Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikkalainen mies/tinder

Vierailija
14.05.2016 |

Olen kirjoitellut muutaman viikon Suomessa vähän aikaa asuneen amerikkalais miehen kanssa. Onkohan tämä liian hyvää ollakseen totta vai huijausta. Kovin erilainen tapa hänellä puhua avoimesti tunteista ja esim. raha-asioista kuin suomalaisilla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ihan yleisesti kyllä tiedostetaan, että pillu maksaa jos ei ole hyvän näköinen joten ne tulot sitten usein ilmoitetaan jos sillä on merkitystä. Suosittelen kyllä ulkomaalaista miestä. Kaikki typeryydet kuulostaa fiksummilta englanniksi ja sitä on myös kiva puhua kun sisällöllä ei ole niin väliä. Lisäksi toiselle ihmiselle on helpompi antaa hölmöilyjä anteeksi, jos hän tulee toisesta kultuurista. Amerikkalaisille miehille on lisäksi suoritettu vähän samanlainen henkinen kastraatio kuin suomalaisillekin miehille, että ovat jokseenkin sisäsiistejä.

Vierailija
22/36 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se monia naisia huijannut "amerikkalainen", mutta menkää sen luokse sinne "Amerikkaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette tavanneet?

Vierailija
24/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, amerikkalainen mies. 

Onk se sellanen trump-tyylinen äyhöttäjä vai joku homon oloinen itkupilli?

Tai tummaihoinen aitsittaja. Joko se on päässy posesta..

Vierailija
25/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisille ulkomaalaisuus jokin turn on nykyään?

Vierailija
26/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nigeriasta kotoisin oikeasti :)

Voinhan minäkin sanoa että olen Brunein sulttaani ja suomen kielen opiskelu ja aaveella roikkuminen on nyt vaan parasta hupia mitä olen miljardeillani keksinyt.

Vierailija
27/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika monen jenkin kanssa tinderissä jutellut täällä Suomessa ja Yhdysvalloissa ollessani. Kyllä toi vähän oudolta kuulostaa.. Rahalla kehuskelua on ollut, muttei hellittynimiä tai wifey-juttuja. Asia erikseen sitten kun yhtä tapailin, nopeasti avautui perhetaustoistaan, lapsuuden ongelmista ja ties mistä. Se kyllä tuntui kummalliselta, kun itse ei samalla tavalla heti ala kertomaan.

Vierailija
28/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta viimeisen puolen vuoden aikana en ole käynyt treffeillä, kuin ulkomaalaisten kanssa. Tinderissä kyllä on matchejä suomalaistenkin kanssa, mutta ne keskustelut kuivuvat aina kokoon jo alkumetreillä. Ulkomaalaisten kanssa juttua riittää ja he ovat jaksaneet minua pommittaa vielä sen mitä kuuluu -kysymyksen jälkeenkin. Johtuuko tämä sitten minusta vai niistä miehistä, en tiedä.

Vierailija
29/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? On ollut aina maatiaisille on.

Vierailija
30/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta viimeisen puolen vuoden aikana en ole käynyt treffeillä, kuin ulkomaalaisten kanssa. Tinderissä kyllä on matchejä suomalaistenkin kanssa, mutta ne keskustelut kuivuvat aina kokoon jo alkumetreillä. Ulkomaalaisten kanssa juttua riittää ja he ovat jaksaneet minua pommittaa vielä sen mitä kuuluu -kysymyksen jälkeenkin. Johtuuko tämä sitten minusta vai niistä miehistä, en tiedä.

Luultavasti sinusta. Suomalainen mies odottaa, että nainen osallistuu itsekin keskusteluun muutenkin kuin vain vastailemalla miehen kysymyksiin ja keskustelunaloituksiin. Sinä et osallistu, joten keskustelut kuivuvat kokoon niiden suomalaisten miesten muutamien alotteiden ja keskustelun ylläpitoyritysten jälkeen.

Vierailija
31/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinusta. Suomalainen mies odottaa, että nainen osallistuu itsekin keskusteluun muutenkin kuin vain vastailemalla miehen kysymyksiin ja keskustelunaloituksiin. Sinä et osallistu, joten keskustelut kuivuvat kokoon niiden suomalaisten miesten muutamien alotteiden ja keskustelun ylläpitoyritysten jälkeen.

Totta ehkä tämäkin. Olen vähän huono keksimään puheenaiheita.

Vierailija
32/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut tavata AP

Vierailija
33/36 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo raha-asioista avoimesti niin se koittaa tehdä vaikutusta. Mutta kukaan oikeasti tapailemani amerikkalainen ei ole koskaa leveilly rahoillaan ja rakkaudentunnustuksin noin, paitsi yksi joka sitten osoittautui ihan huijariksi. Normaali ihminen koittaisi vaivihkaa selvittää millainen työ ja tulot sulla on ettei tartte sua sitten elättää. Ja jos hakee jotain trophy vaimoa niin varmaan ihan hyvän (tai paremman) näköisiä löytyisi ihan kotimaasta. Olisin tosi varovainen, ei kuulosta ihan normaalilta. t. itsekin amerikkalainen

Vierailija
34/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko tuossa muuta erikoista kuin englanninkielessä kevyemmin sanottavat, dear, love jne?

Kyllä me ainakin naisen kanssa viestitellessä ensimmäisinä viikkoina keskusteltiin palkoista ja menoista, yhteinen vai erillinen tili vai molemmat, minkälaisessa haluttaisiin asua, miten auto ja varmaan muutakin talouteen liittyvää. Ihastumisesta ja muusta olen kirjoittanut, mutta nainen sanoo ettei se ole mahdollista ja muuta sellaista. Kiusoittelevat hellittelynimet ja kullittelu upposi jossain tilanteessa, muut kehut vaihtelevasti. Rakas olisi varmaan ollut liikaa. Englanniksi onkin helpompi lovea ja muita juttuja käyttää, mutta toisaalta toinen voi vähätellä niitä jos yrittää vakavammista merkityksistä keskustella.

Perhetaustaa ja lapsuuden ongelmiakin on puolin ja toisin käyty läpi. Onneksi nainenkin kertoo asioita, ei sitä jaksa keksimällä keksiä mistä kertoisi ja kysyisi, eikä aina luontevasti tule juttua. Kuitenkin, en minä huvikseni toiselle itsestäni kerro ja kysele toisesta, vaan ihan vakavasti elämänkumppanina ajatellen. Varmaan toisissa kulttuureissa saatetaan höpöttää noista muuten vaan, ja yksilöeroja varmasti löytyy.

Vierailija
35/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sama kaveri kirjoittanut mullekin tinderissä. Amerikkalainen leski mies joka nyt Suomessa töissä. Paljon rakkauden tunnustuksia ja kovasti kehuu varallisuudellaan.

Vierailija
36/36 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Player