Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalainen mies/tinder

Vierailija
14.05.2016 |

Olen kirjoitellut muutaman viikon Suomessa vähän aikaa asuneen amerikkalais miehen kanssa. Onkohan tämä liian hyvää ollakseen totta vai huijausta. Kovin erilainen tapa hänellä puhua avoimesti tunteista ja esim. raha-asioista kuin suomalaisilla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla erilainen? Onko raha-asioista puhuminen liian hyvää ollakseen totta? Ei taida rahan vähyydestä olla puhe.

Vierailija
2/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies

Vierailija
4/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait vaan mies jonka nimi alkaa D:llä :/

Vierailija
5/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioista puhuminen on outoa. Ei suomalaiset avoimesti keskustele varallisuudesta, palkkatuloista. Ja se I love you ym. AP

Vierailija
6/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello!

It's me again.

Please send me $10 000 so I can fly to Finland and marry you.

Miss you!

- Dear Ho Ax

Vierailija
7/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, amerikkalainen mies. 

Onk se sellanen trump-tyylinen äyhöttäjä vai joku homon oloinen itkupilli?

Vierailija
8/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kirjoittaja Dear Ho Ax :D tää mies on töissä Suomessa hyväpalkkaisessa työssä...AP

Vierailija
9/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Trump..eikä homo tyyppi :DHyvin miehekäs aikuinen mies on :) saman ikäinen aikuinen nainen olen itsekin :) AP

Vierailija
10/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa viljellään I love youuta jokapaikassa. Jopa kaupan parkkiksella vieras vanha nainen sanoi I love you Floridassa mulle n31 kun vaan jutusteltiin

Vierailija
11/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata ihan naamatusten tavata

Vierailija
12/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos joku asia on heti alusta pitäen "liian hyvää ollakseen totta", niin se yleensä on. Ja heti alussa viljellyt rakkauden osoitukset ja sun muut hellyttelynimet ovat usein myös aika selkeä varoitusmerkki.

Vierailija
13/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa riski, ehkä kymmenen vuoden päästä palstailet täällä nimimerkkilä HEL-LA.

Vierailija
14/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
15/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tässä kovasti mietin haluako edes tavata häntä? Ei vaan tunnu luontevalta noi rakkauden tunnustukset ja hellittely nimet, kun emme edes livenä ole nähneet toisiamme. Minä olen jo hänelle tuleva "vaimo". Ehkä aiheesta epäilyttää...onko joku huijari :(AP

Vierailija
16/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D niinkuin David :)

Vierailija
17/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile livetapaamista, julkisesti tottakai jossain kahvilassa. Amerikkalaisillehan noi I love juut on perushöttöä mikä ei tarkota mitään ja raha-asiat ei o tabu niinku Suomes. Kato miltä livenä tuntuu ja pidä hoksottimet auki.

t. Dear Ho Ax (puhun myös Suomea vaikka olen musta amerikankorealainen)

Vierailija
18/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit kertoo todella paljon siitä miten paljon ne tekee töitä ja miten hyvin ne tienaa. Suomalainen kehuskelisi vastaavasti miten on hyvät lomat ja helppo työ. Ne love -hötöt nyt on pelkkaa kohteliaisuusfraseologiaa, ei kannata tulkita niistä liikoja. Kannattaa tavata. Nimimerkillä. erittäin onnellisesti jenkin kanssa naimisissa oleva.

Vierailija
19/36 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Yhdysvalloista. Ei ole koskaan harrastanut "I love you" yms. hempeilyä ja hellittelynimiä. Ehkä vika on minussa?

Vierailija
20/36 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päivätreffeille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi