaa. Taitaa riittää pidemmällekkin, mutta tilaan aina monen kuukauden satsin kerralla, kun se tuodaan kotiovelle asti.

Vuoteen:Hammastahnaa. Löysin tarjouksesta käyttämääni, jota on vaikea löytää yleensä kaupasta

Ei ikinä: Nikotiinia. Olen varautunut tulevaan tupakkalakiin ja hamstrannut järjettömän määrän nikotiinia ja myös muita sähkötupakan härpättimiä.

Vierailija
19/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sukkia

2. kenkiä

3. moottorisahaa, vasaraa, matkalaukkua, omakotitaloa, koristekrääsää.... Onhan näitä.

Vierailija
20/27 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei tullut muuta mieleen, kuin hiuksia. 

Seuraavana sukat.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme