Kävitkö koskaan Riki Sorsan keikalla?
Kertokaa tunnelmia ja millainen oli livenä esiintyjä :)
Kommentit (10)
Lapseni on esiintynyt samoilla keikoilla Riki Sorsan kanssa sekä yhdessä että erikseen. Itse olen ollut huoltajan roolissa kaitsemassa näitä lapsiesiintyjiä (elämä lapselle -konsertit ja muutama muu hyväntekeväisyys-konsertti -/tapahtuma) ja oikein miellyttävän oloinen ihminen tuntui Riki Sorsa olevan. Otti lapsiesiintyjät todella hyvin huomioon ja jopa siipiensä alle.
No en todellakaan käynyt. Hyi helvetti.
Kerran ja oli ihan ookoo, sattumalta osuin ravintolaan jossa oli esiintymässä.
Mielestäni ei ole koskaan kuulunut suomalaisen esiintyjäkaartin kirkkaimpiin tähtiin vaikka kuolemansa jälkeen niin on annettu ymmärtää.
En koskaan. Telkkarin perusteella huokui karismaa ja oli varmaan maan eturivin tulkitsijoita, ellei se kaikista parhain, vaikka huippubiisejä ei ehkä montaa ollutkaan. Siinäkin mielessä muistuttaa paljon Rod Stewartia. Jokainen tuntee ulkonäön ja äänen, ja lavalle noustessaan ottaa tilanteen haltuunsa.
Kävin jo 80-luvulla. Muistan erään esiintymisen diskossa, kun Riki Sorsa tuli jo alkuillasta yleisön sekaan. Hän vaikutti jotenkin tosi symppikseltä, ei tyrkyttänyt itseään, vaan jutteli rauhallisesti ihmisten parissa ennen esiintymistään. Monet muut ovat siinä vaiheessa takahuoneessa.
En käynyt mutta ikuisesti teininä on jäänyt mieleen Haaveissa vainko oot mun biisi, kun kärvisteli ihastusten kanssa. Ei ollut kuitenkaan lemppariartisti vaan diggasin hevimmästä.
En, mutta kerran tapasin muissa merkeissä. Leuhkan ja ylimielisen oloinen, ei edes tervehtinyt vaan jauhoi purkkaa mustat lasit silmillään kädet nahkatakin taskussa siinä eteisessämme. Oli vissiin se vaihe menossa, kun pissa oli noussut päähän. - Mukavaa, että hän on nyt kuoltuaan "rakastettu taiteilija".
En muistaakseni tai tietoisesti. Ehkä joskus on tullut ohimennen kuunneltua, jos on esiintynyt esim. Ruotsinlaivalla.
Kaikki muut olivat ankkoja, Riki Sorsa.