Amerikkalainen mies/tinder
Olen kirjoitellut muutaman viikon Suomessa vähän aikaa asuneen amerikkalais miehen kanssa. Onkohan tämä liian hyvää ollakseen totta vai huijausta. Kovin erilainen tapa hänellä puhua avoimesti tunteista ja esim. raha-asioista kuin suomalaisilla.
Kommentit (36)
Ei kait vaan mies jonka nimi alkaa D:llä :/
Raha-asioista puhuminen on outoa. Ei suomalaiset avoimesti keskustele varallisuudesta, palkkatuloista. Ja se I love you ym. AP
Hello!
It's me again.
Please send me $10 000 so I can fly to Finland and marry you.
Miss you!
- Dear Ho Ax
LOL, amerikkalainen mies.
Onk se sellanen trump-tyylinen äyhöttäjä vai joku homon oloinen itkupilli?
Ei oo kirjoittaja Dear Ho Ax :D tää mies on töissä Suomessa hyväpalkkaisessa työssä...AP
Ei ole Trump..eikä homo tyyppi :DHyvin miehekäs aikuinen mies on :) saman ikäinen aikuinen nainen olen itsekin :) AP
Usassa viljellään I love youuta jokapaikassa. Jopa kaupan parkkiksella vieras vanha nainen sanoi I love you Floridassa mulle n31 kun vaan jutusteltiin
Eiköhän kannata ihan naamatusten tavata
Yleensä jos joku asia on heti alusta pitäen "liian hyvää ollakseen totta", niin se yleensä on. Ja heti alussa viljellyt rakkauden osoitukset ja sun muut hellyttelynimet ovat usein myös aika selkeä varoitusmerkki.
Kannattaa ottaa riski, ehkä kymmenen vuoden päästä palstailet täällä nimimerkkilä HEL-LA.
Niinpä. Tässä kovasti mietin haluako edes tavata häntä? Ei vaan tunnu luontevalta noi rakkauden tunnustukset ja hellittely nimet, kun emme edes livenä ole nähneet toisiamme. Minä olen jo hänelle tuleva "vaimo". Ehkä aiheesta epäilyttää...onko joku huijari :(AP
Kokeile livetapaamista, julkisesti tottakai jossain kahvilassa. Amerikkalaisillehan noi I love juut on perushöttöä mikä ei tarkota mitään ja raha-asiat ei o tabu niinku Suomes. Kato miltä livenä tuntuu ja pidä hoksottimet auki.
t. Dear Ho Ax (puhun myös Suomea vaikka olen musta amerikankorealainen)
Jenkit kertoo todella paljon siitä miten paljon ne tekee töitä ja miten hyvin ne tienaa. Suomalainen kehuskelisi vastaavasti miten on hyvät lomat ja helppo työ. Ne love -hötöt nyt on pelkkaa kohteliaisuusfraseologiaa, ei kannata tulkita niistä liikoja. Kannattaa tavata. Nimimerkillä. erittäin onnellisesti jenkin kanssa naimisissa oleva.
Mun mies on Yhdysvalloista. Ei ole koskaan harrastanut "I love you" yms. hempeilyä ja hellittelynimiä. Ehkä vika on minussa?
Millä tavalla erilainen? Onko raha-asioista puhuminen liian hyvää ollakseen totta? Ei taida rahan vähyydestä olla puhe.