Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko karppauksesta sinulle elämäntapa vai jäikö lyhyeksi villitykseksi?

Vierailija
13.05.2016 |

Jos siis olet joskus karppauksen aloittanut...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta on jo mennyt karppauksella, enkä lopeta.

Vierailija
2/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi jäi, muu perhe vaati tavallista ruokaa. Ei riitä aika, raha eikä energia kaksien ruokien kokkailuun. Olisi onnistunut, jos olisin sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa viikossa laihduin 6 kg. Kun lopetin lihoin 10 kg 😯mutta se oli hyvä tapa laihduttaa ilman nälkää muita niin toimivia en oo keksinyt. Ehkä aloitan uudestaan enkä lopeta kahteen viikkoon vaan yritän siirtyä ketoosista hallitusti hyväkarpin puolelle. Onnistuisikohan?

Vierailija
4/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistunu, rakastan liikaa perunaa, muuten olis onnistunut

Vierailija
5/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäisen kerran kuulin karppauksesta vuosia sitten, aloitin tutustumalla aiheeseen ja syömällä hyvä-karpisti. Ihon vuoksi ketoilin kerran ja iho parani. Tuolloin elin kuitenkin vielä sellaista hyvää hulivili elämää ja olut maistui usein, joten ei paljon ruokien vähäinen hiilaripitoisuus auttanut, kun join ne monin verroin takaisin. No, juomat ovat jääneet ja ruokavalio säilynyt. Ketoilin taas keväällä muutaman päivän ja polkaisin laihiksenkin käyntiin. Pudotettavaa 7 kg, joista pudonnut 5kg. Lihasta tullut tilalle ja ne näkyy. Karpimpi ruokavalio tuli jo silloin 9 vuotta sitten heti helposti jäädäkseen, koska olo vain yksinkertaisesti on parempi ja virkeämpi.  Ja ihan normaalilta ruokavaliolta minun karppaukseni kuulostaa,kun syön kaurapuuroakin aamuisin.

Vierailija
6/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut, että se ei ole minulla koskaan 100% mutta siellä taustalla ajoittaisisti phh-kausista (paljon hh) huolimatta. Monen vuoden perspektiiviä. Eli pääasiassa hh-tietoisesti mennään pitkällä aikavälillä ilman fanaattisuutta ja mustavalkoisuutta.

Vierailija
7/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päivät karppasin. Lopputulos: kaikki veriarvot pielessä. Hb hälyttävän matala. 1, 5-v. Kirjailtu mutta hitaasti nousee

Vierailija
8/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin sitä neljä vuotta, lopetin kyseisen ruokavalion epäeettisyyden vuoksi (paljon lihaa ja maitotuotteita).

Vierailija
9/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin sitä neljä vuotta, lopetin kyseisen ruokavalion epäeettisyyden vuoksi (paljon lihaa ja maitotuotteita).

Karppauksestahan voi tehdä ihan oman halunsa ja etiikkansa mukaisen. Itse olen karpannut monta vuotta maitoallergisena. Lihaa tosin syön, kun olen niin monelle muullekin allerginen, mutta karpata voi vegaaninakin.

Vierailija
10/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppauksestahan voi tehdä ihan oman halunsa ja etiikkansa mukaisen. Itse olen karpannut monta vuotta maitoallergisena. Lihaa tosin syön, kun olen niin monelle muullekin allerginen, mutta karpata voi vegaaninakin.

Vierailija
11/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pari vuotta, paino tippui 75:stä 62:een, sitten lopetin ja paino parin vuoden sekasyönnillä 80kg...

Vierailija
12/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruokavaliota syytä, jos olet syönyt väärin. Karppauksessa ei syödä paljon lihaa ja maitotuotteita.

Vierailija
13/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siitä tuli ihan loppuelämän ruokavalio.

Vierailija
14/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni kasvoi 7 cm kun aloitin karppauksen, suosittelen :)

Vierailija
15/15 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikseni kasvoi 7 cm kun aloitin karppauksen, suosittelen :)

Joo, sianläski on hyvä erektiolääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän