Mitä mieltä nuoresta kauniista naisesta, joka...
... pukeutuu seksikkäästi, flirttailee avoimesti, keimailee ja hymyilee, mutta ei koskaan lähde baarista kenenkään mukaan, ei ainna puhelinnumeroaan eikä sovi treffejä?
Kommentit (14)
Ei neitsyet ole sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan.
Nainen jonka jätän huomiotta heti kun tajuan homman nimen.
-mies
Vähän sellanen tyrkky oman vetovoimansa testaaja ja itsetuntonsa kohottaja.
Tykkää huomiosta mutta ei halua seksiä eikä parisuhdetta.
Hänellä on varmaan Insta täynnä pyllykuvia.
Minusta kukaan fiksu ihminen ei hae baarista parisuhdetta eikä seksiä. Kavereiden kanssa voi mennä ulos viettämään aikaa, mutta parhaat parisuhteet syntyvät opiskelukavereiden, harrastusten tai työn parista. Tutustumalla ensin. Joten lähinnä ihmettelen niitä, jotka lähtevät jonkun matkaan.
Tasokas nainen. Älkää antako yhden illan jutuille, ainakaan ilmaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Minusta kukaan fiksu ihminen ei hae baarista parisuhdetta eikä seksiä. Kavereiden kanssa voi mennä ulos viettämään aikaa, mutta parhaat parisuhteet syntyvät opiskelukavereiden, harrastusten tai työn parista. Tutustumalla ensin. Joten lähinnä ihmettelen niitä, jotka lähtevät jonkun matkaan.
Aloituksessa sanottiin että nainen ei anna numeroaan eikä sovi treffejä. Tulkitsen tämän niin että ei missään ympyröissä.
Olen itse tällainen enkä tähtää sillä mihinkään saatika hakemalla hae huomiota. Se kaikki tulee luonnostaan koska olen sinut itseni kanssa. Ja baarista ei kannata hakea mitään. Seksi ja parisuhteet löytyvät yhteisten tuttavien tai harrastusten kautta.
Toisin sanoen; annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa. Sanonpahan vain, että tuo on tulella leikkimistä. Joku kerta mies napsahtaa ja ottaa sen mitä katsoo ansaitsevansa.
M24
No en mitään. Teen ite samaa.