Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hotellihuone parisängyllä 16v tyttären kanssa?

Vierailija
13.05.2016 |

Varailen tässä tytölle ja itselleni synttärilahjamatkaa. Löysin kivan hotellin, hinta hyvä ja sijainti loistava. Ei ollut kuitenkaan enää jäljellä kahden sängyn huoneita, queen-parisängyllinen olisi eli siis 160cm leveä sänky. Viitsinkö varata vai etsinkö suosiolla toisen? Varaisitteko itse? Viikko olisi tarkoitus viipyä matkalla, onko tuossa sit kiva nukkua kaksin...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan parhaiten tunnet itsesi ja tyttäresi.

Vierailija
2/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikset varaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen ei ole 160, vaan 140 cm leveä. Lisäksi noissa on yleensä vain yksi yhteinen peitto. Minä varaisin suosiolla huoneen toisesta hotellista.

Vierailija
4/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huoh. Kysy tyttäreltäs.

Vierailija
5/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla tasan vuosi sitten oltiin juurikin. 16v tytön kanssa reissussa, oltiin varattu huone, jossa kaksi erillistä vuodetta. Oltiin hotellissa ennen "sovittua" aikaa, tarkoituksena jättää vaan matkalaukut. Respa kuitenkin tarjosi huonetta parivuoteella ja vuorokauden matkustamisen jälkeen kuulosti paremmalta kun hyvältä;).

Hyvin saatii nukuttua, oli vielä tuplapeittoki....

(Äiti siis olen)

Vierailija
6/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt kyllä ihan ymmärrä missä se ongelma on.

Vierailija
7/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapervo kirjoittelee, ota suosiolla eri huoneet!!!!!!!!

Vierailija
8/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queen ei ole 160, vaan 140 cm leveä. Lisäksi noissa on yleensä vain yksi yhteinen peitto. Minä varaisin suosiolla huoneen toisesta hotellista.

Riippuu minne päin maailmaa oot matkustamassa ap? Suomessa se on kyllä 160, USAssa muistaakseni n. 155cm yleensä. Eli ei se kyllä 140 koskaan ole, se on double.

Vierailija
9/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltä? Jos yhtään epäilyttää, niin etsi toinen hotelli. Jos toinen kuorsaa (tässä jos sama huone voi olla ongelma) tai pyörii ympäriinsä, niin voi loma mennä pilalle.

Vierailija
10/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih.. kannattaa tyttäreltä kysyä, eikä päätyä samaan sänkyyn nukkumaan, koska av suomi raati sen päätti.

Mua naurattaa ja hieman hävettää mitä ihmiset tänne kirjottaa.

Vierailija
11/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maasta.

Jenkeissä OK, Ranskassa nou nou.

Kapeimmat vastaan tulleet sängyt ovat olleet Pariisissa.

Vierailija
12/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä edelleen on kiva käpertyä välillä äidin viereen nukkumaan, esim. juurikin lomareissuilla, omenahotelleissa majoittuessa se on joko äidin vieressä tai sohvalla. Tietenkin äipän viereen <3

t. 18vee :)

Vierailija
13/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkeihin menossa. Tyttö pyörii kyllä kovasti unissaan, mutta olen tottunut, kun 4v sisarensa on samanlainen öinen väkkärä.

AP

Vierailija
14/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt kyllä ihan ymmärrä missä se ongelma on.

Varmaan se, että haluaa saada nukutuksi. Kaikki eivät nuku kunnolla kapeassa parisängyssä yhteisen peiton alla. Meille tarjottiin tyttäreni kanssa tällaista sänkyä kyläpaikassa USAssa (oli juuri queen size -sänky ainakin isäntäväen mielestä). Yhden yön nukkumisyritysten tulin siihen tulokseen, että nukun paljon paremmin ohuella patjalla lattialla.

Vierailija
15/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minne päin maailmaa oot matkustamassa ap? Suomessa se on kyllä 160, USAssa muistaakseni n. 155cm yleensä. Eli ei se kyllä 140 koskaan ole, se on double.

Queen on USAssa periaatteessa 152 cm, mutta käytännössä se tuntuu selvästi kapeammalta kuin suomalainen 160 cm leveä parisänky.

Vierailija
16/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reissannut äidin kanssa paljon lapsena ja teininä, aina meillä on ollut iso parisänky. Tuplapeitolla tai kahdella erillisellä. Kahden-kolmen viikon reissuja. Eipä ole tullut mieleen että olisi pitänyt olla omat sängyt.

Vierailija
17/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan kenenkään kanssa, jos on yhteinen peitto. Muuten tyttären kanssa ihan ok tietysti.

Vierailija
18/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeistä ostatte jostain Targetista jonkun lämpimän viltin toiselle peitoksi, jos muuten olisi yhteinen. Mä en samaa peittoa haluaisi, mutta muuten jees.

Vierailija
19/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole todellakaan noin. Queen on 140, king 160 ja double 2*80 tai 90 cm sängyt, jotka voi halutessaan erottaa.

T. työkseen matkoja varaava

Vierailija
20/26 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleilta saa pyydettäessä toisenkin peiton. Sen voi myös pyytää ennakkoon vaikka sähköpostilla.