Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nuo vanhemmat sinkkunaiset anna meille nuoremmille miehille?

Vierailija
15.05.2016 |

Itse olen 21v 184/85 urheilullinen, hyvässä kunnossa oleva mies ja haluaisin kokeilla jotain vanhempaa naista. Eikö teille 35-50v naisille kelpaa nuorempi mies satunnaiseen hauskanpitoon? Tai mistä teidät löytää?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan heti eräälle ihanalle kuuskymppiselle miehelle jos saan tilaisuuden.... lähellä jo oli mutta MINÄ jänistin.  Eräs kypsä hyväkroppainen kuuskymppinen nainen. 

Vierailija
22/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin te otatte ja menette. Yleensä naiset haluaa jotain vakavempaa ja ootte niin innokkaita liian innokkaita, että on vähän niinkuin Durasellpupu meininki.

Minä olen juuri etsinyt kypsempää kuningatarta/talon dominaa jolle omistautua. Päivittäinen nautinto keskenämme, kun otan sinut seinää vasten punnerruspenkkini vieressä ja tie vie tähtiin.

T: MuscularBoy90 - Pure pleasure

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö. Koska EI KIINNOSTA.

Kyllä kiinnostaa kun mun veistoksellinen keho työskentelee sun päällä. Nappaat kiinni mun kyykätyistä pakaroista ja minä kiihdytän vauhtia.

T: MuscularBoy90 - it's my pleasure

Pikkarit kastu...

Vierailija
24/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mua on yrittänyt pokata useampikin ton ikäinen nainen kun oon ollut viikonloppuna ulkona. Ja olen siis samanikäinen.

Vierailija
25/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys mielestäni. Itse aikoinani kapakoissa käydessäni päättelin, että minusta kiinnostuneet juniorit eivät varmaan tajua, miten vanha oikeasti olen kapakan hämäryyden/ humalatilan vuoksi.  Ihan turha naisten on hurskastella, että naisia ei koskaan paneta ja seksi on hyi hyi ilman tosirakkautta. Kyllähän nuoren miehen potenssi on jotakin, jota kaihoten muistaa.

Vierailija
26/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 21v 184/85 urheilullinen, hyvässä kunnossa oleva mies ja haluaisin kokeilla jotain vanhempaa naista. Eikö teille 35-50v naisille kelpaa nuorempi mies satunnaiseen hauskanpitoon? Tai mistä teidät löytää?

Joo ei kelpaa. Haluan miehen..en poikaa. Haluan kokemusta, en räpellystä.

Vierailija
27/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mua on yrittänyt pokata useampikin ton ikäinen nainen kun oon ollut viikonloppuna ulkona. Ja olen siis samanikäinen.

Vaikut homolta olit mitä ikää tahansa

Vierailija
28/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle kloppi  pilluu  :(I):  olepa hyvä   !!   

Vierailija
29/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikut homolta olit mitä ikää tahansa

Okei:D

Vierailija
30/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tuon ikäiset lapsina, ei mitään seksuaalisia fiiliksiä noin nuoriin, vaikka usein seksi mielessä onkin.

N33

Vierailija
31/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu sentään, oon 50-vuotias ikisinkku ja seksin olen jo jättänyt taakse ylimainostettuna tuhrusteluna. Nytkö pitäisi alkaa persettä jakaan kaikille tarvitseville. Heh, minä kun räväytän itseni tästä alastomaksi, niin se on sitten pakko seistä. Sillä totta kai siihen kuuluu jokin takuu, tähän juttuun nimittäin. Jos ei seiso, niin hynää pöytään sitten. 

Tästähän voisi tulla sangen kannattava bisnes, hmmm. Lakialoitetta kehiin, lasskukat! Nainen on esine.

Vierailija
32/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kelpaa. Haluan miehen..en poikaa. Haluan kokemusta, en räpellystä.

Minäkin ensin mutta poika on jopa parempi, mua ei tarvi lämittää puoltatuntia seksiin enää. Kun olin nuorempi niin piti nuoret pojat ei ehkä osaa, kestäviä ovat ja valmiita toiselke kierrokselle lähes heti.

En edes katso ikäisiäni miehiä, poikia saa pokattuakin helpommin.

Vierailija
33/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun halutaan testata vanhempien miesten miehuus ja ylentää itseä, haukutaan vanhemmat miehet ja kehutaan nuorten miesten miehuutta. Sitten kun nuori mies kysyy tuollaista, niin sitten haukutaan taas nuori mies, jotta hänkin tietäisi alhaisen asemansa. Pääasia ettei mies ylpisty iästä riippumatta, vaan pysyy nöyränä asiakaspalvelijana.

Vierailija
34/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen tuon ikäiset lapsina, ei mitään seksuaalisia fiiliksiä noin nuoriin, vaikka usein seksi mielessä onkin.

N33

No ollaanpa sitä vanhaa. Itsekin olen 30v mutta ei tässä nyt vielä vanhoja olla! 33v vielä ole ikä eikä mikään.

Vierailija
35/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

No pane sitten ryppypallien kanssa joilla on jo testotasot alkanut laskea ja siniset pillerit kolisee taskussa, etsä ees jaksais mun tahdissa olla, saatan ottaa naisen kymmeniä kertoja päivässä.

Vierailija
36/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu sentään, oon 50-vuotias ikisinkku ja seksin olen jo jättänyt taakse ylimainostettuna tuhrusteluna. Nytkö pitäisi alkaa persettä jakaan kaikille tarvitseville. Heh, minä kun räväytän itseni tästä alastomaksi, niin se on sitten pakko seistä. Sillä totta kai siihen kuuluu jokin takuu, tähän juttuun nimittäin. Jos ei seiso, niin hynää pöytään sitten. 

Tästähän voisi tulla sangen kannattava bisnes, hmmm. Lakialoitetta kehiin, lasskukat! Nainen on esine.

Kyllä mulla seisoo älä siitä huoli, mutta ole valmis sillä sun perseen haluan korkata myös.

Vierailija
37/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiseuraksi kelpaisi kyllä, mutta mikään panoseikkailu ei kiinnosta. N38

Vierailija
38/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Silloin kun halutaan testata vanhempien miesten miehuus ja ylentää itseä, haukutaan vanhemmat miehet ja kehutaan nuorten miesten miehuutta. Sitten kun nuori mies kysyy tuollaista, niin sitten haukutaan taas nuori mies, jotta hänkin tietäisi alhaisen asemansa. Pääasia ettei mies ylpisty iästä riippumatta, vaan pysyy nöyränä asiakaspalvelijana.

Oon pitkään miettinyt sopivaa nimitystä poikkisille jotka on minua kymmenen ta jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia.

Kiitos tuo asiakaspalvelijia on paras sana tähän mennessä. Pojat ei niin kovasti osaa mutta on tahtoa.

Vierailija
39/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi sellaisen ihmisen kanssa, joka voisi ikänsä puolesta olla sisarukseni.

Vierailija
40/42 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi sellaisen kanssa, joka ikänsä puolesta voisi olla pikku- tai isosisarukseni, äitini, lapseni, isäni, mummoni, anoppini tai työkaverini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä