K-kauppiaaseen rakastunut, kerro
miten käytännössä toimit? Käytkö kaupassa tiirailemassa ihastustasi, jutteletko hänelle, lähetätkö viestejä? Vai pidätkö kaiken omana tietonasi? Älä kaunistele.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuu
Tämä liittyy erääseen aloitukseen, joka juuri poistettiin.
Ap
Kassalla se poika oli ja otin itselleni.
Nix, en haluu jauhaa pirkkaa maailman tappiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuu
Ap
Aa sori. Mä luulin että k- kauppiaat pn jotenkin kuumaa kamaa just nyt. Ehdin jo miettiä että mitenhän eroo S- marketin vastaavasta... :D
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen kysymys on osoitettu tietylle henkilölle, joka on ainakin parin vuoden ajan tehnyt aloituksia vaasalaisesta K-kauppiaasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittuu
Ap
Aa sori. Mä luulin että k- kauppiaat pn jotenkin kuumaa kamaa just nyt. Ehdin jo miettiä että mitenhän eroo S- marketin vastaavasta... :D
Joo, se, että tämä avaus oli suunnattu tälle tietylle henkilölle, ei kyllä käynyt mitenkään ilmi avauksestani, olisin voinut siinä heti selittää, mitä tarkoitin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen kysymys on osoitettu tietylle henkilölle, joka on ainakin parin vuoden ajan tehnyt aloituksia vaasalaisesta K-kauppiaasta.
Ap
Vaasassa ja jops Porissa oon käynyt yök.ja hyi.
Ei kauppiasta siellä kaupassa näe. Se istuu kotonaan tai Tahitin aurinkorannalla nauttimassa pääomatuloistaan sillä aikaa, kun palkolliset hoitavat hommat kaupassa.
Joku av-mamma-matalapalkkalähihoitaja voi vaan kaukaa ihailla kauppiaan muureilla ympäröityä 600 neliön omakotitaloa, jollei sitten onnistu pääsemään sinne kotiapulaiseksi. Silloinkin tosin luokkaero estää parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauppiasta siellä kaupassa näe. Se istuu kotonaan tai Tahitin aurinkorannalla nauttimassa pääomatuloistaan sillä aikaa, kun palkolliset hoitavat hommat kaupassa.
Joku av-mamma-matalapalkkalähihoitaja voi vaan kaukaa ihailla kauppiaan muureilla ympäröityä 600 neliön omakotitaloa, jollei sitten onnistu pääsemään sinne kotiapulaiseksi. Silloinkin tosin luokkaero estää parisuhteen.
No meidän paikkakunnan K-kaupassa näkyy kyllä kauppias melkein aina, kun siellä käy, mutta se ei liity nyt tähän mitenkään. Aloitus koskee siis erästä henkilöä, joka on tehnyt avauksia eräästä K-kauppiaasta jo pitkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien S-marketeissa on ollut kauppiaita? Sieltä löytyy vaan vihreän kortin jumalaa palvova myymäläpäällikkö.
Mitä vittuu