Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko Jeesukseen on auttanut minua.

Vierailija
13.05.2016 |

Olen jo aikuinen nainen. Minulla on aina ollut taipumusta ahdistukseen. olen lapsesta lähtien pelännyt kaikkea vieraista ihmisistä koviin ääniin ja kaikkea siltä väliltä.

Tulin aikuisena uskoon. Jeesus on Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi ja sovitti ristillä ihmisten synnit. Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Joka tunnustaa Jeesukselle kaikki pahat tekonsa (jotka pystyy muistamaan), tekee niistä parannuksen ja lähtee seuraamaan Jeesusta, pelastuu iankaikkiseen elämään taivaaseen, koska saa Jeesuksen ristinsovituksen osakseen.

Minulle on tullut sisimpääni rauha ja levollisuus, kun tulin uskoon. Vieläkin silloin tällöin kärsin ahdistuksesta, koska elämme pahassa maailmassa ja täällä on paljon pelättävää, mutta nyt se ei enää ole murskaavaa ja täysin lamaannuttavaa. Ja vaikka olisikin, Jeesus auttaa. Harkitkaa Jeesuksen vastaanottamista omassa elämässänne ja kärsimyksissänne.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh....

Vierailija
2/33 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on siis 10v poika

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on valiettavasti luonut minusta ihmisen, joka ei kykene pitämään tuhansia vuosia vanhoja paimentolaismyyttejä tosiasioina ilman perusteluja. Suht nilkki veto Jahvelta, joka on kyllä muutenkin kunnostautunut hirmutöissä siihen malliin, ettei hän todellakaan mitään kunnioitusta ja palvontaa ansaitsisikaan.

Harmi, ettet ole löytänyt apua ahdistukseesi sortumatta taikauskoon, mutta kaipa se mielenrauha on sen arvoista kuitenkin.

Vierailija
4/33 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Jeesus on erilainen kuin muut ihmiset. Jeesus on Jumala, joka syntyi ihmiseksi ja sovitti ihmisten synnit. Hän voitti kuoleman, hallelujah!

Vierailija
5/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Jeesukseen auttaa.

Jotkut ajattelevat, että "testaanpa, onko Jumala olemassa" ja pyytävät rukouksessa Häneltä jotain konkreettista, esim. että jokin heidän elämänsä ongelma korjautuisi heidän toivomallaan tavalla. Jos niin ei tapahdu, he tulevat siihen päätelmään, ettei Jumalaa ole edes olemassa.

Joskus Jumala voi oikeasti toteuttaa rukoilijan pyynnön, mutta hyvin usein Jumala vastaa omien suunnitelmiensa mukaan. Jumalan tahto pitkällä aikavälillä – jopa ikuisuusaikavälillä! – voi olla täydessä ristiriidassa ihmisen toiveiden kanssa.

Olen itse uskossa, ja omasta puolestani voin antaa todistuksen, että rukous auttaa aina. Uskovaisen rukoilijan asenne on, että luottaa Jumalaan kaikessa, koska on tehnyt sen valinnan elämässään. On helpottavaa, toivoa antavaa viedä rukouksessa huolensa ja toiveensa Herralle.

Vierailija
6/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on auttanut usko Lentävään spagettihirviöön. Uhrasin juuri Hänelle lautallisen nuudeleita ja lihapullia, nyt oloni on heti kuin kapteeni Jack Sparrowilla. Eli tiedän tunteenne! 

Vierailija
7/33 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/33 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos on sulle apua.

On harkittu moneen otteeseen.

Vierailija
9/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos on sulle apua.

On harkittu moneen otteeseen.

Älä enää vain harkitse, vaan sano Jeesukselle "Kyllä!".

Vierailija
10/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uskovainen ihminen mutta silti ahdistunut ihan kokopäiväisesti. Saan  rukouksesta lohtua ahdistukseeni.

Toivoisin, ettei täällä av:lla harrastettaisi uskonnollista eikä ateistista käännytystyötä.

Vierailija
11/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on auttanut usko Lentävään spagettihirviöön. Uhrasin juuri Hänelle lautallisen nuudeleita ja lihapullia, nyt oloni on heti kuin kapteeni Jack Sparrowilla. Eli tiedän tunteenne! 

Ei näin ilkeällä ihmisellä ole hyvä olla itsensä kanssa. Tasapainoinen ja onnellinen ei pilkkaa ihmisiä, jotka kertovat vain omaa elämäntarinaansa. Ehkäpä tarvitset kuitenkin jotain muuta apua kuin sen spagettihirviön?

Vierailija
12/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut uskonnosta enemmän ahdistusta kuin hyvää. Nej tack!

Vierailija
13/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, ettei täällä av:lla harrastettaisi uskonnollista eikä ateistista käännytystyötä.

Eihän aloitus ollut "käännytystyötä", vaan todistuspuheenvuoro: aloittaja kertoi, mistä on saanut avun ahdistukseensa. Tälläkin palstalla ahdistus ja sen lievittämistavat on jokapäiväinen keskustelun aihe. Kaikki täällä kertovat omista kokemuksistaan eli siitä, mikä on auttanut juuri heitä ja miksi.

