Mitä syötte tänään?
Vinkkejä kaipaan :)
Jotain ruokaisaa, ei niin kovin vaikeaa ja maukasta!
Kommentit (17)
Varmaan kesäkurpitsa-jauhelihalaatikkoa, sellaista tomaattista ja juustoista - nam!
Riisiä, uunilohta ja uunissa paahdettuja vihanneksia.
Kylmäsavutofusalaattia, pähkinä-mustikkasmoothie ja suklaakahvi.
Pakkasesta kalapuikkoja, paketista muusi ja kermaviili + tillinippu näyttää kaapista löytyvän, niillä mennään!
Avokadopastaa (ilman itkemistä kylläkin).
Porsaan ulkofilettä pihveinä grillissä. Lohkoperunoita
Luulin tämän olevan gallupinomainen kysely, no mulla ei mitään vinkkejä ole mut päivän ruokai
- kaurapuuroannos
- pannuleipä (vesi, vehnäjauho)
- illalla syön vielä makaroonia
Jauhelihatómaattikastiketta, riisiä, sekä kasviksia.
Aattelin tehdä pizzaa, johon heitän chili-tomaattikastiketta, kaikenlaisia kasviksia, tofua ja tuoretta rucolaa. Vegejuusto on kallista ja paskaa, niin jätän sen pois kokonaan eli oikeastaan kyseessä on iso lämmin leipä täytteillä :D
Tortilloita. Täytteenä jauhelihaa, sipulia, tomaattia, kurkkua, salaattia, juustoraastetta ja maustettua kermaviilikastiketta. Vietän iltaa teinipoikani kanssa. :)
Ostin aamupalaksi kuumatiskiltä kanansiipiä, sitten ostin lounaaksi kanansiipiä (tosin eri paikasta) ja kotosalla odottaa kasa kanansiipiä valmiiksi uuniinlaitettavaksi.
Jotenkin viimeaikoina tehnyt mieli syödä kanansiipiä eri tavoin maustettuina.
Lihapullia ja uunissa paistettavaa peruna-porkkana-jokumuukasvis-sekoitusta. Ja leipää.
Ruisleipää, viiliä, omenoita, porkkanoita.
Mä just lämmitin vihiksen kahdella bon soya-nakilla. Sinappia reilusti. Muuten oon tänään nautiskellu zero-colaa ja starbucksista white coffee mochan.
Munakas johon herkkusieniä, nakkeja ja kasviksia
Vihreää thai-currykanakastiketta ja riisiä.