Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei oikeasti! (ex)

Vierailija
13.05.2016 |

Nyt pää halkeaa! Tänään suihkussa havahduin siihen, että mietiskelin exää JÄLLEEN. Enkä edes viimeisintä, vaan sitä edeltävää. Tässä vaiheessa, jos juttu kuulostaa tutulta, niin saattaa johtua siitä, ettei ole todellakaan eka kerta, kun tästä kirjoitan. Tulen hulluksi! Nuo kaksi keskenään niin totaalisen erilaista miestä ovat jättäneet minuun omanlaisensa jäljet. Molempien huonot puolet muistan prikulleen, mutta silti molemmat pyörivät mielessä ja viime aikoina enemmän tuo tokavika eksä. Mitä ihmettä voin tehdä ! Olemme tosiaan olleet tekemisissä tämän kyseisen henkilön kanssa eron jälkeen, koska hän päätti kysyä kuulumisiani täysin puskista. Viesti oli huolellisesti kirjoitettu, ei mikään känniläisen "mitäkuuluunähääljsjksXD"

Tuo homma vain sekoitti pääni täysin. En keksi mitään loogista syytä kysellä huvin ja urheilun vuoksi eksän kuulumisia, jos eksä ei kiinnosta. Ehkä olen vain erilainen, ehkä en vain ymmärrä? Se tuntui vain oudolta ja nyt et saa pois päästäni mielikuvaa, että eksä välittää edelleen. Se saattaa olla omaa harhaani, mutta se harha ei katoa aivoistani vaikka aikaa kuluu ja yritän ja yritän! 😫 Tulen hulluksi. Kaiken lisäksi tätä harhaani (?) vahvistaa se fakta, että eromme (josta on jo aikaa) jälkeen eksällä on yksi ainoa uusi naispuolinen FB-kaveri. Tiedostan täysin, että kaikki eivät ole Facebookissa, en minäkään (paitsi jollain ölöbölö-nimellä käyn silloin tällöin tsekkailemassa jotain mitä milloinkin.) Tämä nainen oli eksän kavereissa jo silloin, kun ex lähetti sen ekan viestin minulle eromme jälkeen. Ja jotenkin exäni tuntien, en osaa kuvitella häntä seurustelemassa ja kyselemässä entisten kuulumisia. En voi tietää, mutta ajatus tuntuu omituiselta. Hän on parhaimmillaan fiksu tyyppi.

Nyt kertokaa mitä helkkaria teen, että saisin vihdoin ja viimein mielenrauhan tältä asialta!? :(

Mutta:

Älkää sanoko, että "älä kyttää sitä eksääsi". En minä ole valikoinut eksääni erityisen kyttäyksen kohteeksi, käyn välillä katsomassa Facebookissa jotain, ihan vanhempienikin profiileita (en tajua miten he edes ovat Faceen päätyneet, omituinen ajatus XD)

Ja ihan sama mitä teen ja en tee, asia pyörii mielessäni. Muistan kyllä sen viestin, vaikka laittaisin puhelimeeni FB-sivueston ja matkustaisin takaisin aikaan ennen naamakirjaa.

MIKSI MINÄ TUNNEN, ETTÄ SE EDELLEEN VÄLITTÄÄ, miksiiiii... Tässä ei ole järkeä, mutta haluaisin exän viereen. Ehkä myös panna. Ehkä myös suudella.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
22/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Mihin se liittyy? 90-lukulainen, se riittäköön.

Vierailija
24/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Kuulostikin niin teinimeiningiltä.

Vierailija
25/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Kuulostikin niin teinimeiningiltä.

No höh. En minä voinut tietää, että tunteet ovat teinimeininkiä.

Vierailija
26/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastakysymykseni kuuluu: miksi sinä peukuttelet omia viestejäsi? Tai nuolittelet XD

Vierailija
27/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
28/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
29/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oman hännän jahtaaminen omassa päässäsi auta mitään... Mitäs jos pyytäisit exää kahville ja kuulostelisit tunteitasi? Sitten, jos edelleen samat fiilikset, kerrot, että on ikävä ja ajattelet teitä. Luulisi, että exä osaa omat ajatukset kertoa, jos on sellainen syvällinen tyyppi.

Vierailija
30/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo oman hännän jahtaaminen omassa päässäsi auta mitään... Mitäs jos pyytäisit exää kahville ja kuulostelisit tunteitasi? Sitten, jos edelleen samat fiilikset, kerrot, että on ikävä ja ajattelet teitä. Luulisi, että exä osaa omat ajatukset kertoa, jos on sellainen syvällinen tyyppi.

Tästä päästään ongelmaan, että olen toivottoman surkea siinä vaiheessa, kun pitäisi myöntää miehelle että ajattelen häntä, ikävöin, jotain. En vain kehtaa! Kehtaisin tyyliin ehdottaa paneskelua suoraan, mutta kaikenlaiset tunteiden paljastamiset.. Ei herranenaika sentään. Tekisi mieli esittää, että minulta jäi exän luokse joku tärkeä tavara (tai luulen niin) ja kysyä sen perään. Mutta eihän se nyt läpi menisi idiootillekaan.

Vierailija
31/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerta olet jo siellä suihkussa alasti niin viet sen pikku kätösesi haaroihisi ja ajattelet "what would ex do".

Vierailija
32/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
33/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
34/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin jälleen kerran olen tänäänkin miettinyt exää. Ihan hullua!

Vierailija
35/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
36/37 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija