ulkovaatteet kevääksi vauvalle?
Eli melkein voidaan unohtaa nuo reimatecit yms. välikausihaalarit, joista täällä on juttua PALJON=) Eli oletteko te pienten vauvojen äidit jo hommailleet ulkovaatteita kevääksi?
Mitä eteen on kun on aika heittää toppahaalari ja tumput nurkkaan ja kun vauva ulkoilee lähinnä vaunuissa/rattaissa ja kulkee mukana esim. turvakaukalossa kaupoissa?
Kommentit (6)
Minulla on mietinnässä, mitä keväthaalaria tms. tarvitaan 9 kk ikäiselle? Tai siis poika täyttää toukokuussa vuoden. Jos investoin nyt välikausihaalariin, niin mahtaako mahtua enää syksyllä, jolloin varmasti jo niitä vedenkestävyys- jne. ominaisuuksia jo kaivattaisiinkin. Poika opettelee juuri kävelemään, joten varmaan joku kestävä haalari olisi hankittava jo kevääksi. On tämä vaikeaa ; )
Mutta nuo Reimatecit yms. ovat ihan järjettömän kalliita. Tuntuu hurjalta maksaa 129 euroa haalarista, joka mahtuu pari kuukautta.
mutta jos haluaa laadukkaan haalarin pikku vipeltäjälle ja ei viitsi maksaa maltaita muutaman hetken puvusta,niin kannatta käydä huuto.netin sivulla ja katsella keväthaalaria sieltä,itse olen löytänyt paljon hyviä vaatteita meidän pikku-ukolle.esin kuravaatteet ja kumpparit..
Jollekkin kuka kyseli vähän pienemmistä,niin me pidettiin pojalla fleecehaalaria viime syksynä,kun oli ihan pikkuinen ja nukkui vain vaunuissa,eikä tarvinut miettiä paljon kosteuden pitävyyttä..
Meillä on kyllä pari lahjaksi saatua fleecehaalaria, mutta ovat väritykseltään niin tavanomaisia että kaipaisin jotain erilaista. Toki noihin vähän " potkua" saa esim. hatuilla ja tumpuilla.
Mistähän löytyisi esim. ruskeita kevätpipoja ja tumppuja?
Tosiaankin nuo Reimatecit yms. ovat melko lailla kalliita ajatellen käyttäjäksi pientä lasta, joka ei vielä hirmu usein ulkoile muutoin kuin vaunuissa. Mutta huokeammallakin hinnalla on kosteussuojattuja tarjolla. Jonathan on kuulemma hyvä merkki, itse ostin nyt sellaisen kevätpuvuksi alle kaksi vuotiaalle, joten vielä ei omaa kokemusta... Mutta toppapukuna meillä on tämän talven ollut Vendin kosteussuojapuku. Ja on neiti pysynyt loskasäälläkin kuivana. Ja hintakin miellytti äitiä, maksoin 39e... Tätä merkkiä aion kyllä suosia ensi talvenakin! Pitäisikin tiedustella valmistaako Vendi kosteussuojattuja välikausiasujakin.
ens syksyksi Lassien supratech haalari 80 centtisen eikä maksanu kuin 34,90 Citymarketista. Pojille niitä oli kirkkaan ja tumman sinisenä.
Ei munkaan mielestä kannata sijoittaa tämän ikäiselle vielä yli 100 euroa haalariin vuoden päästä sitten ehkä, kasvukin on sitten hidastunut.
ja syksyllä oli kovassa käytössä semmoinen kirpparilta ostettu tuulipuku. Mielestäni alle puolivuotiaan vauvan puvussa ei tarvitse kauheesti mitään ominaisuuksia olla, jos nyt tuulta vähän pitää, niin se mielestäni riittää. Meillä oli kovassa käytössä myös fleecepuku.