Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pettäjä, muuttuivatko tunteesi ja käytöksesi kumppaniasi kohtaan kun petit?
14.05.2016 |
Lämpimät tunteet vähenivät/kasvoivat? Huomasit kuinka rakas/yhdentekevä hän on sinulle?
Aloitko käyttäytymään eri tavalla? Esim hyvitit pettämistä hyvällä käytöksellä tai olit tarkoituksella hirveä, että kumppani jättäisi sinut.
Kommentit (2)
Ei muuttunut vaan tunteet olivat viilenneet jo ennen kuin petin.Näin päin kai se yleensä menee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa pari kk. Olin vielä edellisen säätöni pauloissa osittain ja siksi epävarma uudesta parisuhteestani. Sitten makasin tämän ex-säädön kanssa...
No pettäminen tuntui hirveältä ja ajoin miehen ulos kesken yhdynnän (toki sai pukea päälleen jne). Fyysisesti suoritus oli yhtä hyvä kuin aina, tarkoitan että tuntui henkisesti pahalta. Kun ex-säätö lähti, menin suihkuun itkemään ja vaihdoin kaikki petivaatteet. Pelkäsin pitkään, että ex-säätö kertoisi miehelleni, muttei ole (ainakaan tietääkseni) tähän mennessä kertonut.
Pettäessäni jotenkin ymmärsin, kuinka paljon miehestäni välitän. Olen ollut pettämisen jälkeen parempi kumppani (ennen pettämistä olin välinpitämätön ja etäinen). En tiedä, miksi näin tapahtui. Ex-säätö on hauska mies, hyvännäköinen ja seksi oli loistavaa, kuitenkin olen mieluummin oman mieheni kanssa.
En kertonut miehelleni, en halunnut varjoa parisuhteeseemme ja luottamusta rikki. Mies oli sanonut, ettei voisi jättää minua vaikka pettäisinkin, joten olisimme joka tapauksessa jatkaneet seurustelua, nyt vain onnellisemmissa merkeissä koska en kertonut. Näin sitä voi itseäänkin pettää ja uskotella että kertomattomuus on oikein.
Olemme olleet nyt mieheni kanssa 4 vuotta yhdessä ja hyvin menee.