Kannattaako aloittaa Game of thronesin katsominen?
Kommentit (11)
Kannattaa. Kannattaa myös vältellä nettikeskusteluja aiheesta, koska jännät juonenkäänteet spoilaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa!
Katsoin kaikki tuotantokaudet lähes putkeen.
Nyt vikan kauden uusin jakso katsomatta ja katson sen heti kun lasten elokuva kohta loppuu 😊
Varys tappaa Tyrionin :(
Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa!
Nyt vikan kauden uusin jakso katsomatta ja katson sen heti kun lasten elokuva kohta loppuu 😊Varys tappaa Tyrionin :(
Sori.
Idiootti :(
Sori.
No mitäpä jos itse katsoisit sen ekan jakson ja mietit sitten haluatko katsoa toisen?
Mä en tykännyt. Kaikkien hehkutuksen jälkeen katsoin ja kyllästyin ekan 3 jakson jälkeen. Siinä on vaan liikaa kaikkea. Liian täyteen tungettu
Katsoin joskus jonkun jakson, vaikutti ihan seksiin ja väkivaltaan perustuvalta hutulta.
Kannattaa tosiaan kokeilla ekaa jaksoa ja katsoa kiinnostaako jatkaa. Tai sitten voi tehdä kuten meikäläinen ja katsoo vaan niitä juonikaaria jotka kiinnostaa ja skippailee loput. :D En ihan pysynyt perässä jokaisen hahmon juonituksissa niin valitsin vaan lempparit ja seuraan niitä.
Vähän kuin kaunareissa aikoinaan, ihan kaikkien hahmojen käänteistä ei jaksanut pysyä kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa!
Nyt vikan kauden uusin jakso katsomatta ja katson sen heti kun lasten elokuva kohta loppuu 😊Varys tappaa Tyrionin :(
Sori.
Ei oo totta. Oon nähnyt uusimman jakson.
Kannattaa!
Nyt vikan kauden uusin jakso katsomatta ja katson sen heti kun lasten elokuva kohta loppuu 😊