Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen

Vierailija
14.05.2016 |

1 v 1 kk synnytyksestä ja kuukautisia ei ole vielä tullut. Nyt näyttäisi että kohta alkaa. Ongelma vain se että ensi viikonloppuna tärkeä meno ja kuukautiset pahimmillaan pilaa kaiken. Onko mitään tehtävissä? Voiko aloittaa e-pillereitä tai mitään? Kokemusta kellään? Ekat kuukautiset pitkään aikaan voi olla aivan killerit..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ekat kuukautiset ihan puun takaa! Olin elämäni varrella tottunut kivuliaisiin ja runsaisiin vuotoihin, mutta ekat kuukautiset vuoden ja 10 kk kuluttua synnytyksestä olivat paljon niukemmat, eikä oikeastaan kivuliaat laisinkaan. Yllätyin.

Vierailija
2/3 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivossa on siis hyvä elää! 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli ennen raskautta tosi kivuliaat ja runsaat kuukautiset, oli pakko käyttää yösidettä ekat 3päivää ja vaihtaa jatkuvasti, ekat 3päivää myös kivut olivat samaa luokkaa kuin synnytys supistukset. Minulla alkoivat kuukautiset 2kk synnytyksen jälkeen, kun imetys ei onnistunut ja ne olivat ihan siedettävät. Kivut jatkuvat vieläkin, mutta se on sellaista tasaista "tuskastuttavaa" ja epämiellyttävän olon aiheuttavaa kipua oikeastaan koko viikon, mutta vuoto on vähentynyt paljon. Kivut onneksi helpottavat ihan vain särkylääkkeellä ja nykyään riittää yksi tai puolitoista Panadol 1g särkylääkettä, kun ennen oli pakko ottaa ainakin se 3/päivä, muuten oltiinkin kaksinkerroin uikuttamassa kivuissa.

Eikä minulla ikinä auttanut edes pillerit noihin kuukautisiin, tiedä sitten miksi oli noin. Enpä silti mitään vikaa ikinä lähtenyt etsimään lääkäreiden avustuksella.