Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Citymarketissa melkein joka ostoskerralla virhe tarjoustuotteiden kanssa!

Vierailija
14.05.2016 |

Melkein joka kerta oon jäänyt kassan jälkeen setvimään kuittia, kun luvatut tarjoukset ei ole tulleet. Viimeksi oli neljä tarjoustuotetta, vain kahdesta tuli ale. Toisessa oli laitettu jo alelappu tuotteen viereen, vaikka tarjousta ei ollut aktivoitu kassajärjestelmään, ja toisessa oli vanha tarjouslappu jäänyt paikalle, vaikka tarjoushinta ei ENÄÄ ollut kassajärjestelmässä.
Ärsyttää seistä siinä 15 min vielä normaalijonottamisen jälkeen. Ja hirveät huijausrahat nyhtävät niiltä, jotka ei tarkasta kuitteja ja jää vaatimaan oikeita hintoja! Ja tosiaan, jokin tarjousvirhe on ollut 3/4 kerroista viime aikoina, kun olen tehnyt kunnon (yli 50e) ostokset.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama tampereella, turtolan citymarketissa.

Joka toinen kerta sai jäädä setvimään kuittia info pisteeseen.

Vaihdettiin prismaan, siellä moka käynyt kerran tänä vuonna.

Vierailija
42/44 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla mut myös muissa kaupoissa. Tänään ostin pikku sälää kodin ykkösestä niin yhteensä virhehinnoista sain takas 14 e... cittarista sain 8e viime ostoista jne. Mut muös lidlissä oli välillä tuplalaskutusta, oli vaikea todistaa etten ollut ostanut kahta sähköhammasharjapakettia... k-marketeissa myös usein väärin. S-kaupoissa en käy kun niissä niin kallista.

Tutkipa kuluttajalehden tekemiä hintavertailuja. S-kaupoissa kallista;HAAHHAAA

ehkä ostoskorivertailuun osaavat laittaa halvat hinnat kuten oltermanniin ja se menee ihmisille läpi... todellisuus muuta. Teen näitä vertailuja todella paljon. Edes Lidl ei ole halvin tällä hetkellä vaan kk-market kun vertaa suurempaa valikoimaa kuin vkrallista ostoskorivertailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pienikin käänteinen myymälävarkaus on rikos, joka tulee ilmoittaa poliisille. Eli jos huomaatte että kauppias huijaa, niin puhelin käteen ja poliisi paikalle.

Vierailija
44/44 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette sano kassalla? Minä sanon, etten maksa ennenkuin hinta on korjattu.

Sinkkumies

koska kassakoneen näyttämä hinta ei ole vielä se lopullinen hi ta. Tarjoukset vähennetään lopuksi ja sitä ei näe kuin kuitilta. Kuitti ai akin meillä niin pitkä ettei ehdi siinä tarkistamaan.