Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän miehenne sinut tuntemaan itsesi..

Vierailija
14.05.2016 |

esimerkiksi kauniiksi tai haluttavaksi? miten? kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei :) 21v

Vierailija
2/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta yhdessä ja ei saa. Koskaan ei sano kauniiksi, ja haluttavaksikin on vaikea tuntea itsensä, kun mies torjuu aloitteeni seksiin niin usein ja tekee itse aloitteita erittäin harvoin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saa. On se mua kehunut ja halunnut jo 23vuotta.

Vierailija
4/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä kehuu kauniiksi. 11v yhdessä.

Vierailija
5/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Sanoo ihan ääneen, että olen kaunis. Jos teen hommia vielä illalla (olen ompelija), saattaa sillä hetkellä kun vaan seison ja mietin miten toteutan jonkin kohdan tulla siihen taakse kaulaileen kädet mun vyötäröllä, koska tuli ikävä ja näytän seksikkäältä "työvaatteissa" (toppi, hame, väline-esiliina ja hiukset nutturalla). Yhdessä 7 vuotta ja yhden mukulankin oon vuosi sitten pyöräyttänyt.

Vierailija
6/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, edelleen :)

15 vuotta yhdessä.

Vierailija
7/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
8/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa :) Yhdessä 8 vuotta ja olen vielä tällä hetkellä raskaana ja mulla on kunnon pallomaha. Just eilen sanoi kuinka näytän niin kauniilta maximekossa, ja että sopii hyvin ja olen seksikäs. Nauratti kyllä mutta kuulosti myös kivalta :)

Vierailija
9/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa! Joka ikinen päivä. :) Tänään heräsin kun mies tuli suukottamaan lähtiessään aamulla töihin. Olin aivan aamutokkurassa sängyssä ja mies supatti korvaan että näytän niin kauniilta herätessäni.

Vaikka ollaan oltu yli 6 vuotta yhdessä, mies nappaa edelleen kiinni lanteilta kun ollaan ulkona ja sanoo että näytän liian hyvältä. Mulla tulee edelleen perhosia vatsaan ja todella haluttava olo.

Vierailija
10/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :(

17 v. yhdessä.

Vierailija
11/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Hän pitää minua nykyään ihan kämppiksenä, ei vaimona.

Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta.

Vierailija
12/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ollaan oltu yhdessä 17.v vaikka toisella on ollut sivusuhdekin yhdessä olomme aikana.

Vierailija
13/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan. Yhdessä 14 vuotta ja mietin mitä järkeä.

Vierailija
14/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai häihin asti tuntemaan maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi, mutta sen jälkeen ei. Kritisointi alkoi itse asiassa jo hääyönä ja kiihtyi häämatkalla. Nyt alle vuoden päästä olen ruma ja lihava ja kaikki niin väärin, ettei halua seksiäkään kanssani.

Vierailija
15/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Vasta 3 vuotta Yhdessä.

Vierailija
16/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä saa... Kehuu kyllä välillä kroppaani ja sanoo nätiksi joskus. Sanoo myös että hänen himonsa minua kohtaan pitäisi olla suurikin kohteliaisuus. Sitten mies kuitenkin esittelee minulle netistä ja telkkarista ja milloin mistäkin UPEITA malleja/missejä/näyttelijöitä ja kehuu heitä. Milloin kukakin on maailman kaunein nainen. Monesti myös kritisoi näitä täydellisiä naisia jostain pikkujutuista. Siinä on itse sitten ihmeissään perusnaamansa ja sellureisiensä kanssa.

Vierailija
17/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä saa ❤ 10-vuotta yhdessä ja kolme lasta.

Vierailija
18/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, jos aikoo illalla harrastaa fyysistä toimintaa kanssani. Niinä päivinä kehuskelee ja koskettelee. Yhdessä 4 vuotta.

Vierailija
19/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sanoa mutta ei saa. Yhdessä ollaan oltu kohta kolme vuotta, alkuun jumaloi ja nykyään tuskin huomaa. Aloitteita en enää halua tehdä, joka kertainen "ei" satuttaa liikaa.

Seksiä n. 3 krt /kk, päivittäin mietin mitä teen väärin.. Tunnen oloni oksettavaksi ja epähaluttavaksi, tiedän että osa ongelmista johtuu puhtaasti huonosta itsetunnostani.

Huomaan aika ajoittain miehen katselevan muita, mikä ei yllättäen helpota omaa oloani yhtään. Kehuja en ole kuullut moniin kuukausiin, ihan sama miltä näytän tai kuinka paljon yritän miellyttää.

Vierailija
20/20 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja tiedän olevani haluttu. Ollaan kyllä oltu yhdessä vasta 10kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi