Ylipainoiset. Ällöttääkö teidän löllyvät lihat seksin yhteydessä?
Kommentit (26)
Olemme molemmat ylipainoisia. Ei haittaa miestänikään.
t. topmies
Ei. Nuorempana ollessani normaalipainoinen ajattelin, että ällöttäisi. En myöskään ajatellut voivani tuntea vetoa ylipainosta miestä kohtaan. Näin kuitenkin kävi, rakastuin lievästi ylipainoiseen mieheen, ja myös minulle on tullut painoa vuosien myötä (olen ehkä noin 7 kiloa ylipainon puolella). Mieheni on silmissäni ihana ja seksikäs ja minä hänen.
Ei. Tällä iällä ei mutenkaan enää ajattele kauhuissaa onko pyllyssä näppy tai näyttävätkö tissit alhaata päin katsottuna rumilta tai... Nuorena sitä oli niin epävarma itsestään. Kuvitteli, että rakastelun kuuluu olla jotakin eteeristä huokailua ja kaarelle taipuvia vartaloita.
Pyh, se on lätinä, lotinaa, läiskettä, räiskettä, jynkytystä, ähkimistä, lipomista ja vaikka mitä. Välillä jokin törähtää, jokin maiskahtaa ja niin edelleen. Eihän se mitään eteerisen kaunista keinuntaa ole kuin Regina-fantasioissa ja vanhoissa Suomi-leffoissa.
40+
Eikai ne läskit mihinkään ylipainoisella hölly, tai pitää olla joku 150kg jos höllyy. Hyvältä se näyttää kun on ylipainoinen nainen alla tai päällä. On selvästi mun juttu ja seksi tuntuu jotenkin paremmalta ylipainoisen kanssa.
Hoikka ja paljon kokenut mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tällä iällä ei mutenkaan enää ajattele kauhuissaa onko pyllyssä näppy tai näyttävätkö tissit alhaata päin katsottuna rumilta tai...
40+
Ai. Kyllä mä vaan ajattelen.
40++
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tällä iällä ei mutenkaan enää ajattele kauhuissaa onko pyllyssä näppy tai näyttävätkö tissit alhaata päin katsottuna rumilta tai...
40+
40++
Onpa harmi. Seksi on tosi hauskaa ja nautittavaa sitten, kun itsetunto on paremmin kohdallaan. Voi antaa mennä vaan miettimättä missä esteettisessä vinkkelissä itseään pitää toiselle tarjoilla. Kyllä se ukko kääntää ihan itse sen kantin, jossa on herkullisin tarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+
40++
Onpa harmi. .
Älä muuta virka.
Minua ällöttää, miestä ilmeisesti ei. En ole aina ollut ylipainoinen ja tarkoitus on päästä takaisin normaalipainoiseksi. Raskauden jälkeen tuli kaikenlaista hormonaalista ongelmaa... Välillä seksin aikana ajattelen, että olen hylje joka heiluttelee käsiään sivulla. Kerroin tästä miehelle, joka ei jostain syystä innostunut mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tällä iällä ei mutenkaan enää ajattele kauhuissaa onko pyllyssä näppy tai näyttävätkö tissit alhaata päin katsottuna rumilta tai... Nuorena sitä oli niin epävarma itsestään. Kuvitteli, että rakastelun kuuluu olla jotakin eteeristä huokailua ja kaarelle taipuvia vartaloita.
Pyh, se on lätinä, lotinaa, läiskettä, räiskettä, jynkytystä, ähkimistä, lipomista ja vaikka mitä. Välillä jokin törähtää, jokin maiskahtaa ja niin edelleen. Eihän se mitään eteerisen kaunista keinuntaa ole kuin Regina-fantasioissa ja vanhoissa Suomi-leffoissa.
40+
Taidanpa lukea mieluummin sitä Reginaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+
Taidanpa lukea mieluummin sitä Reginaa...
Oletko kauan joutunut siihen tyytymään? Ei se mitään, kyllä fantasioita voi käyttää seksin ja läheisyden korvikkeena.
Ei, se on ihanaa ja fat admirer mieheni rakastaa sitä kun läskit löllyvät. Pidän kaksin käsin mahaa pois pimpin päältä rakastellessamme, ett'ei röllykkä valuisi sen päälle.
N30/157 kg
Kohta täällä taas riehaantuu se ylipainoisten naisten valokuvia jakeleva fetisisti.
Ällöttää, sekä miestä että itseäni. Molemmat ylipainoisia. Se tunne kun esim. mahat osuu yhteen... Yök yööök.
Vierailija kirjoitti:
Kohta täällä taas riehaantuu se ylipainoisten naisten valokuvia jakeleva fetisisti.
Lihavuusfetissiä ei ole olemassa, se on vain teidän ahdasmielisten lihavuuden vastustajien keksimä leimakirves!
Vierailija kirjoitti:
Siinä uusin palstahullu. Sille pitäisi keksiä oma nimi.
Miksi jotkut lihavat tulevat aina selittämään sitä että seksin ei kuulu olla esteettistä ja se on vain silloin oikeaa ja hyvää, kun on viisikymmentä kiloa ylipainoa ja miehellä myös? Sekstailkaa ihan rauhassa kilojenne kanssa, koko ketju on naurettava, mutta minusta seksi voi olla myös esteettistä ja sen aikana voi näyttää hyvältä, ja joillekin tämä on tärkeää, eikä esteettisyydestä ja hyvävartaloisesta kumppanista nauttiminen tarkoita heti pinnallisuutta ja huonoa itsetuntoa. Pidän tuota lähinnä lihavien puolustusmantrana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä uusin palstahullu. Sille pitäisi keksiä oma nimi.
Ei täällä ole mitään yksittäistä naisten kuvia jakelevaa henkilöä, nehän ovat aina eri naisten itsestään postaamia, joillain "isoilla naisilla" on nyt sellainen villitys päällä, matkivat vaan toisiaan varmaan.
Kuule ap, kiusaamis- ja lyttäämisyrityksesi on tänään niin huono että sun täytyy ensi kerralla yrittää vähän kovemmin.
Kokeile vaikka "Läskit on rumii miesten mielest" tai "Läskit on ällöjä hyi". Onnea matkaan! :)
Se on vaan sitä läskien lötinää.