Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö aamuisin suihkussa?

Vierailija
14.05.2016 |

Nuorena tuli käytyä, muttei enää. Kerran päivässä iltaisin riittää.
M45

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. En halua lähteä likaisena mihinkään.

Vierailija
2/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En mielestäni ehdi yössä niin paljon likaantumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama😊Eipä sitä yön aikana likaannu.Tosin piristäis varmaan tuo viileä aamusuihku

N40

Vierailija
4/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Kerran päivässä aamulla riittää, turha yötä vasten käydä suihkussa, ei silloin kukaan mun hikeä haistele.

Vierailija
5/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan iltaisin. Ihan turha käydä aamuisin kun töissä likaantuu kuitenkin.

Vierailija
6/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn iltaisin, tykkään nukkua puhtaana puhtaissa lakanoissa nakuna kun nukun. Kesällä käyn suihkussa myös työpaikalla heti aamusta, fillarimatkan jälkeen virkistää kivasti.

Vierailija
7/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin, koska haluan tuoksua puhtaalle kun lähden töihin. Lisäksi hiukseni menevät yöllä niin sekaisin, että minulla menisi pitkään aamulla jos yrittäisin niitä vääntää pelkällä hiusvahalla mihinkään muotoon.

Vierailija
8/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jos olen yöllä hionnut tai hiukset pitää pestä. Lyhyet hiukset saa nopeasti kuiviksi.

Vierailija
9/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa ollenkaan. On epäluonnollista ja kuivattaa ihoa jos vesien ja saippuoiden kanssa läträä. Lika kuoriutuu omia aikojaan pois ilman hinkkaamistakin.

Vierailija
10/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. Illalla tarpeen mukaan, jos olen treenannut tai käyn saunassa.

Vierailija
11/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu, 4 kertaa viikossa aamulla kotona ja 3 kertaa viikossa 4 kertaa (aamulla uimahallilla aina ennen ja jälkeen saunan), sekä saunassa kerran viikossa kotona ja yhden kerran sulkapallovuoron jälkeen illalla.

Yhteensä 18 kertaa viikossa suihkun alla. Hiukset ja strategiset paikat saippualla kerran päivässä shampoon ja saippuan kanssa.

Ei kuiva iho eikä ole muitakaan oireita. Olen tehnyt tätä jo pari vuosikymmentä. Hiuksetkin on pysyneet vielä päässä ihan hyvin :)

Vierailija
12/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn iltaisin ja se riittää. Aamusuihku olisi ihan turha, koska töissä on joka tapauksessa hiki jo ennen ensimmäistä taukoa, enkä myöskään viitsisi herätä aamuyöstä suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi