ISOT TYTÖT HUOM!!!!
TARKOITAN viestin niille joilla on huomattava ylipaino, eli 20kg ja siitä ylös...oletko saanut motivaatiota laihduttamiseen, itse olen ja aionkin aloittaa heti kun olen synnyttänyt..ei millään poppa-konsteilla vaan liikuntaa lisäämällä ja rasvaa/sokeria vähentämällä...imetys ja vauvan hoito auttoi minua viimeksi tosi paljon ja siksi olenkin taas innoissani...pudotettavaa synnytyksen jälkeen jää vajaa 30 kiloa, että ihan tarpeeksi, heh...jos olet asiasta kiinnostunut voitais alkaa netti-laihdutukseen eli vaikka tänne palstalle aina joskus heitettäis kuulumisia...koodi-nimi vaikka LAIHIS...aloitus ajankohta heti kun olen sairaalasta kotiutunut, ilmoittelen jos kiinnostuneita siis !!!!
Kommentit (2)
hyvä hyvä...mulla laskettu aika ensi tiistaina ja jos ei mitään ole tapahtunut 3.3 äp-aika jolloin laitetaan tapahtumaan...huudan teitä LAIHIS otsakkeella kun pääsen kotiin...mä olen hyvä motivoimaan ja keksimään keinoja miten edetään..vinkkejä tottakai otetaan vastaan!!!! ei aloiteta isolla tavoitteella ja muistetaan, että aluksi kehosta lähtee nesteet eli meillä kaikilla n.4-5 kg ekalla viikolla ja sit alkaa kidutus kun ei lähdekään kuin 0,5-1 kg viikossa...puntariin ei kandee niin tuijottaa vaan otetaan mittariksi esim.vanhat housut tai paita...KYLLÄ me tsempataan ja ihanaa kun kevät tulee se pistää asioihin vauhtia..ollaan itsellemme rehellisiä eikä kovasti mainosteta tilannettamme esim.perheelle vaan hoidetaan homma kotiin ja annetaan tulosten kertoa...JES!!!
pois. Ja tänään olen erittäin motivoitunut - miten lie tilanne huomenna....