Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käskee olla liikkumatta?

Vierailija
14.05.2016 |

Lahnakaan ei ole hyvä, mutta sitten jossian vaiheessa tulee komento, että älä liiku. Ei siis hyvä mitenkään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se komento kun lykitään takaapäin? Olen huomannut että melkein poikkeuksetta se perse menee aina johonkin mihin ei pitäisi, pääasiassa alas.

Vierailija
2/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juuri löytynyt se sopiva asento ja paikka ja kulma, eikä niitä sovi sotkea yhtään? Itseäkin naisena harmittaa joskus ratsastaessa, kun mies olisi just sopivassa kohdassa ja tietäisi saavansa ihan parin liikahduksen jälkeen, ja sitten mies meneekin ja liikahtaa sivuun tms. siirtyy huonompaan kulmaan ja orgasmi jää sillä kertaa tulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei halua vielä tulla.

Vierailija
4/17 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on.

Vierailija
5/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kut liiku et myöskään

pidä jännittyneenä lantiota,

tuntuu erinlaisen hyvältä tällöin

liikkuessa,

Vierailija
6/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kalunen pelkää että ratkaisevalla hetkellä luiskahtaa pois reiästä

Vierailija
7/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, en voi ymmärtää mistä voisi olla kyse? Olen kuullut tästä aiemminkin puhuttavan kyllä. Olen saanut kommenttina kerrankin, että "ihanaa kun saan sinun kanssasi liikkua miten tahdon".  Mielestäni naisen kuuluu liikkua, lahnoista en välitä (kuin ruokapöydässä, uunikalana mitä mainioin :)

Vierailija
8/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä tilanteessa mies sanoo noin?

Vierailija
9/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ääneni tälle.

Vierailija
10/17 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on.

Niin. Mikä muu voisi olla syynä?  Mies saattaa sanoa, että odota vähän tai älä liiku. Joskus en vaan voi mitään värinöille, jotka tulevat sisältä päin tahdosta riippumatta ja sitten tulee mieskin.

Vierailija
11/17 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on.

Niin. Mikä muu voisi olla syynä?  Mies saattaa sanoa, että odota vähän tai älä liiku. Joskus en vaan voi mitään värinöille, jotka tulevat sisältä päin tahdosta riippumatta ja sitten tulee mieskin.

Juuri näin. Hämmästyttää, jos joku ei tätä tajua.

Vierailija
12/17 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

justimu kirjoitti:

kut liiku et myöskään

pidä jännittyneenä lantiota,

tuntuu erinlaisen hyvältä tällöin

liikkuessa,

Saisiko selkokielellä?

Vierailija
13/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää!

Vierailija
14/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olisko kuitenkin jotain sellasta kun nainen sillä omalla liikkeellä luultavasti tavoittelee omaa mielihyvää, niin jos miehellä just on tosi hyvä asento ja kulma ja kaikkea niin haluaa keskittyy sillä hetkellä siihen? Meil ei oo pyydetty olee liikkumatta mut joskus on niin että mies esim painaa tai nostaa mua niin etten voi liikkuu hetkeen eli sama asia kai. Ja joskus mies taas on liikkumatta kun huomaa että mä keskityn johonki omaan liikkeeseen..

Vierailija
15/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin noin ihan tässä äskettäin. Muutaman kerran on harvakseltaan oltu seksiä suorittamassa tuon miehen kanssa ja mies sanoi useamman kerran, että odota, älä liiku jne. Tuli jopa vaivaantunut olo itselle, kun oletin miehestä tuntuvan pahalle tms. Siitä kyse ei ollut kuitenkaan. Mies halusi pitkittää tilannetta, mutta ei pystynyt, sillä olin itse keskellä voimakkaita orgasmeja ja eipä siinä mieskään enää voinut kuin antaa tulla.

Vierailija
16/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla sitäkin, että mies haluaa keskittyä just siihen hetkeen silloin. Mulla naisena saattaa mennä hyvä tuntuma ohi just ratkaisevalla hetkellä, jos mies liikahtaa väärin. Ja sitä hetkeä ei sitten enää saa takaisin.

Vierailija
17/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivästyttääkseen laukeamistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi