Kuinka paljon olet budjetoinut kesälomamatkoihin perheesi kanssa?
Siis kotikunnan ulkopuolelle meneviin virkistysmatkoihin? Meillä noin 1000-2000 e välillä. Osa on jo säästetty ja loput lomarahoista ja menee sekä kotimaan että ulkomaan matkoihin.
Kommentit (14)
Meillä n. 4000 e. Tilillä on rahaa, mitä voi käyttää.
0 euroa, hyvä kun on rahaa ruokaan, kun kouluruokailut ovat pois.
En nyt ole erikseen budjetoinut mutta jos lasken kesä-heinäkuu. matkat yhteen niin ovat noin 3500e. Kaksi aikuista ja yksi lapsi.
En mitään. Muutto loppukesästä toiselle paikkakunnalle 200km päähän eli siinä on reissua ihan tarpeeksi. Ja muutenkin mennää enemmin mökille ku lähettäis pienten lasten kanssa reissaa pidemmälle. Plus vielä tulot ei anna myöten säästää ku puoliso jäi työttömäksi ja itse minimi vanhempaonpäivärahalla.
Perinteisesti mennyt 3000 minuun ja kahteen lapseen, mutta nyt olen kyllästynyt kitinään, kun teinit haluavat vain olla kotona. Taidanpa sijoittaa 3000 itseeni ja omaan lomaani.
Mitä nyt mökkibensoihin menee, sapuskaahan pitäisi ostaa kotiinkin. On tuosta mökistä toki,jotakin kuluja.
6000€, kaksi aikuista ja koululainen. Matkat on jo maksettu.
Mä en yleensä budjetoi eli menee se, mitä menee. Luulen, että menee 3000-4000€.
Täytyy uitenkin sanoa, että en oo yhtään varma tuostakaan arviosta, kun en ole ikinä asiaa ajatellut :)
N 6000-8000 e, kolmen hengen matkat. Matkat, majoitus maksettu, autonvuokria ei tietty ja eikä bensaa, ruokaa, ostoksia yms.
Lähden tyttären kanssa matkoille. Matka maksoi 3800 ja olen sen jo maksanut. Käyttörahat sitten siihen vielä päälle.
Tänä kesänä menee n 10 000€, lähdemme Kaliforniaa kiertämään. Lentoliput on maksettu kaikki, lennämme myös perillä. Kaikki hotelliyöt on varattu luottokortilta ja kaikki mahdolliset sisäänpääsyliput olen ostanut etukäteen (esim Alcatraz), samoin auto on varattu ja maksettu etukäteen. Shoppailuun ja ruokaluihin menee tuosta summasta varmaan 2000 €, pakkohan se on kahden teinitytön kanssa johonkin outletiin mennä. Joulukuusta asti olen ostanut lippuja ja ladannut rahaa luottokortille.
Vierailija kirjoitti:
N 6000-8000 e, kolmen hengen matkat. Matkat, majoitus maksettu, autonvuokria ei tietty ja eikä bensaa, ruokaa, ostoksia yms.
Minne?
Toistaiseksi on mennyt n. 4000 €. Varmaan pari tonnia sitten tohon päälle.
Perheessä kaksi aikuista ja koululainen. Ap