Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella briljantti idea lykätä ydinkeskustan ruuhkissa lapsensa käteen joku kirkuvan värinen smoothie

Vierailija
14.05.2016 |

ja sitten KUN se posahtaa häneltä maahan lennellen pisaroiksi kaikkialle ympäristöön ja muiden ihmisten päälle, niin mikäpä sen huomioonottavampaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat typeryksiä.

Vierailija
2/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt sanoisi että kaikki.

Kyllä kuitenkin meinaa ottaa aivoon kun melkein satasen maksaneet housuni ovat nyt sitten ehkä tässä, tiensä päässä. Kohta sen näkee lähtivätkö pesussa enää puhtaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuitenkin meinaa ottaa aivoon kun melkein satasen maksaneet housuni ovat nyt sitten ehkä tässä, tiensä päässä. Kohta sen näkee lähtivätkö pesussa enää puhtaiksi.

Olet oksettavan pinnallinen.

Vierailija
4/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten smoothie voi posahtaa?

Vierailija
5/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole. Minulle satanen on kuitenkin sen verran iso raha ja kyseessä oli mieluisa vaate, joten luonnollisestikaan en pidä siitä jos vieras ihminen pilaa sen edestä omaisuuttani omalla yleisellä välinpitämättömyydellään. Sun päälle saa sitten varmaankin "viskoa" mitä haluaa, ja sä vaan ilolla otat vastaan. Tämä selvä. Vaikutti kylläkin olevan vahinko kun se lipesi kädestä, mutta minun nähdäkseni tuollainen on näitä erittäin helposti estettävissä olevia vahinkoja. Minä vanhempana toimisin toisin, koska melko varmastihan ne soossit on pitkin.

Vierailija
6/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle, mikäli itse olet tyyppiä variksenpelätin, voi tulla yllätyksenä että moni nainen tykkää kulkea siisteissä vaatteissa, puhtaana ja huoliteltuna. Ihan normaalia sellainen vaan katsos on, ei sen ihmeempää.

Vierailija
7/7 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lehmäkin lentää ja paskoa sinun päälle. On sulla mielikuvitusmurheet.