Ylipäätään tällä palstalla on kaikki sallittua periaatteellisesti. Vain rikoslain rajoja koettelevat vihapuheeksi ja kansanryhmän vastaiseksi kiihottamiseksi tulkittavissa olevan aloitukset ja kommentit poistetaan. Olisi epäloogista, perusteetonta, jos aloituksen kaltaiset puheenvuorot jo periaatteellisesti olisivat ei-tervetulleita.

Kolmanneksi, aloituksen otsikossa lukee viestiketjun sisältö poikkeuksellisen selkeästi: "Usko Jeesukseen on auttanut minua." Jos joku ei tahdo lukea kristillistä uskoa käsittelevää viestiä, hän voi ohittaa sen otsikon perusteella.

Vierailija
14/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jeesus. Minutkin pelasti, vaikka en olisi edes ansainnut. Olen kiitollinen.

Vierailija
15/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä toinen ääni Lentävälle spagettihirviölle <3. Pastafarina elämäni on onnen ja rakkauden täyttämää. Koen yhteyttä maailmankaikkeuteen tavalla, jota ei oikein voi sanoin kuvata. Tiedän, mitä absoluuttinen rakkaus tarkoittaa, koska olen kokenut sen henkilökohtaisella tasolla. Se todellakin ympäröi meitä ja on aivan lähellä, jos ei nyt peräti suorastaan iholla. Keitän pastani aina hymy huulilla, ja kiitän elämää kaikesta kokemastani <3

Vierailija
16/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä toinen ääni Lentävälle spagettihirviölle <3. Pastafarina elämäni on onnen ja rakkauden täyttämää. Koen yhteyttä maailmankaikkeuteen tavalla, jota ei oikein voi sanoin kuvata. Tiedän, mitä absoluuttinen rakkaus tarkoittaa, koska olen kokenut sen henkilökohtaisella tasolla. Se todellakin ympäröi meitä ja on aivan lähellä, jos ei nyt peräti suorastaan iholla. Keitän pastani aina hymy huulilla, ja kiitän elämää kaikesta kokemastani <3

Mä olen harkinnut tätä muutamia kuukausia. On ainoa uskonto josta lapsetkin vaikutti kiinnostuneilta. Omistan jo pastasiivilän.

Vierailija
17/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harkinnut tätä muutamia kuukausia. On ainoa uskonto josta lapsetkin vaikutti kiinnostuneilta. Omistan jo pastasiivilän.

Tässä on sitä jotain! Rakkaus tulee vaikuttamaan sinuun syvällisesti. Niin tapahtui minullekin! En tavallisesti mainosta pastafarismia, mutta nyt vain tuntui siltä. Pastafarismi on aito rakkauden uskonto.

Vierailija
18/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aikuinen nainen. Minulla on aina ollut taipumusta ahdistukseen. olen lapsesta lähtien pelännyt kaikkea vieraista ihmisistä koviin ääniin ja kaikkea siltä väliltä.

Tulin aikuisena uskoon. Jeesus on Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi ja sovitti ristillä ihmisten synnit. Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Joka tunnustaa Jeesukselle kaikki pahat tekonsa (jotka pystyy muistamaan), tekee niistä parannuksen ja lähtee seuraamaan Jeesusta, pelastuu iankaikkiseen elämään taivaaseen, koska saa Jeesuksen ristinsovituksen osakseen.

Minulle on tullut sisimpääni rauha ja levollisuus, kun tulin uskoon. Vieläkin silloin tällöin kärsin ahdistuksesta, koska elämme pahassa maailmassa ja täällä on paljon pelättävää, mutta nyt se ei enää ole murskaavaa ja täysin lamaannuttavaa. Ja vaikka olisikin, Jeesus auttaa. Harkitkaa Jeesuksen vastaanottamista omassa elämässänne ja kärsimyksissänne.

Ensinnäkin, kuten sanoitkin, on sinulla korvien välissä jotain häikkää, joten uskoon tuleminen ei ole mikään yllätys.

Toisekseen, olin pitkästä aikaa kirkossa tutun sukulaispojan konfirmaatiossa ja nauratti se papin potaskan jauhanta. Hän totesi, että me kaikki ollaan yhtä syntisiä kuin massamurhaajat. Peenmarjat sanon minä. Ja lisäksi hän totesi, että yksikin katumus tyhjentää koko listan. Joten ihan hyvin voi elää oikein saakelin syntisesti ja sitten loppumetreillä pyytää anteeksi ja kaikki ok. Tuo saarna sai taas itseni yhä vakuuttuneemmaksi uskisten olevan sairaita yksilöitä.

Vierailija
19/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Jeesus on voittanut maailman!

Vierailija
20/33 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää tänä päivänäkin Herraa Jeesusta avuksenne. Hän ei hylkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan